I'm Batman! - Zakładka do książki, tutorial diy.

Wakacje to czas gdy wiele z nas zabiera książki na urlop. Więc postanowiłam przygotować niebanalną zakładkę do książki, która mam nadzieję spodoba się nie tylko dzieciom i fanom komiksów z Batmanem. To co bierzemy się do pracy?



Potrzebne przybory:
kartka w kolorze czarnym i szarym (polecam blok rysunkowy, techniczny nie bardzo mi się sprawdzał, ważne by szara kartka z obu stron była szara),
nożyczki, klej, linijka, ołówek, czarny pisak).



Krok pierwszy, na szarej kartce, rysujemy krzyż. Potrzebne wymiary macie na zdjęciu poniżej. Myślę, że chociaż nie bardzo mam talent do rysunków technicznych to widać co i jak.


 Rysujemy geometrycznego liska, żartuję sobie. Chociaż patrząc na to co powstało po dorysowaniu skośnych kresek mamy zwierzątko, które należy wyciąć.

W kolejnym kroku pozbywamy się za pomocą nożyczek górnego trójkącika. I "lisie uszy" składamy do środka.  Tak jak na zdjęciu po prawej.




Na spodni trójkącik nakładamy klej i przyklejamy drugi, by powstała nam taka kieszonka. Prawda, że proste? To teraz czas na coś trudniejszego.




Teraz bierzemy czarną kartkę i wycinamy z niej kwadrat 3,5/3,5cm. Składamy go na pół i rysujemy postać Batmana, w sumie to połowę. 




Wasz Batman będzie czarny, ja zrobiłam to na jasnej kartce byście mogli zobaczyć jak to ma wyglądać. Teraz z szarej kartki wycinamy kwadracik 1/1cm


Składamy go na pół i rysujemy twarz naszego bohatera, którą następnie należy przykleić. Czarnym pisakiem rysujemy usta Batmana. Jak widzicie za każdym razem możecie naszą postać zrobić trochę inaczej. Ja długo wycinałam zanim zaakceptowałam wersję ostateczną. 


Batmana z twarzą i namalowanymi ustami przyklejamy do szarej części. Ważne by peleryna troszkę wystawała, wtedy lepiej się prezentuje. 



Gotowe! Prawda, że wygląda fajnie i łatwe do wykonania? Osobiście strasznie mi się podoba, a że niedługo premiera nowej animacji z Barmanem i Harley Quinn to z pewnością jeszcze się coś pojawi  dla fanów tych postaci na moim blogu. A Wam jak się podoba? Co aktualnie czytacie?


Komentarze

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...