To już rok... Czyli pierwsze urodziny bloga!




 18 grudnia zeszłego roku powstał mój blog... Długo się zastanawiałam czy założyć go, czy nie. Dziś nie żałuję tej decyzji, uwielbiam to miejsce i ludzi, których dzięki blogowi spotykam.






Dokładnie rok temu napisałam pierwszy post.
Dziś już tych postów jest 89... Z tym będzie 90, pisze o tym co gra mi w duszy i cieszę się, że znajdujecie tu inspirację i to co sami uwielbiacie. A najbardziej cieszy mnie to, że mnie rozumiecie i wspieracie! Z całego serca za to chciałabym Wam podziękować.

Nie wiem czy mój blog jest typowy, czy nie. Nie wiem też czy to co mówią statystyki  dla wielu z Was byłoby sukcesem, ale dla mnie jest. Każdy kto tu chociaż raz zajrzał sprawił, że bardziej wierzę w siebie.

Dzięki Wam się rozwijam, bo jesteście moją motywacją... Nie wyobrażam sobie by na tym etapie przestać blogować, wciągnęło mnie to i ciągle zastanawiam się co zrobić, jak ulepszyć bloga. co mogę Wam pokazać i przekazać.


Czasem zaskakujecie mnie ilością wyświetleń moich postów, bo nie spodziewałam się, że ktoś będzie chciał czytać o tym co dla mnie ważne, o tym co mnie cieszy  i smuci.

Nie chcę robić podsumowania z liczbą wyświetleń, komentarzy itp, bo nie to jest ważne, liczby nie są dla mnie ważne, ważni jesteście Wy, moi czytelnicy. Niektórzy są tu ze mną od samego początku, to naprawdę sprawia radość. Dziękuję!


Mam nadzieję, że kolejny rok będzie równie owocny i, że w końcu będę mogła pokazać Wam wszystko co gra mi w duszy!



 Jeszcze raz dziękuję <3

Całuję Dola!

Komentarze

  1. Gratuluję pierwszego roku blogowania i życzę kolejnych lat, wielu pomysłów na posty i wielu życzliwych ludzi piszących Ci komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Za to, że jesteś, i że jesteś tą życzliwą osobą, która zawsze daje mi wsparcie :)

      Usuń
  2. To wszystkiego dobrego w kolejnym roku blogowej przygody. Wytrwałości własnej i miłości czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że i wytrwałości i miłości nie zabraknie :)

      Usuń
  3. Gratulacje :) Samych blogowych sukcesów w nadchodzącym roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Domi :) Cudnie że to już rok :) Oby więcej takich lat i jeszcze lepszych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za to, że jesteś tu ze mną ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam... Wiesz, Dola, aż trudno uwierzyć, jak wiele rzeczy może wydarzyć/zmienić się w rok...

    a ja po prostu...

    Tak bardzo się cieszę, że jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bez Ciebie ten blog by nie istniał, motywujesz i wspierasz, to dzięki Tobie jest taki piękny <3 Dziękuję :*

      Usuń
  7. oby takich okazji do świętowania bylo jak najwięcej u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!! :) Bardzo serdecznie dziękuję :)

      Usuń
  8. Wszystkiego najlepszego, dalszego rozwoju!

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszego! I życzę Ci duuużej wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I to jest super, Dola! Najważniejsze, że to Tobie sprawia to radość, rozwija Cię i cieszy :) Ja dopiero swój prowadzę pół roku, a czuję jakby to była wieczność! Wytrwałości nadal :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) to teraz czekam na urodziny Twojego bloga <3

      Usuń
  11. Gratuluję wytrwałości i życzę kolejnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie! I życzę Ci z całego serca, by kolejne lata w blogosferze były dla Ciebie coraz wspanalsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z całego serca dziękuję za te piękne życzenia :) <3

      Usuń
  13. 100 lat blogowania :P masę komentarzy i jeszcze więcej użytkowników :**

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...