Angry Birds czy warto zobaczyć? + ocena dziecka



W zeszłą sobotę późnym popołudniem udaliśmy się z synem do kina by obejrzeć "Angry Birds".
Czasem gdy nie ma już naprawdę siły na nic twórczego gramy sobie w AB, dlatego nie mogliśmy przegapić filmu. A po filmie zostaliśmy jej jeszcze większymi fanami tej gry!


Miałam obawy...

Wiecie jak to bywa z tekstami w bajkach i dzieciaczkami. To pierwsze nie zawsze poprawne, te drugie chłoną wszystko jak gąbka. Obawiałam się, że autorów filmu poniosło i mój siedmiolatek załapie jakiś tekst, którego nie będzie rozumiał, ale namiętnie będzie powtarzał. Na szczęście nic takiego nie miało miejsca. Więc daje dodatkowy plus!!!

Bajka jest genialna! Wydaje mi się nawet, że to my dorośli śmialiśmy się głośniej niż nasze dzieci.
Zdecydowanie animacja dla całej rodziny, ciepła, zabawna i ciekawa.

Zanim udałam się do kina zaczęłam czytać recenzję w internecie, no i natknęłam się na opinię, że filmie można dopatrzeć się jednego z głównych tematów jaki poruszany jest wszędzie w ostatnim czasie czyli uchodźcy. Faktycznie można tak to oceniać, ale z racji, że czerwiec to miesiąc dzieci to na film będziemy patrzeć oczami dzieci. Jako dorosła dopatrzyłam się tam smutnego elementu: prześladowania Czerwonego z powodu jego brwi, nie akceptacji i uprzedzenia. Dodatkowo zauważyłam, że film nie cieszy się najlepszymi ocenami.

A moim zdaniem warto wybrać się do kina całą rodziną, bo świetna zabawa gwarantowana!
Moim ulubionym bohaterem w tej bajce stał się Bomba, słodziak! Ulubionymi scenami zdecydowanie była chwila gdy matka szykowała śniadanie do szkoły dla swoich dzieci i scena z jeziorem Mądrości... Nie mogłam powstrzymać śmiechu. Zrelaksowałam się i spędziłam ponad 90 minut fajnie się bawiąc.

Z pewnością twórcą nie brakuje wyobraźni skoro każdemu z Ptaków dał idealnie pasujący do jego zdolności charakter! Wściekłe Ptaki rządzą!






Ocena mojego syna


Ja: Co najbardziej podobało Ci się w filmie?

Kopernik: Najbardziej podobało mi się jak ptaki się wściekły i razem ratowały jajka.

Ja: Podobało Ci się to, że się wściekły czy to, że zaczęły działać razem?

Kopernik: Jak działały razem.

Ja: Który bohater najbardziej Ci się podobał? Dlaczego?

Kopernik: Czerwony, bo był podejrzliwy i nie dał się oszukać. I dlatego, że malował obrazy ze świnkami, które strzelał piorun.

Ja: A czy coś Ci się nie podobało w tej bajce?

Kopernik: Wszystko mi się podobało.

Ja: Ulubiona scena?

Kopernik: Gdy pili wodę z jeziora Mądrości...

Ja: I przyszedł Orzeł na skałę?

Kopernik: Tak!

Ja: Prawie się wtedy popłakałam....
 Czy obejrzymy ją ponownie?

Kopernik: Taaak!!!

Ja: A jaka jest Twoja ocena?

Kopernik: Daje 10 na 10!




Byliście już? Podobało się Wam? A może macie w planach obejrzeć ten film?


Komentarze wyłączone! - chcesz komentować ten wpis zajrzyj do niego na moim nowym adresie - http://podroznaksiezyc.pl

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...