Emoje = fotografie



Mam dla Was kolejne zdjęcia. Mam nadzieję, że Wam się spodobają. Dlaczego emocje, chyba taki jakiś dziwny stan mojej duszy nakazał mi zrobić takie a nie inne zdjęcia. Są tylko 4 ale myślę, że są bardzo wymowne. Tym razem jednak pozwoliła sobie dodać krótkie opisy do zdjęć.







Strach -
 często gdy widzimy kogoś komy dzieje się krzywda to udajemy, że nie widzimy tego i milczymy zamiast wyrazić swój sprzeciw...




Smartfony -
 nie wiem czy dostrzegacie odbijający się w oku ekran smartfona, niestety jesteśmy tak pochłonięci tymi urządzeniami, że poza nimi coraz częściej nie widzimy nic innego. 




Martwy punkt -
obojętność na uczucia innych to jedna z najgorszych rzeczy jakie możemy czynić innym. 




Nienawiść -
w świecie photoshopów coraz bardziej nienawidzimy siebie, czujemy się nieatrakcyjni patrząc na cudowne ciała na fotografiach w internecie, z drugiej strony też chcemy mieć więcej dlatego zazdrościmy innym sukcesów i nienawidzimy ich za to, że się im powodzi.Świat jest pełen nienawiści.




Co sądzicie o tych zdjęciach? Wywołały Was jakieś emocje? 

Komentarze

  1. Ja to bym chciała wrócić do czasów gdzie zamiast smartfona i innych bajerów było podwórko pełne dzieci . Wrócić do skakanki , drabinek , wchodzenie na drzewach , guma do skakania i siedzenie na dworze of rana do wieczora ....to były czasy . Ciesze się , że jeszcze miałam okazję się w takich wychować.
    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od rodziców w dużej mierze, to my kupujemy zabawki i organizujemy dziecią czas. Ja synowi z przyjemnością pokazuję jak to było za moich czasów.

      Usuń
  2. O żesz Ty! Ile tu zmian. Tylko dlaczego te zdjęcia są takie czarne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz jak rzadko tu wpadasz :( czarna magia Dawid

      Usuń
  3. Zdjęcia bardzo trafione do emocji które przedstawiają

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia mają w sobie emocje. Mają coś w sobie wyjątkowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i dziękuję serdecznie, to dla mnie ważne!

      Usuń
  5. Nauka robienia zdjęć to coś co zawsze u mnie przegrywa z innymi ważnymi rzeczami, a tak bym chciała potrafić je robić.
    /Pozdrawiam,
    Szufladopółka

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ale trochę smutne..
    ps.Dola kiedy Ty disqussa zamontujesz,hym? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepełnione emocjami... ciekawe! naprawdę mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszy mnie to ogromnie!

      Usuń
  8. Czasami dopadają nas takie właśnie emocje, ciekawe zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...