Ulubieńcy miesiąca: listopad


Zastanawiam się jak powinnam podsumować ten miesiąc. Był ciekawy, nie zawiódł jeśli chodzi o rozczarowania ludźmi. Ale mimo wszystko oceniam go pozytywnie, nawet bardzo i już nie mogę doczekać się świąt, naprawdę wkręciłam się już w przygotowania, mam upatrzone prezenty i niecierpliwie czekam aż będę mogła je wręczyć. Sprawia mi to tyle radości, że nie da się tego opisać. No i pierwsze urodziny bloga już niedługo! Uwierzycie, że już rok tu z Wami jestem? Ale co by nie było i tak nienawidzę poniedziałku...



Muzyka


Przychodzę do Was dziś z bardzo ciekawymi dźwiękami, w których jestem zakochana. Moje uszy budzą się i pragną słuchać tych piosenek

                                       TroyBoi - On My Own (feat. Nefera)



                                             Świetliki i B. Linda - Filandia



                         Adam Halogen - Length and Brecht (Synkro Remix)




Filmy


Oj dużo dziś tego będzie, tak mi się przynajmniej wydaje. Stare dobre filmy dziś będą i nutka Francji też będzie.



Psy i Psy 2



Chyba nie muszę nikomu przedstawiać tego filmu, moja miłość jeśli chodzi o Polskie produkcje.


Idąc za fascynacją cudownym głosem Pana Bogusława postanowiłam obejrzeć również film:


Sara



Chyba też nic tutaj pisać nie muszę. Wielkie LOVE!!!


Smak Życia część 1 i 3



Francusko - hiszpański film, który ujął mnie, ale nie pytajcie dlaczego nie obejrzałam 2, sama nie wiem.
Film  mnie zaskoczył. Ma w sobie jakiś taki urok, aktorzy są genialni. Przeróżne przygody jakie przytrafiają się głównym bohaterom czasem są naprawdę zabawne. Polecam serdecznie zwłaszcza w te zimne grudniowe wieczory.



Niestety książek i linków do innych blogów nie będzie, co do książek już się nie tłumaczę.
A wpisów nie ma, ponieważ nie miałam zbyt dużo czasu by odwiedzać inne blogi. Wybaczcie proszę.



Kosmetyki


Jestem w trakcie testowania nowości, ale już dziś mogę powiedzieć, że dwa kosmetyki z całego zamówienia, które ostatnio poczyniłam podbiły moje serce i dziś o nich opowiem.



Makeup Revolution DISAPPEAR TO THE BEYOND  - paleta cieni, bardzo dobrze napigmentowana, ciekawe kolory i w dodatku bardzo trwałe. Niestety zdjęcie nie oddaje piękna kolorów tej paletki, skusiłam się na nią dlatego, że ma w sobie bordowy cień. 






FREEDOM Blush ANGELIC - róż do policzków, cudowny kolor, a jaka pigmentacja, trwałość mnie wręcz zszokowała i to wszystko za 5 zł! Nie ma w nim żadnych drobinek, co cieszy mnie najbardziej, jest przyjemnie matowy. Mój odcień jest lekko brzoskwiniowy. 


Gadżet




Szczotka Tangle Teezer - długo się zastanawiałam nad tą szczotką, ależ byłam głupia, jest rewelacyjna, świetnie rozczesuję moje długie włosy i jest o niebo lepsza od drewnianej, która gdzieś mi się zgubiła, nie zamienię i nie oddam tangle teezera!




Zapach miesiąca

Nowa kategoria jeśli chodzi o ulubieńców, ale nie mogłam się powstrzymać i musiałam podzielić się z Wami cudownym zapachem, który podbił moje serce! 



Wosk Yankee Candle 'Egyptian Musk" -  Aromat uwodzicielskiego piżma połączonego ze szczyptą wanilii i drzewa cedrowego. Te słowa skusiły mnie do jego zakupy! W paczce, która przyszła woskami znajdowało się 8 wosków, ten wybrałam jako pierwszy, bo na sucho wydawał mi się najmniej atrakcyjny. Pomyliłam się, stał się moją miłością! Nie wiem czy nawet nie sprawię sobie duże słoja z tym zapachem. W dodatku mam z nim bardzo dobre skojarzenia, ale to już moja słodka tajemnica.





Sklep



Kosmetykomania -  czy po tym zdjęciu trzeba coś jeszcze pisać? Są wspaniali! Pięknie pakują i mają ciekawą ofertę, naprawdę dbają o klientów. I te różowe kokardki w białe kropeczki, aż chce się zamawiać prawda?




To tyle ode mnie w tym miesiącu. Czy coś wpadło Wam tym razem w oko?
A Wy jakich macie ulubieńców w tym miesiącu? 






Komentarze

  1. Cienie w moich kolorach :) Gdzie je dorwałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://kosmetykomania.pl/product-pol-5510-MAKEUP-REVOLUTION-Disappear-to-the-Beyond-Paleta-12-cieni.html tutaj :)

      Usuń
  2. Nie znalam kosmetykolandii-ale te muffinki mnie oczarowały! Chce takie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak nawilżają skórę podczas kąpieli :) są boskie!

      Usuń
  3. Te muffinki są naprawdę przeurocze! :D Ja w tym miesiącu obejrzałam w końcu "Oświadczyny po irlandzku" i szczerze polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wosk z piżmem i drzewem cedrowym.. może głupie pytania, ale do czego służy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podgrzewa się w to kominku do aromaterapii i to sprawia, że w pokoju pięknie pachnie.

      Usuń
  5. ...a ja się tak ociągam z zaopatrzeniem w tę osławioną tangle teezer... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O,stare polskie kino się pojawiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu, bo już wstyd nie wspierać swoich :)

      Usuń
  7. Uwielbiam stare polskie filmy, ale z nich najbardziej Seksmisję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za seksmisją akurat nie przepadam :) ale jest kilka fajnych starych filmów ;)

      Usuń
  8. Ojć, na pana Bogusia to ja nawet patrzeć nie mogę, a co dopiero słuchać ;) Ale każdy ma własny gust, a mój we wszelkich kwestiach jest wyjątkowo osobliwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mówią o gustach się nie dyskutuje :) każdy ma własny i to sprawia, że jesteśmy wyjątkowi.

      Usuń
  9. Adam Halogen - Length and Brecht i pierwszy raz słyszę a już uwielbiam, relaksująca, uspokajająca muzyka, idealna do słuchania przed snem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę natychmiast odwiedzić ten sklep! dzięki, świetne odkrycie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny gust! :D co tu więcej mówić. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...