"Samotność jest inspirująca..."

Dziś całkiem inny post... Chciałam pokazać, że "samotność jest inspirująca", dlatego też znalazłam sposób jak wyrazić emocje. Próbowałam rysować, pisać wiersze, naprawdę wielu rzeczy próbowałam... I chyba w końcu znalazłam... Nie mam pojęcia czy to co zrobiłam do Was dotrze, czy zrozumiecie co chciałam przekazać, ale wiem, że włożyłam w to dużo serca i, że dla mnie jest to bardzo ważne. Zapraszam do oglądania.




Wieczór






Pustka







Wciąż niepewność







Ciemność






Skojarzenia






Potrzebujemy światła







Ból upadku








Złudzenie





Czy jakieś zdjęcie Wam się spodobały, czy jakieś emocje mogliście odczytać?
A może post Wam się spodobał? Koniecznie musicie powiedzieć co myślicie, liczę na Was.
Udanego poniedziałku!


Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak bardzo jest prawdziwe, więc cieszy mnie, że Ci się spodobało.

      Usuń
  2. Świetny post i zdjęcia bardzo inspirujące ! Może warto je rozpowszechnić też na innych stronach typu tumblr itp. Chyba najbardziej podoba mi się zdjęcie "Wieczór" bo kojarzy mi się z samą sobą kiedy mogę sobie siąść, napić się w samotności lampki wina i zapalić papierosa. Chyba każdy czasami potrzebuje takiej chwili na refleksje i moment ciszy. Powinnaś tworzyć więcej postów tego typu kochana ;)
    Pozdrawiam, www.horenxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za te miłe słowa, naprawdę wiele dla mnie znaczą!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Widzę, że budzi największe zainteresowanie..l

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia, ale wiesz, chyba wolę kolorowe. Więcej w nich życia :) A te są na takim poziomie, że są dla mnie sztuką :D więc do podziwiania i do zachwytu i owszem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był zamysł tych zdjęć, miały być sztuką ;)

      Usuń
  5. "Skojarzenia" mnie rozbawiły. Przy "Złudzeniu" zatrzymałam się na dłużej. Chciałaś wyrazić coś więcej nadając ten tytuł zdjęciu przedstawiającemu więź dziecka z (być może) rodzicem, czy chodziło Ci jedynie o samą hmm.... technikę, ujęcie sytuacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więź dziecka z rodzicem jest tu złudzeniem, niby jest, a tak naprawdę jej nie ma, stąd ten tytuł. Cieszę się, że coś w tych zdjęciach Cię zaintrygowało.

      Usuń
    2. Czyli w dobrym kierunku poszły moje myśli :) Tak sobie właśnie rozmyślałam, iż niby jest, niby jako dzieci pozwalamy się prowadzić rodzicom, ale niekoniecznie w dobrym kierunku. Do tego zaufanie komuś co do słuszności wybrania jakiejś drogi może być bardzo złudne.
      Propsy za kreatywność :) Będę tu teraz wpadać :)

      Usuń
    3. Zinterpretowałaś to na 6 :) Dziękuję, ja też już zaobserwowałam Twojego bloga :)

      Usuń
  6. Pustka i Złudzenie - majstersztyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że Ci się podobają!

      Usuń
  7. rewelacja! nie wiem, które najlepsze. wszystkie są takie... hm poruszające!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! We wszystkich jest coś tajemniczego, magnetyzującego. Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie zdjęcia są piękne, ale ostatnie jest najlepsze :) Ma w sobie to coś... Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie pierwsze i ostatnie. Pierwsze, bo uwielbiam papierosy, choć sama nie palę regularnie, a drugie dlatego, że ma wyjątkowy klimat...;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :) To ostanie faktycznie jest wręcz magiczne :)

      Usuń
  11. Wiesz co Domi?
    Te zdjęcia, Ty, Twoja muzyka, Twoje DIV-y -
    Chciałabym się napić z Tobą wina i przegadać całą noc....
    Przytulam i całuję w kolanko..już nie boli prawda?....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety kochana rwie jak diabli, nie wiem czy nie doszło do stłuczenia, chyba wybiorę się z tym na prześwietlenie :/ ale dziękuję za troskę, zaproszenie na wino nie odmówię :)

      Usuń
  12. Piękne zdjęcia, uwielbiam tak się przyglądać i interpretować. Nie wiem czemu, ale jakoś tak "skojarzenia" mi się najbardziej spodobało, haha :D
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :) nie każdy ma dystans :)

      Usuń
  13. Dla mnie bomba. Proszę o jeszcze. Ciemność mnie poruszyła najbardziej, bo ciemności się boję, a na zdjęciu widzę strach. Ale reszta też super. Brawo. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jeszcze kiedyś się pojawią jakieś zdjęcia, ciemność skrywa wiele złą dlatego jest straszna, dziękuję :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Mówisz co myślisz, faktycznie, masz rację jest w nich ukryty smutek.

      Usuń
  15. Samotność to chyba jedyna chwila kiedy możemy prawdziwie porozmawiać sami ze sobą.
    Pośmiać się, czasami nawet pokłócić.

    Ciekawe zajęcie znalazłaś do dialogu z sobą. Tym bardziej, że zdjęcia w b&w są niemal zawsze bardziej artystyczne i emocjonalne niż kolorowe.
    Oj, ależ artstyczna dusza w Tobie siedzi ;)

    A zdjęcie Złudzenie i Wciąż niepewność mają w sobie najwięcej emocji, artyzmu i Twojej duszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego wielu ludzi boi się samotności, bo boi się porozmawiać sami ze sobą...

      Cieszę się, że dostrzegasz moją duszę :) I moja dusza się cieszy, że podoba Ci się to co stworzyłam :)

      Usuń
  16. Skojarzenie mi się skojarzyło z kranem w kuchni :) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Samotność może być inspirująca co pokazałaś na tych zdjęciach ( mnie podobają się zdjęcia nr. 2 i 6 ) ale mnie osobiście samotność kojarzy się z bardzo negatywną stroną życia i sama osobiście nie nazwałabym jej inspirującą.
    Te zdjęcia moim zdaniem coś w sobie mają... Może pomyśl nad rozwojem w tej dziedzinie, bo umiesz zdjęciami przekazać emocje a to wcale nie łatwe...
    ps. Odnoście mojego bloga, być może jest jakaś usterka, bo kiedyś Viv pisała, że też nie wyświetlają jej się moje posty, choć obserwuje bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie myślę nad czymś w tym kierunku. Bardzo dziękuję.

      Usuń
  18. Niezłe, naprawdę niezłe! :) Keep going!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia piękne, ale wszystkie takie smutne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo kto powiedział, że smutek nie może być piękny...

      Usuń
  20. Najbardziej podoba mi się zdjęcie banana :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dolka czytanie na telefonie ma swoje plusy i wady. Otóż, na szybko, na gorąco wiem, co napisałaś, ale komentowanie znika. Ale, zdjęcie banana kojarzy mi się z nasza polską mistrzynią popartu Natalią LL. Wyszło genialnie! Masz rację, że samotność może być inspirująca, w końcu wena nawiedza nas samych - mnie na przykład najczęściej pod prysznicem. Bardzo ciekawy efekt uzyskałaś na fotografiach ze światełkami w bawarach szarości - kupuję to :) Ostatnia fotografia ściska za serce - tak ten wpis jest refleksyjny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuje się zaszczycona, że moje zdjęcie kojarzy Ci się z kimś takim :) Czasem potrzebujemy pobyć sami :)

      Usuń
  22. Nie wiem które podoba mi się najbardziej, ciężko wybrać bo każde wzbudziło we mnie jakąś emocję... I dobrą i złą, ale chyba o to chodziło? Zadziwiające jest że każdy obraz dla różnych osób będzie przywoływał różne emocje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie o to chodziło, by budziły jakieś emocje, skojarzenia, cieszę się, że to dostrzegłaś!

      Usuń
  23. Piękne te Twoje zdjęcia, klimatyczne i nastrojowe chociaż bardzo smutne <|:^(
    Mój typ to "Skojarzenie" poprzez powiązanie dość wulgarnego wyobrażenie o seksie i właśnie tego nastrojowego smutku.

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 cieszę się, że tak się podobają :)

      Usuń
  25. Mnie się to ostatnie podoba ;) Wygląda jak stare zdjęcie robione otworkiem.
    Czymże Ty je robisz ? Mają przedziwną jakość ((:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradzę Ci tajemnicę, są robione telefonem :D tym po prostu przy tym zdjęciu nie dbałam o ostrość, chciałam by było jak najbardziej rozmyte i mi się udało, chociaż prób było wiele :)

      Usuń
  26. Zdjęcia cudowne ale to ostatnie wbiło mnie w fotel :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie cieszy mnie ta reakcja, nie sądziłam, że tak dobrze zostaną przyjęte te zdjęcia :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...