Zainspiruj się na wiosnę...



Pomyślałam, że podzielę się z Wami moimi pomysłami na wiosnę.  Dlatego przygotowałam kilka inspiracji. Może przypadnie Wam coś do gustu.





Buty

Co jak co, ale wiosna to czas gdzie ważne są buty, w których na wypadek przymrozku nie zmarzną nam nogi, ale będą lekkie i wiosenne więc za nim wskoczymy w baleriny i czółenka wybierzemy coś innego. W tym roku stawiam na sportową elegancję, a Wy? Ale by nie było nudno to postanowiłam wybrać coś kosmicznego... W końcu wiosna to czas szaleństwa.

źródło: czasnabuty.pl 




Kurtka

Nie wyobrażam sobie też wiosny bez skórzanej kurtki! Ale ciągnie mnie strasznie do jeansowej katany w tym roku, ale kocham klasyczne skórzane ramoneski, a Wy co byście wybrały? 



źródło: allegro.pl




Torebka

To jest zdecydowanie to co uwielbiam! Od prawie roku jestem zakochana w gumowych torebkach w tak zwanych jelly bag. Są wspaniałe! Piękne i takie inne, przemierzając moje okolice z nimi nie spotkałam żadnej kobiety, która miałaby taką torebkę jak ja...


źródło: www-eCarla-pl






Biżuteria

Jako, że nie lubię szaleć z kolczykami, dlatego stawiam na naszyjniki, zegarki i pierścionki.
Będzie coraz cieplej i z naszych dekoltów znikną szale i chustki. Wtedy śmiało można poeksperymentować z cudownymi koliami.


Moja propozycja na dzień

źródło: www-eCarla-pl 



Coś szalonego na wieczór

źródło: www-eCarla-pl 



Mam w planach by moją szafę opanowały koszule, polecacie jakiś sklep online z koszulami?







Makijaż

Wiosna to czas gdzie makijaż łagodnieje, a bordowe szminki powoli chowa się do szuflady, bo przychodzi czas na nudziaki na ustach i powiekach.

Najpiękniejszym kolorem jaki znam jeśli chodzi o szminki jest 02 z Golden Rose Velvet Matte
źródło: goldenrose.pl



Jeśli chodzi o makijaż oczu to polecam paletkę Iconic 2 z Makeup Revolution.
Piękne cienie, trwałe, tanie idealne do klasycznego makijażu.


A Wy jakie zakupowe plany macie jeśli chodzi o wiosnę? 
A może zmieniacie fryzurę, koniecznie dajcie znać do jakich zmian inspiruje Was wiosna, a ta już nadchodzi, bo pojawiły się u mnie już przebiśniegi.



Chciałam też nieśmiało powiedzieć, że to już setny post!!!

Komentarze

  1. Pomadka z Golden jest piękna! Uwielbiam. Mam podobną, ale jak tylko tą zobaczyłam to aż mnie naszła chęć na nowy kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę sobie kupic jeansową kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)jak najdziesz gdzieś online podziel się linkiem ❤

      Usuń
  3. Podoba mi się ramoneska :) i buty :) a paletę makeup revolution mam :) jest bardzo fajna tak na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja głównie używam jej do wieczorowych makijaży ;)

      Usuń
  4. kiedyś wiosną zrezygnowałam z ciężkiego podkładu na rzecz lekkiego kremu CC FM Make Up i jestem bardzo zadowolona, do dziś się z nim nie rozstaję :) pozdrawiam http://rekodzielo-kasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maluję się tak rzadko, że przestałam eksperymentować z kremami, bo zawsze coś było z nimi nie tak :/

      Usuń
  5. Golden Rose Velvet Matte szczerze polecam, zwłaszcza nr 20 :) Są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają i się duże naszyjniki. Oglądam je a potem i tak wybieram subtelną biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zdecydowanie wolę skórzaną kurtkę a buty na pierwszym zdjęciu mnie zaintrygowały, ale nie wiem czy miałabym odwagę na nieco szaleństwa i takie buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zobaczę przy zakupie czy będę taka szalona by je wybrać :D

      Usuń
  8. Gratuluje setnego postu :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio zastanawiam się nad kupieniem szminki w jakimś intensywnym kolorze, gosh podobno ma dobrej jakości takie szminki, może się skuszę :) W końcu trzeba coś zmienić i iść na całość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po przeczytaniu Twojego wpisu, uświadomiłam sobie, że już niedługo wiosna i czas na pozytywne zmiany. :) Zainspirowałaś mnie do nich. :) A setki bardzo gratuluję i życzę kolejnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo interesujący wpis, najbardziej przypadła mi do gustu torebka jest piękna. zapraszam do nas http://siostrydajarade.blogspot.com/2016/02/masza-i-niedzwiedz-masza-i-przyjaciele.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już wiosenną garderobę kompletuje, a co do butów to trampki na koturnie to zło, tego nie powinno się łączyć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widząc na początku ubrania, już pomyślałam sobie "kurczę, będę musiała się przyznać, że od dawna nie byłam na żadnych zakupach i pewnie jeszcze długo nie pójdę" (robienie takich zakupów to dla mnie koszmar :D). Ale co do kosmetyków - jeszcze miesiąc temu powiedziałabym to samo, ale nie! Niedawno po raz pierwszy w życiu kupiłam szminkę i paletę do konturowania twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię chodzić na zakupy, dlatego online zamawiam :D U, a co to za szminka? :)

      Usuń
  14. Taka paletka do makijażu właśnie mi się marzy. Kolor pomadki faktycznie piękny, ale ja wiem, że mi bardziej do twarzy w nieco innych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta paletka kosztuje 20 zł :) jest naprawdę cudowna :)

      Usuń
  15. Nie mogę już doczekać się wiosny :) chciałabym wreszcie zapomnieć o mojej zimowej kurtce

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...