Ulubieńcy miesiąca - styczeń 2016



I czas na pierwszych ulubieńców miesiąca w tym roku... Ciekawi co dla Was przygotowałam? 
Troszkę propozycji dla Was mam, ale może zacznę od ogólnego podsumowania tego miesiąca i tego co się u mnie działo...



A działo się... 
Udzieliłam pierwszego wywiadu dla Zaniczki. Kochana jeszcze raz dziękuję za to, że mogłam się wypowiedzieć u Ciebie!!! 

Kolejnym bardzo ważnym wydarzeniem była dla mnie rocznica, cudowna i jakże romantyczna.

Ku mojej uciesze post o tym, że jestem introwertczką oraz o tym, że nie lubimy siebie, bo stajemy zbyt blisko lustra został przez Was pozytywnie odebrany! Zaskoczyliście mnie, nie spodziewałam się aż takiego zainteresowania i zrozumienia.

Prywatnie dodam jeszcze, że po dwóch latach internetowej znajomości, z kimś dla mnie ważnym przeszliśmy level wyżej i pogadaliśmy przez telefon. Za kolejne dwa lata może w końcu napijemy się wódki... Trzeba mieć nadzieję, no nie?


A teraz czas na perełki z tego miesiąca.


Muzyka



CYGA - NOTHING PERSONAL



UNCLOWN DESPAIR - FROST



IGREKZET X COKEBEATZ - LOPIDOPTERA



KARTKY & GRES - HORYZONTY



IDENLINE - CALL ME

Muzycznie ten miesiąc mnie zaskoczył, która z propozycji trafia w Wasz gust najbardziej?



Książki



Marti Olsen Laney - INTROWERTYZM TO ZALETA - książka, o której wspomniałam w tym poście. Książka naprawdę dobra, dużo wyjaśnia, przyjemnie napisana. Wiele zdań w tej książce idealnie mnie opisuje. Poradnik jak najbardziej na plus. Porusza wiele zagadnień, obala stereotypy. Każdemu introwertykowi polecam, ale i nie tylko warto by ekstrawertycy też do niej zajrzeli!



Filmy


Nie może być inaczej, muszę zacząć ten miesiąc od francuskiej komedii, w dodatku ze wspaniałym aktorem...



Uziemieni - boska komedia!!! Były mąż z żoną w jednym aucie podczas podróży na ślub córki? Przepis na katastrofę gotowy... I jak to mówią kto się czubi ten się lubi. Tylko Francuzi mogli wymyślić taki scenariusz i takie przygody dla swoich bohaterów. Polecam!!!






Palimpsest -  skusiłam się na ten film z powodu Cieleckiej, nie żałuję. Od początku do końca oglądałam z ogromnym zainteresowaniem. Rzadko oglądam polskie produkcje, tą jednak śmiało mogę polecić!




Fotograf (2015) - czeski film, zdecydowanie dla każdego. Ma to być biograficzny film z elementami dramatu i komedii,  przedstawiający życie czeskiego fotografa Jana Saudka. Dlaczego nie dla każdego, nie jest to nic powalającego, mi jednak się podoba. Nawet bardzo, z chęcią obejrzę go jeszcze raz. Historia ciekawa, zwłaszcza intrygowała mnie młoda asystentka, która chciała koniecznie zostać artystką.


Obejrzałam jeszcze dwa inne filmy, ale nie uważam by były godne polecenia. Odważ się zdobyć faceta i Zanim się rozstaniemy. Może jedynie ten drugi zasługuje na małą pochwałę, ale tak jak mówię nic szczególnego w sobie nie mają.



Zapach


Wosk Yankee Candle BLACK PLUM BLOSSOM - cudowny słodki kwiatowy zapach z nutą piżma... Rozkosz dla nosa! Bałam się tego zapachu, a on jest tak zmysłowy, taki zniewalający, że umila rozkosznie czas.


Uwaga nowa kategoria!!!


Cytaty

Związku z podjętą decyzją, o tym, że nie będzie już wpisów z cytatami, postanowiłam je włożyć w ulubieńców, co Wy na to?



''Twoim najsilniejszym atutem jest wyobraźnia. Wyobrażaj sobie tylko rzeczy dobre i piękne. Ty i twój los jesteście tym, czym twoje myśli i wyobrażenia.''
— Joseph Murphy



“ Opłacz to, wykrzycz to, a później weź się w garść, stań na nogi i zacznij żyć. Możesz żyć tak szczęśliwie, że głowa mała. ”
— Adam Szustak


“Była wdzięczna losowi, że przestała za nim tęsknić i odczuwa obojętność. Nie zasługiwał na to, aby za nim tęsknić. ”
— Erik Axl Sund "Obłęd"


“Trochę się zdenerwowałam, a trochę mi się zrobiło smutno. Zawsze mi jest
smutno, kiedy się przekonuję, że oceniłam kogoś za wysoko.”
— Joanna Chmielewska



Niestety w tym miesiącu brakuje pozycji z kategorii #kosmetyki i wpisy innych blogerów, obiecuję poprawę w przyszłym miesiącu!!!


A jacy są Wasi ulubieńcy w tym miesiącu? 

Komentarze

  1. Kochana, gratuluję Ci osobistych sukcesów (i życzę Ci ich z całego serca jeszcze więcej!) :)
    Jeśli chodzi o ulubieńców, to w nich zawsze znajduję coś dla siebie, tak jest i tym razem, bardzo zaintrygował mnie opis filmu Uziemieni! ;) No i bardzo fajny pomysł z cytatami w ulubieńcach - mój faworyt: "Twoim najsilniejszym atutem jest wyobraźnia..." - zgadzam się z nim w 100%.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że u Ciebie niedługo posłucham o sukcesach :*

      Usuń
  2. Dzięki za film i książkę - sprawdzę, w końcu jestem introwertykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również jestem introwertyczką, doskonale więc rozumiem uczucia które w Tobie siedzą :) Lubię swój introwertyzm, bardzo mi z nim dobrze. Dziękuję, za polecenie książki chętnię po nią sięgnę i za film. Zainteresował mnie ten francuski pomysł na dwoje byłych małżonków w jednym samochodzie :D No i jeden z cytatów! Widocznie tak musiało być, że właśnie dziś trafiłam na Twój blog, bo słowa które tutaj przeczytałam doskonale opisują moją obecną sytuację i dodały mi trochę siły. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na dłużej w takim razie :) ściskam mocno!

      Usuń
  4. A masz coś może dla ekstrawertyczki? Takiej totalnej? :-) Nigdy nie czytałam publikacji na ten temat, a coś czuję, że dowiedziałabym się wiele ciekawych rzeczy o sobie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu nie słyszałam o filmie "Uziemiei" mieszkając we Francji? Wstyd! Idę nadrabiać

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh...ja też mam kilka (naście) internetowych znajomości. Są to inne mamy, z którymi poznałam się na forum jak byłam w ciąży. Udało mi się spotkać z jedną z nich w ubiegłe wakacje. W tym roku planuje się spotkać z przynajmniej kolejnymi trzema. Fajne są takie znajomości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak bardzo ciekawe są takie znajomości :)

      Usuń
  7. Moi ulubieńcy? Widziałam parę dni temu "W głowie się nie mieści" i... jestem zachwycona! Poza tym w zeszłym miesiącu przeczytałam całe "Przeminęło z wiatrem", wciągnęło mnie niesamowicie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę sobie przypomnieć czy oglądałam "w głowie się nie mieści" :D

      Usuń
  8. Introwertycy są bardzo inspirujący:)
    Lecę czytać wywiad;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekstrawertycy też :) w końcu się na mnie pogniewają, że wszyscy zachwycają się introwertyzmem, a nimi nie :D

      Usuń
  9. Bardzo ciekawy wpis, a z filmem z pewnością się zapoznam, bardzo lubię takie klimaty, trochę brakuje mi ostatnio komedii. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł z cytatem dobru co do muzyki faworyt to druga pozycja a film to fotograf pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie zobaczyłabym filmy Uziemieni oraz Palimpsest - ten drugi dlatego, że niezbyt często oglądam polskie dobre kino. Może będę mogła go ze spokojem polecać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam, podobał mi się, trzyma w napięciu :)

      Usuń
  12. Szukam właśnie filmu an wieczór więc na pewno skorzystam z Twoich podpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. “ Opłacz to, wykrzycz to, a później weź się w garść, stań na nogi i zacznij żyć. Możesz żyć tak szczęśliwie, że głowa mała. ” - ten cytaty chyba palnę sobie na ścianie :) Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiadomo, że introwertyzm to zaleta - zawsze jest coś do odkrycia / Pat

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie mi przypomniałaś, że powinnam w końcu obejrzeć Fotografa i Palimset. A ten cytat ojca Szustaka <3

    Dziękuję i pozdrawiam,
    M.

    P.s. Jakie zapachy wosków od Yankee Candle jeszcze polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim ogromnym ulubieńcem jest Egyptian Musk :)

      Usuń
  16. O proszę. ;) Nie ja jeden zachwycony Igrekiem, widzę. Czekam na LP od niego. Nie mogę się natomiast przekonać do sprawdzenia tego nowego albumu od Kartkiego, Shadowplay mnie jakoś tak... przemieliło. Podobało mi się, ale mam na jakiś czas przesyt. :D
    Co do Uziemionych - nie widziałem, ale też uwielbiam aktora. "Przychodzi facet do lekarza" było spoko, ale "Czarne historie" pozamiatały, a zdaje się, że tam też miał rolę w jednym epizodzie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Dzikie historie", ma się rozumieć... ;s

      Usuń
    2. Uwielbiam Igreka!!! Ma taki głos, że nie można mu się oprzeć! :) Ale nowym albumem Kartkiego jest Fuego Infinito z grudnia 2015, Shadowplay moim zdaniem świetny, gości często na mojej playliście :) 'Dzikich historii" jeszcze nie widziałam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...