Podsumowanie miesiąca - luty 2016



Od dziś nie ma już ulubieńców, od dziś pojawiać się co miesiąc będą podsumowania. Skąd ta zmiana? Ulubieńcy kojarzyli się wielu osobą z kosmetykami, dlatego też nie czytali tego postu. Mam nadzieję, że teraz chętniej będziecie zaglądać w podsumowania. 



Oh luty, dzieło się zwłaszcza na podłożu towarzyskim, ale nie wnikajmy w szczegóły... Nie było jednak kolorowo, z powodu wypadku zaczęłam się zastanawiać czy to pech czy szczęście.
Udało mi się jednak zrobić kilka nieidealnych zdjęć. Jednak największym zainteresowaniem, które aż mnie zaszokowało cieszył się post o moich planach remontowych na wiosnę.


Muzyka

Udało też mi się znaleźć kilka pięknych piosenek. Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki. Wstaje wcześniej i kładę się później spać by móc w spokoju jej posłuchać. Jak mogliście zauważyć nie ograniczam się do jednego gatunku, a co urzekło mnie tym razem?




The Cuts - Smutna dziewczyna

"kochała dyskoteki pachniała jak 
Nigdy nie zerwany kwiat"





The Cuts - Karuzela śmierci

"Pistolet czy czas, samochód czy rak?
Co stanie mi na drodze i kto da mi znak?
Że nadszedł mój czas, że na mnie czas"





Bajm - Jezioro szczęścia

"Wspomnienia palą mnie 
Jak słońce 
Wspomnienia jak lawa gorące
Uciekam przed nimi tak co noc. "





Power of Trinity - Gorzki ja 

"Mam plan wyjadę stąd
Gdzieś się zaszyje nikt nie znajdzie mnie
Tych plam nie wywabi nic
Z wilkami do księżyca będę wył"






Książki 

Dziś mam dla Was niezwykłą książkę, która skradła moje serce, trafiłam na nią przypadkiem szukając prezentu dla znajomego. Nie wiedziałam o jej istnieniu wcześniej, gdy do mnie przyszła rzuciłam na nią okiem, urzekła mnie, ale była prezentem więc trzeba było się z nią rozstać. Kilka dni temu trafiłam na promocje i postanowiłam ją nabyć. I nie oddam jej nikomu!



"Zły chłopiec" - Bogusław Linda w rozmowie z Magdą Umer

Wspaniały wywiad rzeka, pozwala nam odkryć całkiem innego Lindę.
W dodatku masa fantastycznych zdjęć i informacji na jego temat.









Filmy

Tu wracam do moich ulubieńców, czyli starych polskich filmów. Co na tapecie tym razem? Chyba nie muszę ich przedstawiać...




Pitbull

Już nie mogę się doczekać aż obejrzę nowego Pitbulla. Kto był, jak wrażenia?




 Reich


Linda i nic więcej mi nie potrzeba!




Serial

Leżąc przez 3 dni ze zranioną nogą to miałam sporo czasu na oglądanie więc wynalazłam coś godnego uwagi.


Skoro był film Pitbull to nie mogło zabraknąć serialu.




Ale odkryłam również nowy serial, noo i znowu Linda. A serial nazywa się Paradoks, oczywiście jest to serial kryminalny czyli zdecydowanie mój ulubiony gatunek. Polecam!





Kosmetyki

Moje odkrycie ostatnich tygodni! Fenomenalne plastry Pretty oczyszczające na nos, jak wiele osób zmaga się z świecącym się nosem, te plastry pomogły mi się uporać z tym problemem. Znajdziecie je na allego i w internetowych drogeriach, nie wiedziałam by były dostępne w drogeriach stacjonarnych. Nie będę raczyć Was zdjęciami po zabiegu, nie są to estetyczne widoki, ale u mnie te plastry naprawdę działają. Koszt 6 plastrów to około 7 zł. Wystarczy dobrze umyć twarz ciepłą wodą, na dokładnie zmoczony nos przykładamy plaster i dokładnie go przyklejamy, ja plaster dodatkowo delikatnie moczę, czekam 20 minut i delikatnie odklejam.





Cytaty


'No­cy, które przes­pa­liśmy, jak­by nig­dy nie było; po­zos­tają nam w pa­mięci tyl­ko te, w które cier­pieliśmy, nie mog­liśmy zmrużyć oka. Stąd su­ma naszych no­cy jest sumą naszych bezsenności.''

 Cioran



"No i wtedy wyczułem, że jest dobra i łagodna. Osoby dobre i łagodne nie opierają się długo i choć same do wywnętrzania się nie są bynajmniej skore, jednakże od rozmowy wykręcić się żadnym sposobem nie potrafią i odpowiadają skąpo, ale odpowiadają, a im dalej, tym obficiej, trzeba tylko samemu nie ustawać, skoro nam zależy."
F. Dostojewski



''Uważam, że dobrym początkiem każdej znajomości jest zapamiętanie, jaką kawę lubi ta druga osoba. ''
J. Lynn



A co Wy ciekawego odkryliście w tym miesiącu? Która z moich propozycji Was zaciekawiła?

Komentarze

  1. Bajm i "Jezioro szczęścia" to moje dzieciństwo. Mam do niej duży sentyment :) Uwielbiam takie podsumowania i coraz bardziej je doceniam. kiedyś będą stanowiły świetną pamiątkę :)

    Pozdrawiam ciepło
    Karolina z Zielona Karuzela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak je traktuję, jako wpis na pamiątkę :)

      Usuń
  2. Ja ostatnio tez oglądam serial, ale Kości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie musze przyjrzec sie blizej serialowi Paradoks. Tez uwielbiam seriale kryminalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bardzo ciekawy. Pokazuję czy prawo czy człowiek...

      Usuń
  4. Eh Boguś kocham go miłością niezmienną od lat :) ps. faktycznie ulubiency - kosmetycznie bardzo :)
    Muzyka jak zwykle u Ciebie mega :) Całuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dlaczego wcześniej nie powiedziałaś :P Oj Boguś <3

      Usuń
  5. Mam taką samą serię postów na blogu i bardzo je lubię - tworzyć u siebie i czytać u innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezioro ma Twoj zapach Twoj smak... Uwielbiam ten kawalek! Pieknego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się Twój miesiąc :) po tym co piszesz widać, że był taki... dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Książkę chętnie bym przeczytała, Linda to interesujący facet;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka bardzo ciekawa, pokazuję całkiem innego Lindę niż ten znany z filmów :)

      Usuń
  9. Ktoś to przepadł za Bogusiem co Dolka ?:P Doskonale cię rozumiem! pitbull super film, super serial, ale na drugą część czekam, bo nie chcę w moim stanie takich silnych emocji... Książki jestem ciekawa, muzykę wieczorem sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie poszłam do kina z obawy, że nie wytrzymam tych emocji.

      Usuń
  10. Bardzo lubię seriale kryminalne, ale może niekoniecznie polskie. Ostatnio oglądałam Pitbula, tak jednym okiem i przy okazji bo akurat mąż oglądał i jakoś nie mogłam przebrnąć.. aczkolwiek Dorocińskiego uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że wszystko narodowe :) Ja jednak jestem większą kosmopolitką. Z polskich filmów owszem mam swoich faworytów choćby "BIG LOVE" ale generalnie to kino zagraniczne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądałam jeszcze tego filmu, muszę nadrobić!

      Usuń
  12. Dawno nie słyszałam tej piosenki Bajmu :) Dziękuje za przypomnienie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Boguś Linda :). Jest coś w tym aktorze, co zawsze przyciąga :).

    Czyli "Paradoks" Ci się podoba? Jestem prawdziwą maniaczką seriali, a niemal nie oglądam polskich, a szukam jakiegoś dobrego kryminalnego z naszego podwórka. Ostatnio spodobała mi się "Zbrodnia", zwłaszcza pierwszy sezon. Teraz oglądam "Fortitude", ale chciałabym znowu spróbować czegoś polskiego :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, "Paradoks" przypadł mi do gustu, ciekawe scenariusze. Ja kiedyś szalałam za zagranicznymi kryminalnymi serialami, a teraz wracam do polskich :)

      Usuń
  14. Dominiko bardzo Ci dziękuję za polecenie zespołu The Cuts ! Wpadł mi w ucho coś mi się wydaje że posłucham sobie go jeszcze dłużej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma przepiękne piosenki i takie życiowe teksty!

      Usuń
  15. dałaś mi do myślenia! zastanawiam się czy i co odkryłam i... nie wiem! muszę zrobić kuban kawy, bo poza cilitem do czyszczenia piekarnika nic nie przychodzi mi do głowy. ale będę miała rozkminę w pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kurcze, książka mnie zainteresowała! chyba poszukam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...