Podróż do przeszłości czyli podsumowanie lipca.


Mój laptop miał stosunek z podłogą, dlatego na jakiś czas miałam odpuścić sobie blogowanie, ale na szczęście udało mi się znaleźć zastępczy monitor. dlatego postanowiłam działać. Uwielbiam podsumowania miesiąca, a że ani w lipcu ani w sierpniu nie było takiego, to najwyższa pora je stworzyć. 


Dzięki blogowaniu zapisuję sobie co obejrzałam i co zrobiło na mnie wrażenie. Dlatego z łatwością mogę otworzyć tamten miesiąc. 



Co do samych wrażeń jeśli chodzi o lipiec to nie mam najlepszych. Postarzałam się, ale okazało się, że mam w okół siebie naprawdę dobrych ludzi. I to jest najważniejsze! Odcięłam się na trzy tygodnie od internetów. Było warto, teraz coraz rzadziej siedzę śledząc wirtualne życie. 




Muzyka

Namiętnie śpiewałam o malinach  Fiłoń feat. Patrycja Dajnowicz "Maliny". Piękna piosenka. Idealna na letnie wieczory.

"Nie mamy nic, nie wiemy gdzie iść dalej
Nie wolno nam tu być
Nie wolno nam być razem
Nic już nie wolno tak na to patrzę"



Jeśli szukacie motywacji to szczerze polecam ten kawałek B.O.K - "nie poddawaj się". Motywacja +10! 


Sklepy

Z okazji urodzin postanowiłam sobie troszeczkę dogodzić. 


Uwielbiam ozdobne ramiączka do biustonoszy! Dlatego oferta sklepu POMEES przypadła mi do gustu. Żałuję tylko, że nie mają u siebie biustonoszy. Ramiączka estetycznie wykonane, piękne, a zawieszka urocza.



Kolejnym sklepem jaki postanowiłam przetestować jest sklep Renee. Buty przyszły faktycznie pięknie zapakowane, ale po ich słynnych wlepkach nie było ani śladu. Buty piękne, solidnie wykonane, mimo swojej promocyjnej ceny jakościowo naprawdę pierwsza klasa, polecam.




Filmy i seriale


Oficer, Oficerowie, Trzeci Oficer - łącznie 39 odcinków, pierwszy odcinek serialu może Was zniechęcić, ale potem się przepada. Cudowna Magdalena Cielecka i świetna rola Katarzyny Cynke! Serial sensacyjny, o losach warszawskich policjantów ze specjalnej grupy pościgowej. Moim zdaniem będzie idealny na jesień.


"Odwróceni" - kolejny serial sensacyjny, ale także zabawny. Serial przedstawia grupę polskich mafiozów oraz policjanta, który próbuję rozbić grupę przestępczą. Jeśli jeszcze nie widzieliście, to Blacha i jego "ślicznotka" wraz z Cygą podbiją Wasze serca! 


Cytaty

"Nie dzwonisz, nie piszesz, nie rozmawiasz z nią, koniec. Jeśli wiesz, że jest na imprezie albo w barze, nie idziesz tam. Mnie to zajęło jakiś rok. Szczęściarze wychodzą z tego w 2 tygodnie, 2 miesiące, 2 dni. Myślałem, że zawsze na jej widok będzie mnie skręcało, będę zazdrosny o jej nowego, ale nie. Przeszło mi. Jesienią spadły liście, zimą śnieg, (...) Minęło."
Xavier Dolan, "Wyśnione miłości"


Mam nadzieję, że moja mała podróż do przeszłości Was trochę zainspiruję :)
Komentarze wyłączone! - chcesz komentować ten wpis zajrzyj do niego na moim nowym adresie - http://podroznaksiezyc.pl

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...