Skąd czerpię inspirację?


Postanowiłam zdradzić Wam skąd czerpię inspirację, do tworzenia i zmian oraz próbowania nowości. Jesteście ciekawi? Ja jestem strasznie ciekawa skąd Wy czerpiecie inspiracje. Może zrobimy sobie z tego taki #tag #mojeinspiracje. Co Wy na to? Jeśli macie ochotę to przyłączcie się do zabawy.
A teraz czas na konkrety!



Moim ulubionym miejscem z masą cudowności jest znany wielu  Pinterest
Wspaniałe miejsce, wszystko tam jest, wyszukuję zawsze interesujące mnie rzeczy w języku angielskim, często znajduję tam takie rzeczy, że nic tylko siedzieć i tworzyć.



Zostańmy jeszcze przy zdjęciach, kolejnym ulubionym miejscem jest Instagram
Głowa boli jakie zdjęcia robią zwykli śmiertelnicy. To dzięki temu portalowi wiem co piszczy w sklepach i co warto upolować.

Jeśli czytacie mnie już od jakiegoś czasu jestem za tym, by kobiety dbały o siebie i się rozwijały, uczyły jak się ubierać i malować. Dlatego uważam, że YouTube to wspaniałe miejsce, by czerpać inspirację. Mam kilka swoich ulubionych vlogerek. Jedną z tych, które oglądam zawsze jest Panna Joanna, cudowna, piękna kobieta, która ma wspaniałe porady, to właśnie od niej wiele rzeczy podpatruję jeśli chodzi o makijaż. Kolejną youtuberką, którą darzę ogromną sympatią, która ośmieliła mnie jeśli chodzi o czerwień na ustach jest Red Lipstick Monster.
Dużo nauczyłam się też od Maxineczki. Jeśli chodzi o zagranicznego to uwielbiam Christine Kobzeff. Ostatnio moim odkryciem jest Laura, która mnie sobą oczarowała znajdziecie ją tutaj i tutaj gdzie wraz z rodzinką nagrywa przesympatyczne vlogi <3 


Teraz czas na kolejną dawkę inspiracji, których dostarcza mi program Dorota was urządzi
który możecie oglądać o tutaj.


Jako blogerka muszę też wspomnieć o blogach, nie ma ich za wiele. Niestety.
Jednym z takich, na które lubię zaglądać jest Mój dom - moje miejsce oraz Fotownętrza.


Inspirację czerpie też z tego co jest obok, po prostu z wszystkiego co się da. Uwielbiam obserwować, podpatrywać, a potem tworzyć. Warto szukać inspiracji, wszędzie można ją znaleźć wystarczy tylko się rozglądać.


To jak przyłączycie się do zabawy? Opowiecie o swoich inspiracjach, ja z przyjemnością je obejrzę.



Komentarze

  1. Kochana bardzo fajny wpis :) bardzo, bardzo mi się podoba i myślę, że może i u siebie coś takiego zrobię :) Maxineczkę bardzo lubię oglądać :) Buziaczki Kochana :) uwielbiam Twoją twórczość oraz Twojego Instagrama :) Od niego rozpoczęła się nasza znajomość :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób, ja chętnie przeczytam Kochana, oj tak uwielbiam IG poznałam tam całą masę świetnych ludzi, w tym między innymi właśnie Ciebie :) Pozdrawiam gorąco

      Usuń
  2. Też czerpię inspirację z otaczajacego świata. Uwielbiam obserwować... wręcz podpatrywać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna pozytywna persona z Ciebie;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne inspiracje, też zaglądam na Insta oraz do Youtuberek, żeby obadać co w trawie piszczy ;) Lubię szczególnie RockGlamPrincess i CallMeBlondie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej drugiej nie znam, muszę obejrzeć, A Laurę z RGP uwielbiam :)

      Usuń
  5. Lubię Maxineczkę, a poza nią podglądam też "działalność" kilku innych youtuberek, bo uważam, że akurat nimi, to się można czasami kosmicznie wręcz zainspirować (uwielbiam zwłaszcza ich vlogi o wlosach - niektóre fryzury są dosłownie jak z bajki!) :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) też lubię oglądać nowe trendy jeśli chodzi o włosy :)

      Usuń
  6. Jeśli chodzi o czyste inspiracje, to pinterest. Ale kurcze, tak myślę, że fajnie by było polubić się z youtubem, bo i jakieś rady dot. makijażu by mi się mocno przydały i typowo włosowe! Kurcze, jutro odpalam kompa i działam!

    Zmotywowałas mnie Dola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od tego tu jestem by motywować! Jest wiele mega świetnych porad, warto czasem coś obejrzeć :) to lepsze niż seriale :D

      Usuń
  7. Pinterest - zdecydowanie! Trzeba jednak uważać, bo jak już się zacznie oglądac te piekne obrazki to trudno przestać...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie inspiracja jest to, co przynosi mi każdy dzień. Nie ważne, czy są to złe, czy dobre sytuacje. Z każdego zdarzenia wyciągam wnioski. Inspiruje się również na Printerest, YouTube, blogach motywacyjnych, grupach na fb. ... wszystko daje mi coś pozytywnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W końcu mogę coś napisać bo posprawdzałam niektóre linki od ciebie. Szczególnie vlogerki chętnie obejrzałam :) Ja czerpię inspirację głównie z IG #kochamhasztagi i ze stronek typu Dawanda i pakamera :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, ja też uwielbiam Instagrama - wiele zdjęć powoduje u mnie opad szczęki, a właśnie dzięki Instagramowi dowiedziałam się o istnieniu wielu ciekawych niszowych marek perfumeryjnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz opowiedzieć coś o tych markach? Ja kocham perfumy <3

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...