Ulubieńcy miesiąca: wrzesień







W tym miesiącu nie przywitam Was kwiatami, niestety jakoś żadne nie zagościły w moim domu. Byłam zbyt zabiegana i pochłonęło mnie spełnianie marzeń.
Zanim przejdę do przedstawienia Wam ulubieńców to jeszcze raz chciałam podziękować Viv za to, że mój blog wygląda tak pięknie :) Jest romantyczny i delikatny, czyli cała ja!
Kochana dziękuję!






Muzyka

Tym razem mieszanka gatunkowa, wiele godzin spędziłam przy tych piosenkach.


Ad.M.a - "Mamona"



Kartky - "Gusła"



Dorota Osińska - "Cichy wielbiciel"



Renata Przemyk - "Niech mnie ktoś obudzi"


Filmy


A w zasadzie jeden, na którym się popłakałam...

"Dziewczyny z bandy"
Źródło: filmweb


Oczywiście film francuski, tylko, że tym razem nie jest to komedia... Jest to historia młodej dziewczyny, która nie ma lekkiego życia. Złe wybory i jej przemiana daje do myślenia, polecam dla tych, którzy mają specyficzny gust tak jak ja.
Film z rodzaju, których szybko się nie zapomina, przynajmniej w moim odczuciu. Więcej zdradzać nie będę, w pewnej chwili naprawdę łzy napłynęły mi do oczu...





Książki


Wstyd, nie mam żadnej!!! Wszystkie jakie mam już przeczytałam, a biblioteki nie mam tu w pobliżu...
Może w przyszłym miesiącu uda mi się coś w końcu kupić, mam to do siebie, że nie oddaję i nie wymieniam się na książki, są to moje skarby, uwielbiam do nich wracać, dotykać ich i patrzeć na nie ;) wiem jestem dziwna...



Seriale 


To drugi taki przypadek, gdy w ulubieńcach pojawia się ta kategoria.

Zostałam fanką pewnego serialu. A jest to...

"Seks w wielkim mieście" - obejrzałam cały! Przyjemny, babski serial, gdy leciał w TV byłam zbyt młoda by go oglądać. Przypadł mi do gustu. Zabawny, chwilami nawet bardzo, czasem zbyt przewidywalny, ale jednak ma to coś w sobie...




Ulubione wpisy

O pewnej Walizce przeczytajcie koniecznie na blogu Zaparzę ci herbaty

U mojej Kochanej Viv poczytajcie o tym pod czym podpisuję się wszystkimi łapkami

U Zaniczki przeczytajcie o ważnych rzeczach

U Nieidealnej Anny przeczytajcie o tym jak wykastrować faceta

Kosmetyki



 

Płyn Micelarny 3w1 z Garniera to mój ulubieniec wśród płynów do demakijaży. Poradził sobie nawet z moim eyelinerem! Wiem, że płyn podbił blogosferę i you tube, więc nie będę się o nim rozpisywać, u mnie się sprawdził, znacie jeszcze coś co dobrze sobie radzi z usuwaniem makijażu?




Niestety września w zdjęciach nie będzie.

Pochłonęła mnie tak praca nad meblami, że nie miałam czasu na zdjęcia. Mam nadzieję, że za miesiąc będzie lepiej! Trzymajcie kciuki!




Komentarze

  1. Oj :) dziękuję za zalinkowanie. Wiesz i ten szablon... jest przepiękny tak jak ty Domi :) Całuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie film, dzięki za rekomendację :) Pozdrawiam serdeczenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię te Twoje przeglądy, też lubie filmy francuskie, to z przyjemnością obejrzę, a Renatę Przemyk uwielbiam słuchać :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że je lubisz :) Renata jest genialna :)

      Usuń
  4. Wygląd bloga to sprawka niejakiej Viv? Gratuluję jej, bo stworzyła klimacik ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię się, że "Seks w wielkim mieście" przypadł Ci do gustu :). To zabawny, czasem wręcz prześmiewczy serial, który fajnie obejrzeć dla relaksu :). Serdecznie dziękuję Ci za wyróżnienie mojego tekstu, to bardzo miłe :).

    Jestem zakochana w Twoim logo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 :) Ja też <3 idealnie różowy rower to mój znak firmowy :D

      Usuń
  6. Płyn z Garniera jest moim ulubieńcem od wielu miesięcy :) Viv ma talent i smykałkę do robienia szablonów i tworzenia magii :) Film obejrzę z przyjemnością :) Buziaki Doluś :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dola... Ty Słodziaku dziękuję za polecenie <3 Też kocham Seks w Wielkim Mieście wiesz?! Teraz czytam książkę, od której to wszystko się zaczęło. Kiedyś czułam się Samanthą, ale obecnie najwięcej we mnie Carry - mam bzika na punkcie mody jak ona i nie tylko :P Koniecznie muszę obejrzeć ten film, zainteresował mnie. I w końcu mam nadzieję, że znalazłam idealny płyn do demakijażu, bo szukam czegoś dobrego od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też planuję kupić książkę :) <3 polecam się na przyszłość :) :*

      Usuń
  8. Lubię bardzo francuskie kino, więc polecany przez Ciebie film na pewno obejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  9. szablon piękny - bardzo minimalistyczny i przyjemny dla oka!
    dla mnie wrzesień też był bezksiążkowy! wstydźmy się razem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Płyn miceralny Garniera zagościł u mnie chyba na stałe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecajka filmu wygląda zachęcająco. Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Piękne paznokcie; 2. też podobał mi się ogromnie wpis o walizce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wpis o walizce naprawdę świetny jest .

      Usuń
  13. Też lubię "Seks w wielkim mieście" zabawny, dobry do obejrzenia po stresującym dniu.
    Filmem mnie zaciekawiłaś i jak znajdę chwilę wolnego czasu to pewnie go obejrzę. A jeśli chodzi o szablon to jest piękny, Viv tworzy cudne szablony, sama o tym dobrze wiem, gdyż mam od niej szablon :)
    Płyn do demakijażu muszę koniecznie wypróbować, sama mam z innej firmy i nie jestem z niego do końca zadowolona.

    Ps. Gdybyś miała ochotę to nominowałam Cię do "Blog Art Challenge"- zadany temat: "Cena własnego światopoglądu" - szczegóły tutaj - http://czarnamgielka.blogspot.com/2015/10/blog-art-challenge-miosc-ma-wiele-twarzy.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga ja też Cię nominowałam jakiś czas temu :) o tutaj :) http://dolacomiwduszygra.blogspot.com/2015/09/tyle-pytan-w-mojej-gowie.html

      Zaraz zaglądam co za zadanie przygotowałaś, to już 3 post dotyczący jakiś wyzwań na blogach <3 I dziękuję za nominację :)

      Usuń
    2. Byłam zawalona pracą i nie miałam czasu czytać każdego postu, dziękuję za przypomnienie, nominację i na pewno wezmę w tym udział :)

      Usuń
    3. Tak myślałam :) cieszę się :) daj znać jak się pojawi na blogu ;)

      Usuń
  14. Bardzo lubię francuskie filmy, ten polecony przez Ciebie chętnie obejrzę :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Dorotę Osińską i Renatę Przemyk co do francuskich filmów oglądałaś Amelie? Warto. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzana już dawno temu, polecam "Dziewczynę z Lilią" też fajny francuski film :)

      Usuń
  16. Chyba spróbuję Girlhood, pytanie tylko, czy mi się tylko wydaje, że będzie tam mocny akcent położony na kwestie rasizmu?

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ma tam nic o rasizmie, to film o problemach młodej dziewczyny, która nie ma wsparcia w rodzinie i wpada w złe towarzystwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to tym chętniej spróbuję, dziękuję za polecenie. :)

      Usuń
  18. Dzięki za polecenie nowego filmu do obejrzenia :) A "sex w wielkim mieście"...no cóż, klasyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię i Osińską, i Przemyk, i płyny micelarne (ostatnio stosuję od Tołpy), i wszystko, co z Francją związane :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...