Podsumowanie miesiąca: maj 2016



Rany, nawet nie wiem kiedy ten miesiąc zleciał! Jeszcze miesiąc i wakacje...
A u nas już się dzieje i rozkręca, oby tak zostało. 
Ten miesiąc był zdecydowanie lepszy dla bloga, bo powstało aż 6 postów, nie licząc tego oczywiście. Wszystkie znajdziecie tutaj. A tam między innymi Wystawa Lego, Protest przeciwko Yulin 2016 i nowe zdjęciaa ode mnie. 




Muzyka

W tym miesiąc często śpiewałam to:

dlatego w końcu pada deszcz :)  Jak Wam się podoba?

Zasłuchana i zakochana jestem też w tym utworze! Prawda, że piękny?





Filmy


Byliśmy z Kopernikiem w kinie na "Angry Birds", czy warto o tym napiszemy recenzję. Ale bez reszty oddałam się w tym miesiącu "Simpsonom". Obejrzałam wszystkie dostępne odcinki. Uwielbiam ich! Nic mi tak nie poprawia humoru jak Homer i Lisa.




Sklepy

Tym razem mam dla Was aż 3 sklepy.

Urodomania.com - moja ulubiona drogeria internetowa, polecałam ją już nie raz! Wspaniałe kosmetyki i rewelacyjne ceny!


InstaFoto.pl - jak już wiele razy wspominałąm kocham INSTAGRAM!!! Postanowiłąm więc wywołać moje zdjęcia. Wyszły świetnie! Przesyłka była następnego dnia, cena rewelacyjna!


Księżycowy Kot DaWanda - cudowna biżuteria w styli grunge, boho. Kamienie naturalne. Cudowne kolory i świetnie wykonanie! Jestem zakochana! Już dwa razy u nich zamawiałam i przesyłka przychodzi naprawdę szybko.


Cudowne naszyjniki prawda?




Kosmetyki 





Moją największą miłością w tym miesiącu jeśli chodzi o kosmetyki jest błyszczyk z Golden Rose  Longstay Liquid Matte Lipstick, matowa pomadka w płynie nr 10!!! Genialna, nie wysusza moich ust.
 Ma cudowny kolor, świetnie kryje, aplikuje się go narawdę przyjemnie!





Rimmel Lasting Finish 25H Comfort Serum został moim numerem jeden jeśli chodzi o podkłady. Nie zapycha porów, fajnie kryje, jest długotrwały! 



Cytat


"Mam alergię na nieczułe poranki, na braki, na zatłoczone pawilony, smród, kłamstwa, pusty seks. Dlaczego tak mnie (i siebie) krzywdzisz? Przychodzisz. Znikasz. Kochasz się ze mną. Uciekasz. Piszesz. Nie odpisujesz. Mnożysz ciszę. Rany. Potęgujesz szaleństwo."
— Kaja Kowalewska




A jak wyglądał Wasz miesiąc? 

Komentarze

  1. A my też byliśmy na Angry Birdsach i bardzo nam się podobało :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Urodomania to tez i moja ulubiona drogeria:) chyba wygodniejsza niz kosmetykomania;) oj czas pędzi jak szalony! U mnie tez jeszcze miesiąc i urlop!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś mnie kosmetykomania do siebie nie przekonała mimo ładniejszych opakowań :D

      Usuń
  3. A myślałam, że tylko mi tak czas mija szybko :) myślałam nad tym podkładem, ale coś mi w nim wizualnie nie pasowało :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie zauważyłam, że to już kolejny miesiąc, zdecydowanie za szybko ten czas leci. :) Choć mam poczucie, że maj w pełni wykorzystałam na swoją pasję. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Minął zdecydowanie za szybko. Trochę na nauce, trochę na nowych projektach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może czerwiec trochę zwolni...

      Usuń
  6. Próbowałam "zaprzyjaźnić się" z Simpsonami - bez rezultatu :( Biżu piękna ;) chyba sobie tam zajrzę i może cos... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem chyba uzależniona od kupowania biżuterii, mam jej sporą "kolekcję" :)
    Ps. Już jestem choć ciężko było mi cokolwiek napisać bo u mnie wcale nie wesoło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj się tam ciepło! Trzymam kciuki by się u Ciebie poprawiło!

      Usuń
  8. XXanaXX bardzo na tak, poprzednia płyta tez była fajna! A jak tak bardzo lubisz instagram to zapraszam na moje 2 profile (pattravel4food,pattravel4art) chyba też jestem od nich uzalenizona ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne naszyjniki z kamieni! Nie noszę biżuterii, ale uwielbiam oglądać takie cuda :) A mój przyjaciel zaczął się teraz zajmować kuciem biżuterii z złota i srebra, więc podrzucam mu ciekawe inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda, zleciało niewiadomo kiedy... Lubię takie wpisy, bo mogę się dowiedzieć o ciekawych produktach, o których wcześniej nie miałam pojęcia :) Pod koniec maja też wybrałam się do Golden Rose, ale wybrałam pomadkę Ultra rich colour nr 49, ładna, intensywna czerwień :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z powodu dużysz ust wybieram tylko mattowe kosmetyki :) Pozdrawiam

      Usuń
  11. ja jestem fanka rękodzieła, sama wykonuję rzeczy ręcznie, także bardzo chętnie oglądam i podziwiam innych artystów.
    biżuteria najbardziej mi wpadła w oko, piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę koniecznie zajrzeć do Ciebie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...