Tyle pytań w mojej głowie...


Dziś odpowiem na kilka pytań, które zadała mi Zaniczka. Dziękuję! To bardzo miłe!
Na końcu podam osoby, które zapraszam dalej do zabawy... 
Uprzedzam, że będzie wesoło. Wy poznacie mnie, a ja przy okazji dowiem się czegoś o sobie... Dla Was też będę miała kilka pytań...





1. Przy czym wypoczywasz?

Przy pracach w ogródku lub projektach diy i książkach oczywiście. 

2. Jak się złościsz?

Uwierz, że nie chcesz tego zobaczyć. Złoszczę się rzadko, ale jak już się zezłoszczę to piekło  przy mnie to pikuś...

3. Czego nigdy nie wybaczysz?

Nie ma takiej rzeczy, umiem wybaczać, lecz nie zapominać...

4. Zwierzęta czy ludzie?

ZWIERZĘTA!!! Zdecydowanie, nie ma wierniejszych i lepszych przyjaciół, dasz im kawałek parówki, pogłaszczesz, oddasz serce, a one pokochają Cię jeszcze bardziej, a ludzie?
Dasz palec będą chcieli całą rękę, dasz serce to zranią Cię tak, że będzie boleć już zawsze...

5. Ulubiona bajka z dzieciństwa?

Taką, która pierwsza mi na myśl przychodzi to "Madeline"! I "Dzwonnik z Notre Dame".. Hm to dziwne obie bajki z Paryżem w tle... Czyżbym dlatego miała słabość do Francji? 

6. Kim byłeś w poprzednim wcieleniu?


Tak sobie myślę, że chyba byłam wilkiem,... Serio tak myślę, a raczej czuję! 
W następnym chciałabym być ptakiem, kiedyś chciałam być koniem, ale dzikich koni jest już tak mało, a przecież nie będę wozić jakiegoś barana na grzbiecie  czy coś...

7. Ulubione miejsce w Polsce


Jest to magiczna agroturystyka Jędrusiowa Chata w Kocieniu Wielkim!


8. Chrapiesz?


Yyyyy... Nie wiem, bo śpię... Ale krąży legenda, że tak, chociaż ja nie słyszałam :D 


9. Zdobywasz/poznajesz czy chcesz być zdobywany/poznawana?


Zdobywam i poznaję, ale tak, że zdobywanemu wydawało się, że jest inaczej ;) 

10. O jakim zawodzie marzyłeś w dzieciństwie?

W dzieciństwie chciałam być weterynarzem, wspominałam już o tym w kilku faktach o sobie.


11. Wolisz o czymś czytać, czy doświadczać tego?

Wole doświadczać, zdecydowanie! 





Nominuje do zadania
 (udział w zabawie nie jest obowiązkowy):

Viv 
Mgiełka


O to moje pytania dla Was:

1. Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiliście?

2. Co najbardziej w sobie lubicie?

3. Co Was irytuje w ludziach?

4. Potrawa znienawidzona w dzieciństwie

5. Kiedy ostatni raz otrzymaliście i wysłaliście tradycyjny list?

6. W jaki dniu tygodnia się urodziliście?

7. Co najchętniej lubicie robić? 

8. Bez czego nie możecie się obejść w życiu codziennym?

9. Szczęście to...

Ja bawiłam się świetnie! Teraz Wasza kolej. Dajcie znać w komentarzu jeśli odp już u siebie.


  Pozdrawiam Dola

Komentarze

  1. Super odpowiedzi, Kochana :) Dziękuję Ci bardzo za "nominację" - odpowiem na dniach z przyjemnością na Twoje pytania :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super odpowiedzi. A pod nr 4 i ja się podpisuję, nawet czterema łapkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tym chrapaniem to mamy tak samo. Niektórzy twierdzą, że tak, a ja nigdy nie słyszałam, bo zawsze wtedy śpię! <|;^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D chciałam kiedyś zostawić dyktafon włączony na noc, ale niewiedza czasem bywa lepsza :D

      Usuń
  4. Fajny post. Madeline tez oglądałam w dzieciństwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna zabawa, ale na niektóre pytania miałabym problem, żeby odpowiedzieć jednoznacznie :-p

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyznaniowa zabawa jest super :) Wilkiem? Ale nie masz nawyku wycia do księżyca w czasie pełni ?:P Dolak dziękuję za nominację to juz moja czwarta.. jakoś się uporam myślę ..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyć nie wyję, ale spać nie mogę gdy jest pełnia i łażę i kręcę się :D :* z przyjemnością poczekam na Twoje odp :)

      Usuń
    2. Chyba ostatnio ma za dużo na głowie bo totalnie o tym zapomniałam, ale już nadrabiam zaległości :)

      Usuń
    3. :* Pięknie odp, rozwaliłaś system jak to mówią moi znajomi :) jesteś najlepsza :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...