Podsumowanie miesiąca - czerwiec 2016



Czas pędzi jak szalony... Za miesiąc ważny dla mnie dzień, troszkę smutny, ale mimo to już zaczynam się szykować... Tak wiem szaleństwo. Ale póki co zostawmy lipiec w spokoju, czas omówić to co było w czerwcu.


Udało mi się w tym miesiącu znaleźć sporo interesującej muzyki, jeszcze więcej świetnych filmów. Nawet znalazłam czas na książkę, fotografie, więc działo się i to nie mało.



Muzyka

Olga Garstka - "Koniec świata" 

"Zapłaciła za miłość największą cenę.

On odebrał jej wszystko, a kochała go tak szalenie."





Beeres - "#Polishgirl"

"BÓG WIEDZIAŁ, ŻE JEST PIĘKNA DAŁ JEJ URODĘ INSTA TYPE

CHIRURG POPRAWI TO W REZULTACIE INSTANT HYPE
I MAM WRAŻENIE ŻE TO WSZYSTKO TO FIKCJA JAK
TO ŻE KIEDYŚ MOŻE ZMNIEJSZYŁBYŚ DO NIEJ DYSTANS SAM"






 Obywatel G.C. - "Tobie wybaczam"

"tobie wybaczę wszystko co chceszw tobiezrozumiem każdy twój grzechtobienie powiem nigdy że wiem"







Cyga feat. Bogu Bogdan x Mank Hoody x TrooM x Tymi Tyms x Świnia x Roka - "Nie wybaczysz mi" 

"Idź za mną w ogień, nigdy na przymusDałem ci serce, nieważne co wcześniej"







Kościey - "Wrzucam piąty bieg"

"Miasto nocą smakuje jak najlepsza whisky z lodem,

Spaceruje po niej często sam lub samochodem,
Jadę tam gdzie poniosą mnie bębny, bas i trzaski,
Płyta kręci się jak kula na arkadach Wrocławskich."




Myślicie, że poniosło mnie z muzyką? Czekajcie na filmy...


Filmy i seriale



Zacznę od rozczarowania jakim okazał się film "Wierna" (Seria Niezgodna). Pierwsza część była święta, druga słabsza ale trójka jest jednym wielkim dnem, nie spodobała mi się od pierwszej minuty.

Za to miłością ogromną stał się film "Trzy dni bez wyroku". Młody Żmijewski w roli Mruka... Ach, serce aż mocniej bije. Stary film w świetnym klimacie. Idąc tym tropem postanowiłam też przypomnieć sobie "9 i pół tygodnia", te stare filmy są ponadczasowe. Kto nie zna kultowej sceny z kostką lodu powinien nadrobić zaległości. Kolejną produkcją jaką obejrzałam za sprawą Zaniczki jest "Sekretarka", romans głównych bohaterów (sekretarki i szefa) jest tak namiętny i niebanalny, że ogląda się go z podziwem ze względu na ukazanie bardzo trudnych relacji międzyludzkich. W końcu też obejrzałam "Pitbull. Nowe porządki" film zdecydowanie nie dla wszystkich, sam Majami jakoś nie podbił mojego serca, za to "Babcia" (Bogusław Linda) wynagrodził mi wszystko, nawet brak podkomisarza "Despero". Jestem fanką, czekam na kolejną część tego filmu!

Serialem jaki mnie pochłonął po raz kolejny był serial "Glina", chyba jeden z najlepszych polskich seriali kryminalnych. Nie wiem czy nie lubię go nawet bardziej niż serial "Pitbull". Naprawdę interesujące zbrodnie, ciekawe wątki, polecam! Nie rozczarujecie się. 





Polecane linki

Zaniczka - o mowie nienawiści opowiada rzeczowo i skłania do myślenia o tym "Gdzie kończy się wolność słowa".

U Nieidealnej Anny możecie przeczytać tekst o trudnych relacjach z ojcem  i o ty, że czasem "Lepiej późno niż później". 






Książki

"Na imię mam Jestem" - Mariusz Maślanka. Wspaniała powieść o życiu, poszukiwaniu miłości, samotności oraz złudzeniach. Zakochałam się od pierwszych kartek w tej książce, porwała mnie i pochłonęła bez reszty!



A to mój ulubiony cytat z tej książki

"Zawsze wierzyłem, że na tym świecie jest na pewno choć jedna osoba, która mnie zrozumie bez słów. Trzeba tylko być cierpliwym i czekać, by na siebie wpaść. A że po drodze mogę się ubrudzić i upodlić, wyrzygać siebie tysiąc razy i mogę paść, nie wpadłszy na tego kogoś, to nic, świat jest wielki, ale liczy się wiara i nadzieja, liczy się cel, który zawsze jest przyczajony i czujny jak dzikie zwierzę gotowe do skoku."

Książka naprawdę godna polecenia. Czytało mi się ją cudownie, zakochałam się w autorze i z przyjemnością zajrzę do innych jego dzieł.





Cytaty

"Miliony ludzi postanowiły unikać emocjonalności. Stali się gruboskórnymi tylko po to, by się obronić, by nikt nie mógł ich zranić. Cena jednak jest bardzo wygórowana. Nikt nie może ich zranić, ale też nic nie może uczynić ich szczęśliwymi." - Osho


"Nadal nie potrafię wejść w nawias
Żyć jak ludzie co nie potrafią wyjść poza nawias
I pół dnia grać bez celu na padach
Biorę płaszcz, idę czuć deszcz, bo pada" - Rover




Tym razem nie trafiłam ani na żaden ciekawy kosmetyk, ani zapach, nie mówiąc już o sklepie.
Jeśli macie coś wartego uwagi polecajcie chętnie pobłądzę po nowych sklepach, wśród nowych filmów i kosmetyków.
Komentarze wyłączone! - chcesz komentować ten wpis zajrzyj do niego na moim nowym adresie - http://podroznaksiezyc.pl

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...