Póki nie jest za późno! Czyli podsumowanie sierpnia 2016.

Tak wiem, że późno się za to biorę. Ale mam czym się usprawiedliwit. Ober, Bać. Mniej jednak martwią mnie moje zaległości w blogowaniu, bardziej przerażają zaległości na blogach u moich ulubionych blogerów... Sierpień? Jaki był - szalony, zdecydowanie. Nawet nie wiem kiedy i jak minął, Czas przygotowań mojego potomka do pierwszej klasy, długie nocne rozmowy na czacie, Szalona rodzinna impreza, na której tak się wytańczyłam, że moje nogi następnego dnia błagały o litość.



Gdzieś po drodze zaliczyliśmy wesołe miasteczko. Gdzie doszłam do wniosku, że kolejki z atrakcjami już nie są na moje nerwy... Czas jednak przejść do odkryć miesiąca...



Muzyka

"Winny ćpun" - Jimson feat. Magdalena Dzięgiel na nowo zdobył moje serce. Namiętnie śpiewałam też, że "Wracam do domu" - (Flint feat. Igorilla). Odbyłam też "Podróż"z Cygą (ft. Ober, BaFlou i Alicja Kolska).





Filmy i seriale 

Ktoś pomyśli teraz, że oszalałam, ale obejrzałam wszystkie sezony serialu "Fala zbrodni". Gatunek kryminalno-sensacyjny. Mocny, a oczy Mariusza Jakusa hipnotyzują przez cały czas. Zaskakujące zwroty akcji. Ciekawa fabuła, co ja mam z tą policją co?


"Jak narkotyk" - polski film, w głównej roli Magdalena Cielecka. No i nie którym, to już by w zupełności wystarczyło. Młoda poetka, 18-letnia Anna dowiaduje się, że zostało jej parę lat życia (wada serca), Lata 80, Anka, wrażliwa, delikatna dziewczyna postanawia przeżyć ostatnie lata najintensywniej jak to tylko możliwe. Zakochuje się, Wychodzi za mąż, jej mąż popełnia samobójstwo, co wpędza ją w depresję, bo traci to od czego się uzależniła. Od miłości. Wpada wir autodestrukcji. Pisze wiersze, poznaje różnych mężczyzn, ktoś wydaje w gazecie jej wiersze, później podczas pobytu na leczeniu w Stanach, zostaje opublikowany jej pierwszy tomik, tam wdaje się w romans z lekarzem, po czym go porzuca i wraca do Polski, po wieści o stanie wojennym. Cały czas widać, jak bohaterka cierpi, szuka sensu....


"Ćma barowa" - chyba większości ludzi znany film. Śmiało mogę rzec klasyka! Adaptacja prozy Bukowskiego, Tak, tego Bukowskiego! Film opowiada o losach poety alkoholika, który poznaje kobietę uzależnioną tak jak on od alkoholu. Czyli idealny przepis na burzliwy związek. Ktoś po drodze dostrzega jego talent.





Cytat


"Wpierdalamy się w związki, które nie mają racji bytu. Sypiamy w łóżkach osób, z którymi nie chcemy mieć nic wspólnego. Nad ranem nie chcemy mieć nic wspólnego nawet ze sobą. Całujemy się, nie dając od siebie nic więcej poza gęstą śliną. Dokładnie to samo otrzymujemy w zamian. Piszemy, że tęsknimy, choć sami nie wiemy, za czym i czy tęsknimy naprawdę. Nie mamy nic więcej, ale wcale nie przeszkadza nam to we wmawianiu sobie, że to wszystko nosi metkę “Miłość”. A potem zrywamy, nienawidzimy i chcemy zapomnieć. Na wszystkim, co zdawało się być tak prawdziwe zaczynają pojawiać się odrosty.
“Co ja w niej widziałem?”, “jaaa jeeebię, gdzie ja miałam oczy…“. Nie znam nikogo, kto choć raz nie wypowiedziałby tych słów."

— Autor nieznany



I to byłoby na tyle w sierpniu. Mam nadzieję, że pod względem chociażby filmowym wzbogaciłam Was troszeczkę, zachęcam do posłuchania muzyki i na kolejne podsumowanie zapraszam nam nadzieję już w odpowiednim terminie.

Miłego poniedziałku!

Komentarze

  1. Lubię te Twoje podsumowania, są oryginalne w porównaniu do innych blogów.
    Kochana, życzę Ci dużo inspiracji do pisania nowych wpisów!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaprosiłam Cię Doluś do zabawy Liebster Blog Award, będzie mi miło jak weźmiesz w niej udział :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i przesyłam buziaczki :)
    https://kwadransdlaciebie.blogspot.com/2016/09/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana musisz mi wybaczyć, moje życie to jedne wielkie szaleństwo i tańce z depresją. Nie dałam rady, mam nadzieję, że się nie gniewasz :*

      Usuń
  3. Film z Cielecką znam i bardzo lubię, a dla ciebie jeśli jeszcze nie oglądałaś polecam "Nieruchomy poruszyciel" myślę, że ci się spodoba. Cytat, który przytoczyłaś jest mocny - do mnie trafia punkt o całowaniu. Sama od pewnego czasu zaniedbałam tę strefę z banalnych powodów: samopoczucie i stan zdrowia, ciesze się, że jednak mąż nie odpuszcza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję a polecenie filmu. "Nieruchomy poruszyciel" Naprawdę mnie mnie poruszył, kino z emocjami.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...