Podsumowanie miesiąca - listopad 2016



Listopad... Hmm, spadł pierwszy śnieg. W powietrzu już czuć magię świąt. Jest pięknie! Zapomniałam powróżyć sobie w Andrzejki i nie dowiedziałam się czy wyjdę w przyszłym roku za mąż. Haha!

Wracając jednak do poważniejszych tematów czas na podsumowanie. Kilka perełek się w nim znajdzie i to nie tylko filmowych, ale także kosmetycznych, a nawet książkowych!


Muzyka

Ten Typ Mes - Pokaż mi dom   - naprawdę niebanalny teledysk! Mes i jego muzyka od bardzo dawna urzeka mnie swoim klimatem. Kolejną porcję sztuki dostarcza TrooM ft. Igrekzet - booty call (prod. No Time)Dwie Sławy - A może by tak? Uciec w Bieszczady?
Wiecie, że to już 25-lat odkąd Freddiego Mercury'ego nie ma z nami? Więc w tym miesiący nie mogło zabraknąć: Queen - Mama
A Was jaka muzyka porwała w tym miesiącu? 



Filmy i seriale

PitBull Niebezpieczne kobiety - miałam okazję być na premierze i powtarzając się po raz kolejny polecam film! Dynamiczny, świetna obsada, muzyka zwala z nóg... Byliście już w kinie?


Gotowe na Wszystko - sezon 5 jakoś mi nie pod pasował... Za to zakończenie zraniło moje wrażliwe serce. Ten serial nie miał prawa skończyć tak jak się skończył. Protestuję! Świetnie mi się oglądało
ten serial. Idealny na zimowe wieczory, wciąga jak ciepły koc!

Rozczarowującym serialem okazały się Pokojówki z Beverly Hills. Jak dla mnie, za bogato, za dużo tego wszystkiego. No nie wiem jak można go porównywać do Gotowych na wszystko! Zupełnie inny poziom, o wiele niższy. Po 3 sezonie dałam sobie spokój..




Książki


Sposoby Francuzek na urodę, szczupłą sylwetkę i zdrowie - Ghesquiere Anne, De Foucault Marie
Poradnik pełen instrukcji diy, przepisów na dietetyczne przekąski i ciekawych ilustracji. Urzekająca książka zdradzająca sekrety Francuzek. Niebanalna i interesująca. Napisana lekko i ciekawie, Polecam zwłaszcza jeśli szukacie pomysłu na pielęgnacje. Wszystko rozbite na kilka rozdziałów - masz problem z włosami? Dodatkowymi kilogramami to książka dla ciebie!



Profesor Astrokot odkrywa Kosmos - Dominic Walliman
Cudowna pozycja, którą kupiłam pod choinkę dla syna. Ilustracje takie, że szczęka opada! Ciekawe opisy, mam nadziej, że syn również będzie nią zachwycony.







Kosmetyki


Paleta cieni Makeup Revolution Naked Chocolade - idealne kolory do dziennego makijażu, jak i na wieczór. Maty i perłowe cienie, mocno napigmentowane i trwałe. Cudowne brązy i beże. Jeśli lubicie makijaż w stylu nude to ta paletka jest dla Was.




I to na tyle w tym miesiącu. A co Wy odkryliście? Polecacie jakieś filmy, książki lub muzykę?


Komentarze wyłączone! - chcesz komentować ten wpis zajrzyj do niego na moim nowym adresie - http://podroznaksiezyc.pl

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...