Diy - neonowy napis/ diy neon sign





To mój pierwszy post tworzony na smartfonie. Myślałam, że na czas naprawy laptopa, który padł kilka dni temu wstrzymał się z blogowaniem. Nie mogłam, muszę Wam się pochwalić moim neonem!
                 
                     Potrzebne materiały:

Giętki neon o długości 3m i grubość: 1-3mm
Zasilacz do neonu i baterie 
Deska (ja swoją pozyskałam z ramki kupionej w Pepco)
Pistolet do kleju na gorąco
Blok, nożyczki, ołówek, wkrętarka, taśma klejąca,


1. Krok pierwszy: 

Drukujemy bądź szkicujemy szablon napisu.


 2. Krok drugi:

Zaznaczamy miejsce na wywiercenie otworów. Polecam przetestować sobie to  wcześniej po.przez przetykanie nitki na kartonie. Napisać słowo jakie chcecie stworzyć z neonu i za pomocą nitki z igłą wybadać gdzie powinny znajdować się otwory. 



3. Krok trzeci:

Malujemy deskę, po wyschnięciu przyklejamy kartkę z wzorem i wywiercamy otwory. Przekładamy przez nie neon.



4. Krok czwarty:

Zasilacz z bateriami przyklejamy z tyłu. A klejem na gorąco przyklejamy neom, który odstaje, by nadać kształt literą.



Neon gotowy. Ja swój postanowiłam oprawić w ramkę, z której pożyczyłam deskę. 


A w ciemnościach neon prezentuje się tak!!!


Zasilacz ma trzy tryby pracy. Święci stale, mruga i migocze. Neon to świetna ozdoba. Prezentuje się świetnie, jest efektowny. Możecie podarować go komuś w prezencie, a najlepsze jest to, że możecie tworzyć co tylko sobie wymarzycie. Ja na pewno jeszcze stworze coś z neonów.


Materiały potrzebne do zrobienia neonu pochodzą ze sklepu Restet Mikro. To nie jest post sponsorowany! Ułatwiam Wam tylko zadanie. Sama długo szukałam odpowiedniego neonu i zasilacza. W dodatku Pani z biura obsługi klienta powiedziała co jeszcze jest potrzebne by neon działał. Koniecznie przyślijcie mi zdjęcia swoich prac. 



Komentarze

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...