Relacja z wystawy Lego.




Chciałabym Was serdecznie zaprosić na relację z Wystawy Klocków Lego, która odbyła się "u nas" w Muzeum Ziemi Czarnkowskiej w Czarnkowie.
Mój siedmioletni syn jest fanem tych klocków. Uwielbia tworzyć własne figury, maszyny itp, więc nie mogliśmy przegapić takiej okazji.



Pierwszym działem jaki wybrałm Kopernik (mój syn) była ekspozycja z Yodą z Gwiezdnych Wojen. Nie mogło być inaczej ;) 










Tu jak mi się wydaje mamy Lego Ninjago. Ale nie jestem pewna, a żadnych opisów nie zauwarzyłam. Więc jeśli jestem w błędzie poprawcie mnie.







Kryjówka Batmana!!! Cudo!







Nie mogło też zabraknąć czegoś dla dziewczyn. Czyli Lego Friends. Fanką nadal nie jestem :) 






"Modele sklejone" nie dziwię się wcale, bo jak inaczej mieliby to przewozić?





Podwodny świat. Zdecydowanie najmniej ciekawy element dla mnie. Kopernik był zachycony paszczą rekina (lewy dolny róg).



Tutaj jakieś własne konstrukcje mamy. Tak mi się przynajmniej wydaje. Troszkę szkoda, że nikt nie oprowadzał i nie opowiadał o tych klockach.




Tutaj mamy już miasto, pełno budynków, zabytków, baa nawet pociągi jeździły!














Jeden z moich ulubieńców!!! Karuzela!







Był nawet ślub!!!


Cudowna plaża!


A na ścianie wisiały plakaty z przydatnymi informacjami.







Robi wrażenie prawda?





A w sali obok dzieci mogły poukładać oczywiście z Lego własne cuda! Wystawa trwa jeszcze przez kilka dni. Cena biletu naprawdę niska, zwłaszcza, że lada dzień mamy Dzień Dziecka więc świetny pomysł na spędzenie tego dnia. 

Liczę, że nasza relacja Wam się spodobała. Mam nadzieję, że teraz częściej będziemy Was gdzieś zabierać ;) 



Komentarze wyłączone! - chcesz komentować ten wpis zajrzyj do niego na moim nowym adresie - http://podroznaksiezyc.pl

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...