Pojemniki ze słoików. Urocze DIY!

 

Uwielbiam słoiki! Czasem wystarczy trochę farby, odrobina ozdób i już mamy oryginalną dekorację do domu. 
Dziś przychodzę z 2 sposobami na malowanie słoików.




Pamiętacie mój słoik szczęścia? Tak się prezentuje.



Tym razem potrzebowałam 2 pojemników, nigdzie nie znalazłam nic ciekawego. Więc postanowiłam zrobić je sobie sama.




Co jest potrzebne? Pomysł! Przede wszystkim, no i słoiki!

A teraz poważniej. Farba, koniecznie farba do metalu i drewna lub spray. Klej polimerowy, jakaś figurka, koraliki i co tam jeszcze dusza zapragnie.


Mniejszy słoik pomalowałam zmieszaną farbą z dwóch kolorów. Różowej i białej, rozcieńczyłam lekko wodą mieszankę. I wlałam farbę do środka słoika i zakręciłam. ustawiłam do góry nogami aż cały pokrył się farbą. Odkręciłam i pozwoliłam by reszta farby sobie powoli wypłynęła. Drugi słoik pomalowałam sprayem. Tu łatwiej jest dozować ilość potrzebnej farby i nie trzeba czekać aż nadmiar wypłynie. Łatwe prawda? 



Do jednego dekielka przykleiłam figurkę konia (plastikowa). Gdy klej wyschnął wzięłam się za malowanie. A drugą zakrętkę tylko pomalowałam. Na koniec do większego przywiązałam perłowy naszyjnik, a do mniejszego tasiemkę z cyrkoniami...






A może ktoś zgadnie nad jakim projektem pracuję, że potrzebowałam takich pojemników? Który bardziej Wam się podoba?
Komentarze wyłączone! - chcesz komentować ten wpis zajrzyj do niego na moim nowym adresie - http://podroznaksiezyc.pl

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...