Złamane serce mężczyzny.



Cierpienie to najlepsza inspiracja - niestety. Zebrałam kilka pięknych cytatów opisujących ból złamanego serca. Męskiego serca...





"Nie dzwonisz, nie piszesz, nie rozmawiasz z nią, koniec. Jeśli wiesz, że jest na imprezie albo w barze, nie idziesz tam. Mnie to zajęło jakiś rok. Szczęściarze wychodzą z tego w 2 tygodnie, 2 miesiące, 2 dni. Myślałem, że zawsze na jej widok będzie mnie skręcało, będę zazdrosny o jej nowego, ale nie. Przeszło mi. Jesienią spadły liście, zimą śnieg, (...) Minęło."
Xavier Dolan



"Przez rok cierpiałem na jakąś chorobę mózgową, a zdawało mi się, że jestem zakochany."
Bolesław Prus



"Może ktoś na nią czeka w domu. Może jest z kimś po prostu umówiona. Może pójdzie dziś z kimś do łóżka.
Nie wiem.
Nie chcę wiedzieć.
Skasowałem jej numer ale wciąż znam go na pamięć."
Jakub Żulczyk



"Patrzę na nasze zdjęcie na tapecie mojego laptopa. Patrzę i czuję strach. Boję się, że już nigdy nie będzie tak jak tamtej nocy, gdy tańczyliśmy wśród wielu ludzi w taniej dyskotece. Tamtej nocy, czuliśmy że wszystko jest możliwe, że cały świat jest nasz. Żadnych przeszkód. Tylko Ty i Ja. Teraz wiem, że nie wszystko jest takie proste jak się wydawało. Alkohol zamieszał nam w głowach, założył różowe okulary. Teraz, jestem Ja- bez Ciebie, nie ma nas. W sumie, to chyba nigdy nie było nas. Zawsze byłam Ja i moje marzenia o Tobie."
- Zła Kobieta




Piękne, prawda? Znacie jeszcze jakieś cytaty, zostawcie w komentarzach!




Komentarze wyłączone! - chcesz komentować ten wpis zajrzyj do niego na moim nowym adresie - http://podroznaksiezyc.pl

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...