Podsumowanie i ulubieńcy 2015 roku



Szczerze mówiąc, to nie wiem jaką końcową ocenę powinien dostać miniony rok...
Niby było dobrze, bo blog, bo kilka sukcesów. Ale śmierć bliskiej osoby sprawia, że nie potrafię się cieszyć tym rokiem tak jakbym chciała. Ale postaram skupić się na pozytywnych rzeczach by było to dobrą wróżbą na ten Nowy Rok.



Najważniejsze wydarzenia 

Chyba takim przełomowym momentem był ten gdy poszłam do pracy. Jak wyjaśniałam to było proste, a zaraz tak skomplikowane, że nie potrafię tego wyjaśnić.

Nauczyłam się mówić "NIE", odkąd stałam się bardziej asertywna, to poczułam, że równowaga do mnie wraca. Powoli, ale powraca. Już się nie przejmuję, nie panikuję, nie ulegam, stawiam na swoim i dobrze się z tym czuję.

Przestałam się przejmować, dlatego też święta, urodziny i inne uroczystości wspominam miło. Cieszyłam się chwilą, tak po prostu.

Odkryłam kim jestem, a tak dokładniej zrozumiałam siebie. Powstanie o tym osobny post, dlatego nie chce tu za dużo opowiadać, ale to, że wiem kim jestem ułatwia funkcjonowanie.

Jest też coś o czym nie chce pisać by nie zapeszyć... Co sprawia mi ogromną radość.




Mała rzecz, a cieszy


Z pewnością do tych rzeczy wliczają się dwa projekty DIY, które pokazałam tu na blogu:

Mój odnowiony rower

http://dolacomiwduszygra.blogspot.com/2015/08/odnawianie-roweru-vintage-bicycle.html



Moje wielofunkcyjne siedzisko

http://dolacomiwduszygra.blogspot.com/2015/10/diy-3w1-siedzisko-stolik-kawowy-podnozek.html



Odkrycia roku


Są to blogi wspaniałych ludzi, z tego miejsca pragnę pozdrowić: Viv, Zaniczkę, Nieidealną Annę, Pawła z BWOTR, Mgiełkę. Są ze mną zawsze i dają mi ogromne wsparcie! Dziękuję! Paweł to nawet do łez umie mnie doprowadzić.

Kolejnym odkryciem były cuda do kąpieli z Bomb Cosmetics, internetowa drogeria Urodomania, woski do aromaterapii Yankee Candle. Nie wyobrażam sobie teraz życia bez tego, serio, cudowne kąpiele, zapachy, wygodne zakupy! 




Ulubione książki

"Nieśmiertelność zabije nas wszystkich" Drew Magary

"Dziennik Nimfomaki" Valerie Tasso

"Drugi oddech" Philippe Pozzo di Borgo

"Odmieniłeś moje życie" - Abdel Sellou

"Bądź Paryżanką, gdziekolwiek jesteś" A. Berst, A. Diwan, C. De Maigret, S. Mas

"Dlatego Francuzki są takie sexy" Helena Frith Powell

Kolejność przypadkowa, te książki zdecydowanie zapadły mi w pamięci. Chętnie kiedyś do nich wrócę, o każdej pisałam w Ulubieńcach miesiącach, więc zainteresowanych odsyłam właśnie tam.




Ulubione filmy


Samotność w sieci,

LOVE,

Dziennik Nimfomanki,

Nietykalni,

Podróż na sto stóp,

Psy i Psy 2,

Sara,

Josephine,

Za jakie grzechy dobry Boże,

Lato w Prowansji,

Rozumiemy się bez słów,

Paryż Manhattan, 

Samba,

Julie i Julia,

Spódnice w górę,

Niebo w gębie,

Przychodzi facet do lekarza,

Jeszcze dalej niż północ,

Wyszłam za mąż, zaraz wracam, 

Chloe,

Miłość nie przeszkadzać.


O nich też znajdziecie info w Ulubieńcach miesiąca,zastanawiam się tylko co ja będę oglądać w tym roku, jakieś propozycje?



Muzyka

I tu mam problem, bo mogłabym stworzyć osobny post. Wszystko jest w Ulubieńcach miesiąca, ale wymienię artystów, którzy naprawdę mnie zaskoczyli to Kartky i Cyga. Do ich muzyki wracałam najczęściej i będę nadal. A może jednak zrobię kiedyś jakąś listę z ulubionymi piosenkami, co Wy na to?



I chyba z ulubieńców to będzie już wszystko, bo gdybym miała zrobić kategorię ulubione zdjęcia to do jutra byśmy tu wszyscy siedzieli i oglądali. Ale jeśli chcecie zobaczyć moje zdjęcia to zapraszam na mój instagram, tam jest ich cała masa: Dolla2.2


Tak jak mówiłam o rozczarowaniach zapominam, a czy mam oczekiwania co do 2016 roku?

NIE, tak po prostu, będę kowalem swojego losu, no może niech ten rok po prostu nie będzie zły...




A jak tam Nowy Rok, zaskoczył już Was czymś? Mnie tak - ŚNIEGIEM...

Mam nadzieję, że miło spędziliście wczorajszą noc i, że jesteście cali i zdrowi!





ŻYCZĘ WSZYSTKIM SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!



Całuję Dola






Komentarze wyłączone! - chcesz komentować ten wpis zajrzyj do niego na moim nowym adresie - http://podroznaksiezyc.pl

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...