Święty Mikołaju tylko w tym roku o mnie nie zapomnij - czyli 5 pomysłów na prezent dla kobiet


W dzisiejszym poście powiem Wam co z chęcią znalazłabym w tym roku pod choinką. Może dzięki mnie znajdziecie pomysły na prezent dla koleżanki, czy dziewczyny. Wiem, że masa jest teraz takich postów itp, ale każdy ma inny gust.






1. Książki - książek moim zdaniem nigdy dość, kocham książki, uważam, że to wspaniały pomysł na prezent. Jakie lubię najbardziej? Oczywiście te związane z Paryżem, chętnie przeczytałabym też coś o silnych kobietach. Może coś polecicie? O to dwie książki, na które poluję.

Tanie książki i wysyłka jak zwykle zapewnia dyskont książkowy AROS






2. Kosmetyki do kąpieli z Bomb Cosmetics - moje odkrycie z zeszłego miesiąca, wspaniała sprawa jeśli ktoś ma wannę! Pielęgnują skórę i uprzyjemniają kąpiel, pachną cudownie!
Babeczki, pączki, kule do koloru do wyboru... Czyż nie są urocze?

bombcosmetics.pl
Te cuda również w wersji świątecznej znajdziecie na URODOMANIA




3. Świece i woski Yankee Candle - uwielbiam gdy w domu pięknie pachnie. Nie dość, że pięknie się prezentują jako ozdoba na kominku, to jeszcze umilają czas.  Kto raz spróbuje ten przepadnie!


Woski i świece w świetnej cenie i już zapakowane na prezent znajdziecie na KOSMETYKOMANIA





4. Perfumy - o rety, chyba nie byłam zbyt grzeczna, ponieważ do tej pory św. Mikołaj nie przyniósł mi Chanel No 5. Kultowy perfum, ucieszy każdą kobietę, zachwyci tylko wybrane...

źródło: https://www.facebook.com/chanel/?fref=photo





5. Ekspres do kawy - odkąd chodzę do pracy częściej pije kawę i dlatego zamarzył mi się ekspres, który taką cudownie pachnącą kawę mi zrobi. Myślę, że to świetny pomysł na prezent, wystarczy dołączyć do niego kapsułki i idealny prezent dla kawoszy gotowy.




Można też zrobić coś samemu, coś małego, prostego, można zgromadzić w koszyczku ulubione słodycze, można oprawić zdjęcie w piękną ramkę, żadna z nas nie pogniewałaby się za świąteczny kubek i zapas ulubionej herbatki... Ciepły szlafrok w gwiazdki, czy rękawiczki również wywołają uśmiech, a skarpetki z pomponami są w tym sezonie prawdziwym hitem. Pamiętajmy, że najważniejsza jest pamięć, gest i to by pamiętać o sobie nie tylko o świętach i nawet najlepszy prezent straci gdy zapakujemy go niechlujnie, warto przyłożyć się do pakowania, bo nic tak nie cieszy jak rozrywanie ozdobnego papieru prawda? Tak się prezentuje moja lista życzeń, a co jest na Waszych, co Wam się marzy?


Komentarze

  1. Właśnie zaczynam lekturę "Garść pierników..." :) jestem taką osobą, że książka zawsze będzie dla mnie najlepszym prezentem ;) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co sądzisz o tej książce Kochana? Polecasz, czy to nie tani romansik?

      Usuń
  2. Uwielbiam różnego rodzaju świece :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekspres do kawy! Zdecydowanie :D My już mamy, ale na zapas kawy ziarnistej w prezencie bym się nie obraziła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;D ekspres fajna sprawa :) tak myślę, warto od czasu do czasu napić się dobrej kawy :)

      Usuń
  4. Trochę stereotypowo ;p Życzę jednak, aby Tw Mikołaj przeczytał ten post i spełnił Tw życzenia. Moj musi szukać w innych sklepach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie stereotypowo? :/ to tylko moje miłości :p Nie dziękuję, by nie zapeszyć :)

      Usuń
  5. Perfumy zawsze się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z perfum bym się nawet ucieszyła, ale bardziej... z nowego samochodu :-) haha

    OdpowiedzUsuń
  7. Ucieszyłabym się z każdej z tych pozycji! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jakaś z nich zagości pod Twoją choinką :)

      Usuń
  8. Perfumy i ekspres do kawy! To również moje typy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie może te świeczki by się sprawdziły, ale chyba lepszy byłby jakiś voucher żebym mogła sobie wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D oj ja za Egyptian Musk mogę zrezygnować z książek :D

      Usuń
  10. Śmieje się, że zrobię spis książek aby inni nie mieli problemów z prezentem dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja posiadam taki spis :) łatwiej nawet samemu odłożyć wtedy na książki, jak coś polecam internetowy dyskont książkowy AROS, przesyłka pobraniowa tylko 6.99 <3

      Usuń
  11. Uważam, że książki, Yankee Candle czy takie pachnące kule do kąpieli to świetne pomysły na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże Narodzenie jest raz w roku więc może Mikołaj spełni życzenia :)

      Usuń
  12. Ja już wiem co dostanę od mojego mężczyzny :p Nie będzie niespodzianki bo wymagało to potwierdzenia czy na pewno chcę...A czym to zaowocuje w przyszłym roku...legalnymi zdjęciami i filmami z lotu ptaka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gratulację :) ja jeśli sama nie kupię tych rzeczy to nikt mi ich nie kupi :D

      Usuń
  13. Najbardziej zaskoczył mnie ekspres do kawy, ale może to dlatego, że jeszcze nie mam swojej rodziny. Najpewniejszym pomysłem jest zawsze książka, bo jak ktoś jest książkowym molem to taki prezent go bardzo ucieszy - mnie by ucieszył. Z perfumami to czasami jest problem, bo co jak nie podpasuje jej zapach? Dlatego bezpieczniej jest kupić zapachowe mydełko. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast mydełka poleciłabym te kule lub coś zmysłowego pod prysznic :D ja szaleję za Chanel No 5 <3

      Usuń
  14. O jej, widzę,że moje komentarze giną, jak dodaje je z telefonu... Książki są dla mnie lekiem na cale zło, zawsze każda ilość się nada. Wosk ostatnio Zaniczka mi podarowała i cudownie umila mi wieczorne prysznice ..:) Co do ekspresu - bardzo bym chciała, ale ciągle przekładamy zakupy naszego :P Życzę bogatego Mikołaja i perfum Coco Chanel :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj co do ekspresu też ciągle przekładam, bo są ważniejsze sprawy :/ a o Chanel to raczej mogę tylko marzyć ;)

      Usuń
  15. Propozycje są świetne, a te kosmetyki do kąpieli z Bomb Cosmetics aaaaaa! Jakie cuda!!!! Moim marzeniem jednak wciąż pozostaje ekspres - pochłaniam kawę w bardzo dużych ilościach, ale nie dorobiłam się jeszcze własnego coffeemaker'a, no chyba że Mąż się liczy....:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj cuda z Bomb Cosmetics wynagradzają mi brak ekspresu :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...