Podsumowanie miesiąca: kwiecień 2016




Później niż zwykle, ale w końcu mam dla Was podsumowanie zeszłego miesiąca.
Zdecydowanie to nie był dobry miesiąc. Mimo kilku fajnych chwil ten miesiąc był zdecydowanie do kitu.




Muzyka


Jonas Blue - Fast Car ft. Dakota





                                                                            Lipali - Ludzie 1.2 




Książki

Adam Bor "Psy"


Książka oddaje klimat filmu. Pochłaniałam ją z rozkoszą.Zdecydowanie trafia na listę ulubieńców książkowych!


Filmy

Ten miesiąc był miesiącem smutnych filmów, ale wartych obejrzenia!

źródło: www.filmweb.pl

"Jasne błękitne okna" film w reżyserii Bogusława Lindy. Historia kobiet, które postanawiają odświeżyć swoją przyjaźń. Ich piękna przyjaźń niestety wystawiona jest na wiele ciężkich prób. Film wzruszający i poruszający, ale naprawdę piękny!




"Pewnego lata" - historia miłości dwóch kobiet, niełatwa... Przepleciona dramatem i cierpieniem innych. Polecam!




Cytaty

“Wszystko, czym się martwisz, nie ma żadnego znaczenia. Będzie lepiej niż
dobrze. Będziesz wspaniała. Poznasz w swoim życiu cudownych ludzi, 
którzy będą Ci pomagać i kochać. ”
— Reese Witherspoon



A teraz coś co było jedną z największych uciech w kwietniu! Udało mi się zdobyć wymarzony plakat z mojego ulubionego filmu!



Jestem prze-szczęśliwa, już niedługo oprawię go w ramkę i powieszę na ścianie!


A co u Was działo się w kwietniu?

Komentarze wyłączone! - chcesz komentować ten wpis zajrzyj do niego na moim nowym adresie - http://podroznaksiezyc.pl

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...