Podsumowanie miesiąca - marzec 2016


Nie mam pojęcia kiedy ten miesiąc przeleciał... A nawet nic szczególnego się nie działo. Ale mam dla Was kilka inspiracji, zapraszam!




Muzyka


Estragon & Palmer Eldritch - Potencjalnie





Koda - Glass Veil (CoMa Remix)





Filmy
źródło: filmweb.pl

Niezgodna i Zbuntowana. Pierwsza część czyli Niezgodna bardzo przypadła mi do gustu. Druga zdecydowanie mniej, ale i tak przyjemnie się oglądało. Długo broniłam się przed oglądaniem tej serii, ponieważ było jakiś czas o niej zdecydowanie głośno. Dziś wiem, że nie bez powodu. Polecam!




Książki



"Najpiękniejsza dziewczyna w mieście" Charles Bukowski - książka zdecydowanie nie dla wszystkich! Jest specyficzna, mi przypadła do gustu nawet bardzo, już w kolejce czekają "Kłopoty to męska specjalność" podoba mi się styl w jakim napisana jest ta książka, nie ma owijania w bawełnę. Ale powtarzam nie jest to pozycja dla wszystkich.






Cytaty

"Zamknąłem oczy. Oparłem głowę o aparat telefoniczny. Nienawidziłem siebie za to, co zrobiłem. Wręcz wyrzygałem siebie. Chciałem zniknąć. Wtedy pierwszy raz poczułem, że mogę kogoś pokochać. Że nie zawsze muszę być zakmnięty w sobie. Że nie zawsze muszę kłamać. Że nie zawsze muszę zgrywać twardziela i luzaka. Ale żeby ten związek trwał dalej, musiałbym się otworzyć. A dla mnie to było za trudne. Powiedziałem sobie, że może kiedyś, i dalej żyłem wyobrażeniem tego kogoś, przed kim się otworzę. I w wyobrażaniu sobie tego kogoś zostanę mistrzem świata, będę żył tym wyobrażeniem, a przed człowiekiem jeszcze długo nie będę potrafił się otworzyć."
Mariusz Maślanka "Na imię mam Jestem





Wpisy blogerów



Paweł zwrócił uwagę na otagowane dzieci na samochodach, koniecznie przeczytajcie!

U Agaty po raz kolejny znalazłam ciekawą książkę , którą mam zamiar przeczytać.





Instagram


Udało mi się zrobić kilka ładnych zdjęć na instagramie dlatego zapraszam Was do obserwacji mojego profilu @panna_dola.
















A jak wyglądał Wasz miesiąc? Znaleźliście jakiś ciekawy film, cytat. Przeczytaliście ciekawą książkę? Dajcie znać koniecznie!





Komentarze

  1. "Niezgodna" i "Zbuntowana" bardzo mi się podobały. "Wierna" niestety ale bardzo mnie rozczarowała....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na "Wierną" ale po zwiastunie, nie zachwyca.

      Usuń
  2. Dzięki za przedłużenie wpisu o dzieciakach ;)
    Ja wczoraj byłem w bibliotece i przyniosłem cały stos książek - co mnie wprawiło w stan wysokiego zadowolenia. Jakie będą - zobaczymy. Poprzedni łup był taki sobie - kolorowe okładki, fajne tytuły a mało treści.
    Wiesz, z tym instagramem to racja, to jest nieustające źródło inspiracji a trafiają się tak cudowne zdjęcia, że ... ach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Instagram najlepszy! A kolorowe okładki to zło czasem za dużo obiecują...

      Usuń
  3. Wstyd się przyznać, ale jeszcze nie czytałam nic Bukowskiego, choć przymierzam się do tego od dawna. Muszę koniecznie nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczęłam, zobaczymy czy wszystkie jego książki są warte uwagi.

      Usuń
  4. Kocham Bukowskiego! Szczególnie "Kobiety" i "Listonosza" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam film "Niezgodna" i tak sobie mnie się podobał, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi właśnie bardzo się podobał, ale każdy ma inny gust :)

      Usuń
  6. Bukowskiego jeszcze nie czytałam, ale mam w planie. Ciekawa jestem tej specyfiki. Siostra męża stwierdziła, że nie może przez niego przez jego książkę przebrnąć, więc na pewno nie jest to literatura dla każdego, ale podejrzewam, że ja dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo specyficzna, ale ma w sobie coś co jednych przyciągnie, a innych odepchnie.

      Usuń
  7. O jejuciu, poleciłaś mnie! Dzięęęęęękuję i buzi :* (jestem naćpana apapem, bo mi wyrasta ząb mądrości :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dobrze, że mi już wyrósł, nie lubię ćpać apapów :d

      Usuń
  8. Mam ochotę na te książkę Bukowskiego, ale na razie mam właśnie całą kolejkę do przeczytania innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety czasu zawsze za mało na książki ...

      Usuń
  9. Mi też ten miesiąc bardzo szybko przyleciał, sama nie wiem kiedy... I właściwie to nawet dobrze, że już się skończył, bo wydarzyły się w nim same złe rzeczy... Ech...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem totalnie i kompletnie oczarowana Twoimi zdjęciami z instagrama! Są naprawdę świetne! :) aż lekki żal, że go nie mam ;) ale i tak zawsze jestem z Tobą, pamiętaj! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może czas założyć? :* Wiem i dziękuję Ci za to!

      Usuń
  11. Dola, ale piękne te Twoje zdjęcia! Dobrze, ze dajesz znać o Instagramie, bo osobiście go nie posiadam i wiele przez to mnie omija :( Gdzie udało Ci się dorwać takie piękne obcasy?!

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja właśnie czytam "Niezgodną". Póki co - jest średnio, ale liczę, że ostateczne wrażenie będzie lepsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że nie tylko ja dostałam fazę na Niezgodną ;)
    Przeczytałam / przesłuchałam pierwszą cześć - nawet ciekawe, pomyślałam ( a jeszcze głos Dereszowskiej ;)
    Wzięłam się za część drugą i... utknęłam w połowie. To już nie to.
    Obejrzałam pierwszy film - zdecydowanie książka lepsza. Teraz pozostaje mi obejrzeć kolejne filmy. Do książki raczej nie wrócę, zbyt zaczął mnie denerwować Cztery :P
    Ale dorwałam się do historii Tobiasa nim poznał Tris - widać, że autorce zdecydowanie bliższa była jego historia i jak dla mnie mogła by pozostać samodzielnym tytułem :) O niebo lepsza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cztery nawet w filmie nie wywarł na mnie wrażenia, za to śmierć jednego z bohaterów sprawiło, że odechciało mi się oglądać do końca, ale jakoś przebrnęłam...

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...