Idzie wiosna, czas na zmiany - czyli akcja remont!




Od jakiegoś czasu nie mogę patrzeć na moją turkusową ścianę w pokoju i tapczan. Obiecałam sobie, że na wiosnę przeprowadzę metamorfozę mojego pokoju. Postanowiłam więc przygotować post, który może i Was zainspiruje do zmian.



Mój pokój pełni dwie funkcje jest salonem i moją sypialnią. Z uwagi, że mieszkam w nim z synem to muszę myśleć o potrzebach nas obu.  Dlatego tradycyjne łóżko nie wchodzi w grę.
Ale najpierw zajmijmy się kolorem ścian.

Zdjęcia przed i po pokażę po metamorfozie w osobnym poście.
Jak wspomniałam najdłuższa ściana jest koloru turkusowego, dwie jasno szare i jedna ciemno szara. 
Jako blogerka lubię robić zdjęcia, no i turkusowa ściana nie jest najlepszym tłem. Jako, że bieli nie lubię, uważam, że to trudny kolor. 


Zdecydowałam się na farbę ze Śnieżki, ale waham się nad kolorami.




źródło: sklepkobefarby.pl


Mam zamiar pomalować ściany na jeden odcień, ciężki wybór.


Dlaczego takie szarości? Są to neutralne kolory, więc mogę szaleć i zmieniać kolory dodatków. I moje białe meble będą na nich fajnie wyglądać. Chce stworzyć przytulny wystrój.


Zmienię kolor ścian i co dalej?


Kawałek tapety się pojawi... Tylko nie wiem, który.

źródło: oretytapety.com



A no dokończę swoją toaletkę. Już niedługo Wam ją pokażę. I wymienię tapczan na łóżko rozkładane.



Myślę nad czymś takim:



źródło: ikea

W dzień będzie służyło za kanapę, a do spania będzie łóżkiem. Funkcjonalnie.
Lubię meble z Ikea, co prawda marzą mi się antyki, ale póki co zostaję przy meblach z sieciówki.


Poza tym to łóżko idealnie będzie  pasowało do komody i regału.


źródło: ikea



Lubię połączenie bieli z czernią. Dlatego mój orzechowy stół przemalowałam na biało, o tym tutaj.





W miejscu regały planuję ustawić moją toaletkę. Krzesła również pochodzą z ikea, ale nie mam pojęcia jak się nazywają. Nie mogę ich znaleźć na stronie sklepu.



Postanowiłam też wymienić oprawę okna.
W tej chwili tak jak widać wyżej na zdjęciu: czarne zasłony i  firany szare makarony.

A planuję białe gładkie firany, które lekko będą opadać na podłogę i szare cienkie zasłony. Nie lubię rolet... Zakochana jestem w zasłonach, dodają przytulności.

źródło: ikea




By było jeszcze przytulniej na podłodze wyląduje owcza skóra, sztuczna oczywiście!

źródło: ikea


Na sam koniec zajmę się dekorowaniem ścian. Oprócz galerii ze zdjęciami rodzinki, szukam jakiś ciekawych plakatów i obrazów. A może Wy macie coś ciekawego na ścianie? Chętnie zobaczę.



I jak Wam się podoba wizja? Czy coś Wam się spodobało?


Ja już się nie mogę doczekać tych zmian.



Komentarze

  1. Tą drugą z pokazanych przez Ciebie tapet mam u siebie w kuchni - świetnie prezentuje się na ścianie!Czekam na zdjęcia metamorfozy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zobaczyłabym zdjęcie :) widzisz mamy podobny gust :)

      Usuń
  2. Nie znoszę remontów, ale efekty bywają rekompensujące
    http://maquillageprofille.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  3. Łóżko z Ikei również i mi przypadło do gustu.Gdyby nie to, że mam za mały pokój to bym takie przygarnęła. Za tapetami nie przepadam, ale co kto lubi :). Z farb wybierałabym pomiędzy Podniebna podróż a zagubiony list. Udanego remontu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam nadzieję, że wyjdzie mi tak jak planuję :)

      Usuń
  4. Jestem za kolorem 504 :P
    Naprawdę aż tak tragicznie mi ta notka wyszła? Przepraszam, nie chciałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tragicznie, ale tak doskonale, że aż się Ciebie boję :D :)

      Usuń
    2. Nie bój się, nie gryzę :P

      Usuń
    3. Skoro tak mówisz to niech tak będzie :D

      Usuń
  5. Mnie podoba się najbardziej "podniebna podróż", w tym kolorze jest coś... ciepłego, przytulnego, coś co powoduje, że gdy teraz na niego patrzę, czuję się jak w domu :) w ogóle wszystkie inspiracje są bardzo piękne, ale to łóżko to już w ogóle wygląda wspaniale! :)
    Jeśli chodzi o wnętrza, to niezmiernie podoba mi się Twój gust, Dola :) masz smak, wszystko, co planujesz, z pewnością nada Twojemu mieszkaniu jeszcze bardziej cudownego klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że ten kolor ma w sobie coś ciepłego. Dziękuję Kochana, cieszy mnie to bardzo. :)

      Usuń
  6. Ta farba sekretne spojrzenie jest super I tapeta nr 1 :) mysle ze pokoj wyjdzie ci super

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, Ty to masz głowę do takich rzeczy! Podziwiam Cię za to, "z niczego" potrafisz zrobić coś pięknego, wkładając w to pracę i wyobraźnię. Do tego jak już zaczynasz łączyć kupne z własnym wychodzi coś wspaniałego! Jestem pewna, że pokój będzie taki jaki sobie wymarzyłaś... i nie mogę się doczekać efektów :) Kurcze, mam nadzieję, że kiedyś uda mi się poznać Cię na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że się kiedyś spotkamy :) I bardzo mi miło, że tak myślisz! :)

      Usuń
  8. Pięknie to wszystko wygląda :) Białe meble dodają stylu. I do tego jeszcze ta owcza skóra - coś cudownego :)
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :) białe meble są cudowne, długo się przed nimi broniłam :)

      Usuń
  9. Czuję, że efekt końcowy będzie wręcz magiczny! Świetnie to wszystko ze sobą pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko całość ogarnę to pochwalę się efektami :)

      Usuń
  10. O, właśnie taką tapetę planuję kupić jako tło do zdjęć! Twoje plany brzmią świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam wczoraj u znajomej na zdjęciu właśnie jako tło do zdjęć, wygląda fantastycznie to!

      Usuń
  11. Ja tam uwielbiam białe ściany. Dodają przestrzeni i są świetnym tłem na zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. wybrałabym 1 lub 3 kolor i 2 tapetę. Genialne zasłony jak będę mieć swoje, nie wynajęte mieszkanie to z pewnością sobie takie sprawię. Meble z Ikea również lubię, można znaleźć takie w świetnym stylu. Do tego genialny dodatki, kocyki, lampiony itp.

    http://okiemlesbijki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Podniebna podróż i pierwsza tapeta. Chociaż zupełnie nie mój klimat, ciesz się więc, że nie mieszkamy razem <|:^P

    OdpowiedzUsuń
  14. ja bym na te firanki z Ikei uważała - kupiłam identyczne i totalna klapa. Materiał jak na siatki do okien przeciw komarom. A co do Twojej inspiracji to super ! ;) bardzo lubię takie klimaty . Trzymam kciuki i czekam na fotki z metamorfozy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To muszę uważać na te firanki :)dzięki, jak tylko skończę to wszystko pokaże ;)

      Usuń
  15. Super będzie :) Szarości... też remontuję, ale korytarz i myślę nad ciepłymi szarościami w połączeniu z drewnem. A co do mebli, zaglądnij na stronę Archideck i zobacz ich realizacje. Wcale nie muszą być antyki, a klimat jest :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja na wiosnę też planuję mały remoncik :) Parę zmian, a jaka satysfakcja potem, takie poprawki dają powera. Ja na takie łóżko raczej bym się nie pokusiła, właśnie sprawia dla mnie wrażenie mało przytulnego, wolę miękkie kształty, jeśli chodzi o łóżka. Życzę powodzenia w remoncie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podoba, jest w takim wiejskim stylu ;)poduszki sprawią, że będzie przytulne.

      Usuń
  17. To szykują się poważne zmiany. Zazdroszczę! A my od kilku tygodni zastanawiamy się, czy kupić komodę czy nie? ;) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam komodę w zeszłym roku i nie żałuję, całkiem inaczej można rozplanować ubrania :)

      Usuń
  18. W moim guście jest chyba 540 - do wielu mebli a raczej ich kolorów pasuje a i na ścianach pewnie świetnie wygląda.
    Patrzę na to wszystko i myślę sobie, że z Ciebie byłaby niezła dekoratorka wnętrz :). Z gustem myślisz o kolorach ścian, meblach, ogólnym wystrojem wnętrza, a to wbrew pozorom potrafi niewiele kobiet.
    A na wiosnę takie zmiany, przemeblowania są idealne więc czekam na dalszą relację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna to czas kiedy męczę się strasznie. Przesilenie bardzo źle na mnie wpływa i gdy wszyscy budzą się do życia ja zasypiam. Szybciej tracę energię i by czuć się dobrze postanowiłam działać :) miło mi to czytać, dziękuję :)

      Usuń
  19. Czytam ciebie Dolka non stop na komie, a potem zapominam zostawić po sobie ślad. Inspiracje bardzo fajne, zdecydowanie mój styl: kocham minimalizm i mam mieszkanie urządzone od a do z z Ikei :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię minimalizm, a meble z ikei rządzą :)

      Usuń
  20. Uwielbiam białe meble. A co do ścian, wybrałabym "sekretne spojrzenia" i tapetę nr w. Jestem bardzo ciekawa efektów metamorfozy😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe meble są genialne :) jak tylko uporam się ze wszystkim wszystko pokaże ;)

      Usuń
  21. Uwielbiam białe meble. A co do ścian, wybrałabym "sekretne spojrzenia" i tapetę nr w. Jestem bardzo ciekawa efektów metamorfozy😀

    OdpowiedzUsuń
  22. Sekretne spojrzenie albo zagubiony list :) Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z zainteresowaniem czekam na zdjęcia po metamorfozie, tym bardziej, że przedstawione przez Ciebie propozycje zmian, bardzo w moim guście. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, jak tylko wszystko się uda to z przyjemnością pokaże :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...