Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...



Dziś zapraszam na krótkie porównanie dwóch drogerii internetowych, z których często korzystam.
W mojej okolicy najbliżej mam Rossmanna, którego niedawno otworzyli i jego asortyment nie powala, zauważam spore braki. Kocham kosmetyki, sztukę makijażu, dlatego też chętnie korzystam z internetowych sklepów, by móc mieć to co wpadnie mi  w oko z kosmetycznych cudów. A czemu akurat te dwa, a nie tylko jedna? O tym w dalszej części..



Urodomania.com vs Kosmetykomania.pl




Strona sklepu

Urodomania - tu zdecydowanie lubię kupować, jeśli wrzucam przedmiot do koszyka to nie przenosi mnie na stronę koszyka tylko dalej jestem na stronie z przedmiotami, które akurat przeglądam. To naprawdę wygodne, nie trzeba się cofać, ani klikać "kontynuuj zakupy"... Wszystko jest bardzo czytelne, w górnym panelu mam dostęp do  historii zamówień, kodów rabatowych, swoich danych to kolejna wygoda, bo nie muszę tego szukać gdzieś na dole strony. Kolejnym plusem jest widok "koszyka" na stronie, jest spory i po najechaniu na jego ikonę wyświetlają się nam nazwy produktów z koszyka, ich ilość i cena oraz podsumowanie. Lubię też w tym sklepie to, że nie muszę się logować przy każdym zaglądaniu na stronę. I gdy korzystam ze sklepu na telefonie to widzę jakie przedmioty są dostępne bez wchodzenia na stronę przedmiotu, po prostu przy niedostępnym produkcie nie ma opcji "dodaj do koszyka". Całą stronę oceniam na 5/5 Nic bym nie zmieniła. Podoba mi się to jaka jest!




Kosmetykomania - i tu nie jest tak różowo, mam kilka zastrzeżeń, wiadomo, że nie każdemu się dogodzi, ale troszeczkę denerwuje mnie gdy po kliknięciu "do koszyka" ląduję w "koszyku" i muszę się cofać lub klikać "kontynuuj zakupy" i czekać na ponowne załadowanie się strony by móc dalej robić zakupy. Jednak gdy klikamy w kategorie marki i wybieram na przykład Makeup Revolution to na prawym boku wyświetla mi się zakładka gdzie mogę wybrać z jakich kategorii interesują mnie kosmetyki, czy to do oczu, twarzy lub ust! Można też wybrać przedział cenowy! W dodatku klikając na każdą markę wyświetla się nam u góry, krótki opis o tej marce. Daję za to wielki plus! Niestety by sprawdzić co mam w koszyku muszę w niego kliknąć. Moja ocena to 4,5/5





Asortyment

Urodomania - tu ślę pokłony, bo jakiś czas temu zagadałam do nich na ich fp, kiedy pojawią się u nich kule do kąpieli, zasugerowałam Bomb Cosmetics i co? I po miesiącu pojawiły się u nich w sklepie! Wow!!! Jestem zachwycona! A to dlatego, że mają teraz całą masę produktów, które kocham! Jest Bomb Cosmetics, Golden Rose, Semilac <3 i to wszystko w jednym miejscu! Mają nawet olej kokosowy i mega płatki do demakijażu. Mają naprawdę bogatą ofertę, bo mają już nawet lampy do hybryd! Ocena: 4.5/5


A teraz dowód, że było tak jak napisałam:





Kosmetykomania - to u nich poznałam Bomb Cosmetics, to u nich zamówiłam moją pierwszą świecę w słoiku z Yankee Candle! Mają w swojej ofercie nawet brushegg, uważam to za atut, bo jak można proponować pędzle, a nie mieć czegoś co by pomogło o nie dbać. Największą radością jest dla bogata oferta Yankee Candle, akcesoria, świece w słojach, mało gdzie można dostać to wszystko przy okazji zamawiania kosmetyków. Ocena: 4.5/5



Kody rabatowe, darmowe przesyłki, gratisy...


I tu jest kłopot, ponieważ każda z drogerii ma coś fajnego! Urodomania powyżej 250 zł ma darmową wysyłkę za pobraniem Pocztą Polską! Rany jakie to genialne, do dużych zamówień dodają torbę na zakupy ze swoim logo! A teraz na święta dorzucają malutkie mydło, za kilka dni dowiem się co przyjdzie od Kosmetykomanii. Poinformuję Was na moim fp.  Za to Kosmetykomania zawsze dodaje cukierki krówki ze swoim logo i też ma darmową dostawę, ale zawsze z przedpłatą. Podobno dorzucają też próbki, póki co nie doświadczyłam, pewnie przy naprawdę dużych dostawach. Z kodami rabatowymi jest u każdego inaczej na Urodomanii otrzymujemy kod rabatowy po opublikowaniu linku polecającego i zebraniu 6 osób, które klikną w ten link. Moim zdaniem fajna sprawa. Na Kosmetykomanii dostajemy kod rabatowy na następne zakupy po opłaceniu zamówienia, przychodzi do nas mail. Zbieramy u nich też punkty lojalnościowe! Moim zdaniem świetna rzecz, zbieramy punkty i wymieniamy no jakiś kosmetyk czy akcesoria do makijażu.

Urodomania ocena: 5/5

Kosmetykomania ocena: 5/5


  


Cukierków z Kosmetykomanii nie mam, bo są naprawdę smaczne i od razu  je zjadam! Nikt nie ma lepszych! Torba z Urodomanii jest zawsze w mojej torebce i śmigam z nią na zakupy, naprawdę przydatna rzecz. 



Jak to jest zapakowane...

Urodomania - wszystko jest zabezpieczone w folie bąbelkową, całość przychodzi w kartonie, zaklejonym taśmą z logo sklepu. Tak wyglądała moja ostatnia przesyłka, naprawdę myślałam, że dali mi do przetestowania zestaw z Semilaca :D z resztą pisałam o tym na moim fp. 4,5/5




Kosmetykomania  - podziwiam, że chce im się w ogóle pakować wszystko i zawiązywać te urocze kokardki! Bardzo mi się to podoba, można od razu dać komuś prezent, bo nie trzeba nic więcej robić. A urocze karteczki jakie są dołączone poprawiają nastrój! Wszystko też jest zabezpieczone odpowiednio i tak jak na zdjęciu poniżej widać, kule do kąpieli czy babeczki przychodzą całe, nic się nie uszkodziło. 5/5






 Minusy i uwagi 


- uboga oferta jeśli chodzi o Yankee Candle, mogliby estetyczniej pakować przesyłki i dodawać jakąś karteczkę.

- brak produktów marki Semilac, przy każdym zamówieniu zaproszenie do pobrania aplikacji, która akurat na moim fonie nie działa :/




I jak mogliście się domyślić po tekście korzystam z obu sklepów, ponieważ w każdym jest jakiś brak jeśli chodzi o produkty. Lubię oba sklepy, wystawiam im najlepsze opinie, ceny mają przyjazne dla portfela, nie miałam nigdy żadnych problemu, ani z jednym, ani z drugim sklepem. Kontakt też jest świetny, nie mam na co narzekać. Dlaczego w ogóle zrobiłam ten post? Bo chciałam Wam pokazać jakie fajne miejsca są w internecie, zwłaszcza dla tych z nas, którzy mieszkają z dala od wielkich miast i nie mają dostępu do tych cudownych kosmetyków. Żaden sklep nie jest lepszy czy gorszy, nie jest to też post sponsorowany, wiem, że wiele osób kupuje kosmetyki przez allegro, zwłaszcza te trudno dostępne, a po co skoro można kupić je w takich fajnych sklepach. Znacie, którąś z tych drogerii? Jeśli nie to polecam zajrzeć, może sprawicie sobie jakiś prezent na święta albo znajdziecie tam coś czego od dawna szukacie.





Komentarze wyłączone! - chcesz komentować ten wpis zajrzyj do niego na moim nowym adresie - http://podroznaksiezyc.pl

Popularne posty

Koniec bloga...