Kilka słów o zmianach...



Dlaczego uśmierciłam "Dola - co mi w duszy gra"? Jak mogłam, skąd ta zmiana? Jesteście ciekawi o co chodzi z tą całą "Podróżą na Księżyc?". Już Wam wszystko wyjaśniam.



W życiu każdego blogera przychodzi czas kiedy dojrzewa i wie, że czas przenieść swoje pisanie w inny wymiar. Albo zmieniamy coś teraz albo nigdy. Tak jest ze mną. Postanowiłam przestać być głownie romantyczną Dolą... Chce w końcu pokazać, że mam charakter! Wkroczę w rejony, które do tej pory nie były przeze mnie poruszane.


Dlatego poprzednia nazwa mi nie pasowała do tych założeń. Podróż na Księżyc brzmi moim zdaniem lepiej, trochę tajemniczo i bardziej blogowo. Skąd ta nazwa? Za sprawą Polskiej noweli fantastycznej, ale też dlatego, że uważam nasze życie za ciągłą podróż, podróżujemy do końca, a może na Księżyc? 


Mam nadzieję, że ze zmian cieszycie się razem ze mną! Obiecuję, że siebie nie będę zmieniać! Może jeszcze tylko zmienię wygląd bloga, ale to będę drobne kosmetyczne poprawki...
A co Wy na to?




Pozdrawiam Dola





Komentarze

  1. Naprawdę brzmi ciekawie i jeśli ta zmiana sprawiła Ci dużo radości to cieszę się razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Czuję, że w sferze blogowej ożyłam na nowo :)

      Usuń
  2. Nie mogę się doczekać w takim razie nowej odsłony, nowych tekstów i nowej CIebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi! :) Mam nadzieję, że Cię nie zawiodę!

      Usuń
  3. Bardzo ciekawa jestem Twojej Kochana nowej odsłony :) Ta stara Dola również mi się bardzo podobała :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i ta nowa Ci się spodoba :*

      Usuń
  4. Świetna zmiana! Zabieram się razem z Tobą w tę podróż na książyc :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam na Instagramie, że zmieniłaś nazwę i ta nowa bardzo mi się podoba :-) Czekam z niecierpliwością :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mnie to cieszy <3 dziękuję!

      Usuń
  6. 'podróż na księżyc" też brzmi romantycznie a jednocześnie bardzo intrygująco :) dobra zmiana! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmiany są dobre, i potrzebne:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...