4 intrygujące miejsca w Polsce! - czyli moja lista miejsc do odwiedzenia

Kupię starego mercedesa i pojadę...
Zanim jednak kupię, powinnam pomyśleć o pójściu na kurs prawa jazdy... 
Póki co na chwilę obecną wyszukuję tylko niezwykłe miejsca, które po prostu trzeba zobaczyć. 
Jesteście ciekawi co to za miejsca? Zapraszam więc do zapoznania się z moją listą!





Piechcin

Duża wieś położona w województwie kujawsko-pomorskim. Dlaczego chcę ze wsi jechać na wieś?
A to za sprawą pięknego jeziora, które znajduje się kamieniołomie!!! Czyż nie jest piękne? Zobaczcie sami! Z tego co wyczytałam można w nim nurkować, a na jego dnie są auta i inne cuda.

źródło: globtroter.pl

źródło: nurkomania.pl
źródło: c-moto.pl
źródło: globtroter.pl





Cmentarzysko Samochodów - Grodzisk Mazowiecki

Kocham stare auta, mają w sobie duszę, wyglądają tak dostojnie, są niezwykłe, nie to co te nowoczesne. Więc jak mogłabym nie zobaczyć takiego miejsca, no jak?


źródło: opuszczone.net

źródło: opuszczone.net




 Moja Wola - opuszczony pałac myśliwski 


Cudowny patrząc na zdjęcia, klimatyczne miejsce! Stary pałac, w którym mieściło się technikum leśne.

źródło: opuszczone.net
źródło: opuszczone.net

źródło: opuszczone.net


źródło: opuszczone.net







.Czacz
Miejscowość słynąca z pchlich targów, znajdziecie tam podobno wszystko, graty i antyki, śmieci i cuda.. Podobno w całej miejscowości na podwórkach można znaleźć takie cudowności. Czy to nie raj?
źródło: kuchenneszalenstwa.pl

źródło: swirlpearls.blogspot.com



Komentarze

  1. o kurczę! żadnego z nich nie znam, a zakochałam się już we wszystkich <3 Dzięki za ten post! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie cztery miejsca cudowne! Uwielbiam odkrywać takie miejscówki, zamiast zwiedzać te najbardziej znane miejsca, podążając za tłumem. Magia!

    OdpowiedzUsuń
  3. To jezioro jest boskie :-) Wcale się nie dziwię, że byś tam chciała jechać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jezioro to niejedyny powód, dla którego chce tam jechać ;)

      Usuń
  4. Podkradam pomysł z Cmentarzyskiem Samochodów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam nad tym jeziorem i naprawdę polecam, zwłaszcza w słoneczny dzień widok jest epicki! Strasznie się cieszę, że moi rodzice lubią dziwne miejsca i ciągali mnie po takich zakątkach. Bardzo zainteresował mnie ten pałac, wygląda na cudeńko które aż się prosi o namalowanie albo umieszczenie w nim jakiejś historii.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam żadnego z tych miejsc, a żałuję! Przepiękne miejsca! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piechcin prawie jak Cypr :) Zaskakujące, na prawdę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z powyższych słyszałam wcześniej tylko o cmentarzysku samochodów - a teraz odwiedziłabym je wszystkie, najlepiej z porządnym aparatem, a w przypadku miejsc 2 i 3 - w jakąś bardzo pochmurną pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czacz znam, na Cmentarzysko się wybieram, pałacyku nie znałam, ale od razu mnie zachwycił! Niesamowita sprawa. No i niedaleko Poznania. ;) Ze swoich magicznych miejsc - polecam Tunel pod Drogą Głodu i pobliską kopalnię Uranu, w okolicach Jeleniej Góry.

    OdpowiedzUsuń
  10. O żadnym z tym miejsc wcześniej nie słyszałam, ale musze przyznać, że wybrałaś naprawdę bardzo interesujące miejsca. Z chęcią bym się tam z Tobą wybrała :D

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG! Zadnego z tych miejsc nie znam, nawet nie słyszłam o nich, ale za sprawą Towjego wpisu wiem, że bardzo pragnę je odwiedzić, zwłaszcza Czacz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie znałam żadnego z nich, a właśnie jestem bardzo blisko tego pięknego Piechcina! Muszę powiedzieć Lubemu, żeby mnie tam zabrał... w końcu to jego okolica ;) !

    Dziękuję ! :)

    Panna Joanna

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite wrażenia jak ogląda się te zdjęcia, tyle wspaniałych miejsc na nas czeka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak wiele jest pięknych miejsc jest na ziemi tylko podróżować nie ma kiedy...

      Usuń
  14. Cudny ten Piechcin, a Czacz to marzenie każdej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej :) myślałam, że o Czaczu nikt nie pamięta :D a tu proszę moje ukochane miejsce, skąd mam prawię połowę wyposażenia mojego pokoju...

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie miejsca polecone przez Ciebie są cudne i ze zdjęć widać, że warte zobaczenia "na żywo". Latem powinnam wybrać się na urlop i szukam miejsc gdzie mogłabym wyjechać, te miejsca są warte odwiedzenia, ale również jak Ty nie posiadam prawa jazdy. Marzeniem byłaby wyprawa w kilka osób, ale chętnych na taką wyprawę w swoim otoczeniu nie mam, więc jak coś to daj znać, ja się piszę na wyprawę w choćby jedno z tych miejsc ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko będę się wybierać dam Ci znać :) bo wiesz jak to z planami bywa, chcieć się chce, a móc nie można... Ściskam mocno :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...