Cytaty #10


To już 10 wpis o cytatach, zastanawiam się czy nie ostatni, a Wy co myślicie?
Dziś sporo wyjątkowych dla mnie cytatów. Mam nadzieję, że i Wam przypadną do gustu.



„I zawsze pamiętaj, że jesteś kimś wyjątkowym. Jedyne, co musisz zrobić, to pozwolić innym zobaczyć, że taki jesteś.”
Milton Erickson



"Ludzie nie rodzą się dobrzy albo źli. Rodzą się z pewnymi skłonnościami, ale liczy się sposób, w jaki żyją. I to, jakich ludzi poznają."
Cassandra Clare



"Najlepszym lekarstwem na smutek jest brak czasu. I wyjście z domu. I alkohol."



"Podoba mi się człowiek, którego oczy mówią więcej niż wargi."
 Lucy Maudeń




"Byłam wściekła na siebie za własną głupotę i zastanawiałam się, jakim cudem, na litość boską, wyhodowałam w sobie przywiązanie do mężczyzny, który odpychał mnie z taką determinacją."
Chloe Neill




“Ironia życia leży w tym, że żyję się do przodu, a rozumie do tyłu.”
Søren Kierkegaard




"Zanadto wszystko bierzesz do serca, przez to będziesz zawsze najnieszczęśliwszym człowiekiem."
Fiodor Dostojewski



“Ani różnica poglądów, ani różnica wieku, nic w ogóle nie może być powodem zerwania wielkiej miłości. Nic, prócz jej braku.”
 M. Dąbrowska




"Czasami wydaje mi się, że już nic się nie wydarzy, bo wszystko jest już przemielone i wykorzystane. Czasami wydaje mi się, że jeszcze nikt nigdy w historii świata nie był tak zniewolony jak my tutaj i teraz- bo jeszcze nikt nie miał przed sobą do wyboru tak szerokiego zestawu bezsensownych działań."
Jakub Żulczyk



"Ważne jest, aby stawiać sobie wysoko poprzeczkę w życiu.
Zawsze można pójść na łatwiznę i być skurwielem. Być miłym jest znacznie trudniej."



"Miliony marzą o nieśmiertelności, równocześnie nie wiedząc, co ze sobą zrobić w deszczowe niedzielne popołudnie."



"Po co no­sić maskę, gdy nie ma się już twarzy? " 
Emil Cioran



"Wiesz jakie jest najgorsze uczucie, jakie mogę sobie wyobrazić? Nie ufać osobie, którą się kocha najbardziej na świecie."
Cassandra Clare 




"Czasami myślę, że jestem najbardziej samotnym człowiekiem ze wszystkich, którzy kiedykolwiek istnieli. (...) nie ma to nic wspólnego z obecnością innych; w istocie nienawidzę tych innych, którzy ograbiają mnie z samotności, a zarazem nie oferują mi prawdziwego towarzystwa."
Irvin David Yalom



"Czasami człowiek sądzi, że ujrzał już dno studni ludzkiej głupoty, ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się, że ta studnia jednak nie ma dna."
Stephen King 



"Spójrz w lustro a spojrzysz w oczy człowiekowi od którego zależy Twoje szczęście."



"Jest taka granica nieśmiałości, wstydu, strachu, za którą zaczyna się siła."
Danuta Stenka



"Chciałabym dla niego utrzymywać dom w czystości i robić zapasy na zimę, kompoty, konfitury, marynować grzyby, kwasić ogórki, butelkować szczaw, pomidory, kisić kapustę i inne wspaniałości. Chciałabym mu zrobić na drutach albo na szydełku długi długi ciepły szalik i ciepły sweter, i ciepłe rękawiczki, i ciepłą czapkę, i bardzo ciepłe skarpety, i w ogóle. Bo to tak jest, że dla siebie, owszem, można coś tam zrobić, ale dla drugiego człowieka to już można coś niesamowicie pięknego zrobić, wszystko. Wszystko."
Edward Stachura



"To jest możliwie najgorszy miesiąc dla tych, którzy kładą się spać w pustych łóżkach, tuląc się do zimnych ścian. Na nic koce, swetry, hektolitry wrzątku i nadrabianie miną. Akceptowanie braku, oswajanie straty, negowanie niedoboru."



''Gdybym postanowiła ci to wysłać, to dokąd? Kiedy sobie wyobrażam, że miałabym na kopercie napisać pełny adres, ogarnia mnie paraliż. Za bardzo boli myśl, że mieszkasz w tym samym miejscu, twoje życie toczy się tak samo, tyle że beze mnie. A myśl o tym, że cię tam nie ma, że jesteś gdzieś indziej, a ja nie wiem gdzie, jest jeszcze gorsza."
Alice Munro



Czy jakiś cytat zrobił na Was wrażenie? Utożsamiacie się z jakimś wpisem? 

Komentarze wyłączone! - chcesz komentować ten wpis zajrzyj do niego na moim nowym adresie - http://podroznaksiezyc.pl

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...