Kobieto, rozwijaj się!




Dziś będzie motywująco! Ten post chodził za mną już jakiś czas. Sama nad sobą pracuję, szukam inspiracji i pomysłu na siebie, więc nie rozumiem jak można stać w miejscu.


Nie bądź owcą

Od lat ludzie pędzą za tym co modne, to zjawisko jest widoczne dość wyraźnie wśród kobiet. 
Kilka podłapie jakiś temat, a inne biegną za nimi, bo chcą być "FAJNE".
To nie jest fajne! Upodabniasz się do stada, a owce wyglądają tak samo i tylko ich właściciel może rozróżnić, która to "Mela", a która to "Hela"... Więc znajdź coś innego, co cię wyróżni, co sprawi, że będziesz wyjątkowa i nie znikniesz wśród tłumu i nie chodzi mi tu o malowanie włosów na różowo...

Szukaj

Znajdź hobby, pasję, która doda ci skrzydeł! Która sprawi, że mimo wszystko będziesz się uśmiechać i latać. Jest tyle możliwości, maluj, wyszywaj, fotografuj, gotuj, pisz, ale nie siedź i nie oglądaj tylko seriali! Nic ci to nie da, prawda, bo czego mogłabyś się nauczyć z serialu?


Pytaj

Nie jesteś pewna jaki kolor włosów będzie ci pasował? Chciałabyś coś zmienić, nie wiesz tylko co byłoby dla Ciebie dobre? Idź do fryzjera, zapytaj, za to nie musisz płacić, fryzjer chętnie udzieli Ci odp., przedstawi swoją wizję i potem możesz iść do następnego, przemyśl i zmień coś jeśli czujesz potrzebę. Nie rób tego w emocjonalnym szale.


Nie bądź popielniczką

Palisz? Myślisz, że ktoś będzie chciał być z popielniczką? Ty śmierdzisz! Żadne perfumy ci nie pomogą. Rzuć to, poczuj smak życia i coś innego niż tylko papierosy. Myślisz, że twoje dziecko kiedyś będzie pamiętało coś więcej z przytulanek z tobą niż smród papierosów? I nie mów mi, że to cię uspokaja, zaparz sobie melisy... 


Internet daje wiele możliwości

Dziś na YT jest masa poradników o tym jak się malować i jak się nie malować. Obejrzyj, dowiedz się co ci pasuje, co nie, co robić, a czego nie... A nie chodzisz wymalowana podkładem, który jest za ciemny dla Ciebie. Zobacz jak poprawnie zająć się brwiami! A nie robisz sobie dziury lub tak cienkie, że trzeba się do Ciebie zbliżyć, by dostrzec, że w ogóle masz brwi.


Idź do przodu

Przestań grać ofiarę losu, weź się w garść, nie siedź, nie wałkuj 100 razy tego co było, przeżyłaś rozstanie z facetem, ogarnij się! Pokaż klasę! Pomaluj paznokcie, pokaż światu, że jesteś silna, a nie tylko beczysz wszędzie, że nic Ci się nie chce. Sama nad sobą się użalasz, to od Ciebie odpycha! 



Rób wszystko, zmieniaj, próbuj, doświadczaj tylko nie stój w miejscu, nie trzymaj się przeszłości. Zadbaj o przyszłość, naucz się czegoś. Zrób coś dla siebie. Działaj, spełniaj marzenia! Rusz się!


Miłego poniedziałku!








Komentarze

  1. Powinnam ogarnąć brwi :) i fakt fajki śmierdzą okrutnie i czuja to wszyscy poza palaczką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wpadłabym i Ci zrobiła, ale chyba mam za daleko do Ciebie :/ oj tak tylko one tego nie czują...

      Usuń
  2. Siedzenie w miejscu jest wygodne, bezpieczne, miłe. Do czasu, kiedy stwierdzisz "Kurcze, coś jednak jest nie tak!". I chociaż znam bardzo wiele ambitnych, dbających o siebie i swój rozwój kobiet, to czasami taki zdrowy, szczery kopniak każdemu się przydaje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety są takie, które nie wpadają na to, że jednak coś jest nie tak ;)

      Usuń
  3. Dola - najlepsza motywatorka ever! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuję się jakbyś pisała o mnie jakiś czas temu. Dopiero jak znalazłam pierwszą pasję jaką jest blog zaczęłam odkrywać inne rzeczy,które też pochłaniają masę wolnego czasu, ale dają mi ogrom satysfakcji. Uwielbiam zmiany i nie chodzi tu tylko o te związane z wyglądem, ale takie które też zmieniają nasz dotychczasowy tryb życia, zajęcia itp. Zgodzę się również, że ''oglądanie seriali'' to nie jest żadna pasja, a zabijanie po prostu czasu. Jest wiele ciekawszych rzeczy, które można robić i oddać im się całkowicie. Tak samo oryginalne osoby i wyróżniające się z tłumu są dla mnie wyjątkowe, bo przełamują jakieś zasady, bariery, często przy tym stając się tematem plotek itp.
    Ogólnie świetny post i według mnie bardzo dobrze trafiający do czytelnika ! Pozdrawiam i czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ruszyłaś do przodu oznacza to, że jesteś silną kobietą :) Dziękuję za miłe słowo :)

      Usuń
  5. Aż mam ochotę pomotywować niektóre moje koleżanki po tym Twoim wpisie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie daj im link do postu :) niech się ogarną :) ściskam mocno!

      Usuń
  6. Bardzo motywacyjnie :) Najbardziej podoba mi się część o rozwijaniu pasji, warto się w ogóle zastanowić co w życiu lubimy, co nas interesuje, do czego dążymy, bo w tym pośpiechu często o tym zapominamy. Życzę Ci dużo energii do działania :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę tego samego :) cieszę się, że tekst się spodobał, nie spodziewałam się tak pozytywnego odbioru :) również pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Wow, jaka fajna dawka kopniaka motywacyjnego na początek tygodnia - lubię to :) Odkopać się nie mogę z zaległości, ale po woli widzę metę :P Staram się rozwijać zgodnie z twoją listą - uzupełniłabym o to "bądź dla siebie milsza/bardziej wyrozumiała na co dzień Kobieto". :) P.S Znasz profil na fb "Brwi odrysowane od szklanki"? :D POLECAM...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana widziałam ten profil znam takie agentki osobiście :) Straszne rzeczy tam kobiety sobie robią :) a i zgodzę się z tym uzupełnieniem :) ale jakbym o nim wspomniała to może tekst by tak nie dotarł :)

      Usuń
  8. A ja doskonale czuję i wiem jak śmierdze przez to że pale, ale jeśli facet nie chciałby ze mną być przez palenie to to znaczy, że nie mógłby być dla mnie bo z kim palilabym na pojary po seksie? Moje dziecko zdevydowanie zapamięta nie tylko smród fajek. Oglądanie filmików na yt to super zajęcie, uwielbiałam to gdy jeszcze nie mialam dziecka. Pasja - jak najbardziej! Ja mam włosy, pisanie, słowa. I każdemu polecam znaleźć cos dla siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z zapachów zapamięta pety, wiem jak to jest.... A nie myślałaś nigdy, że może znalazłby się mężczyzna, dla którego Ty chciałabyś coś zmienić np: rzucić... I uwierz, że są piękniejsze rzeczy po seksie niż wspólnie wypalony papieros! Paula szkoda zdrowia i pięknej cery :)

      Usuń
  9. Jeśli chodzi o to oglądanie seriali, to one wcale nie są takie złe i bezużyteczne. Ja dzięki temu, że oglądałam Dr House'a zainteresowałam się filozofią. We wszystkim jest potencjał, tylko trzeba go dojrzeć, otworzyć się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dr House to serial na poziomie ja miałam raczej na myśli wszystkie tasiemce, przy których siedzą Pl kobietki ;)

      Usuń
  10. We wszystkim się zgadzam i wszystkiego przestrzegam, aczkolwiek bardzo fajny post. Masz świetne rady i motywujesz, naprawdę :) Twoje opinie są niezwykle ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te miłe słowa :) cieszę się szalenie, że Ci się podoba :)

      Usuń
  11. Zgadzam się ze stwierdzeniem, że Internet może być źródłem wielu inspiracji i możliwości. Warto mądrze czerpać z tego źródła, aby czerpać z niego to, co dla nas najlepsze. Istnieje wiele kursów internetowych, dzięki którym może się szkolić, zdobywać nowe umiejętności, a nawet finalnie wydrukować dyplom potwierdzający nasze działania. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam :) i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  12. "Idź do przodu" dzisiaj jest mi bardzo potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki by Ci się udało! Przesyłam pozytywną energię :)

      Usuń
  13. Ważne żeby starać się działać, a nie tylko narzekać i użalać się nad sobą.
    Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze było przeczytać ten tekst o poranku - chyba będę pozytywnie nakręcona do końca dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. To ja trzymam kciuki by się udało!!! Pomyśl ile butów kupisz :D

      Usuń
  16. Genialny, motywujący post :) Buziaki i zapraszam do siebie :)

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. cieszę się, że ten etap już za mną :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znoszę fajek i palaczy, bo zwyczajnie śmierdzą. I masz rację trzeba i można się rozwijać, i to każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzeba się rozwijać, motywować, przeć do przodu w końcu mamy jedno życie, nie warto go marnować na bylejakość :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rady bardzo motywujące, ale mogę się czepić czegoś? Na przykład braku przecinka po "kobieto" albo odstępu po "pyta" podczas gdy w innych przykładach go nie ma? Przepraszam, rzucają mi się takie drobiazgi w oczy. Wiesz, że Cię lubię. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecinek by się przydał masz rację, ale dlaczego nie ma odstępu to nie mam pojęcia, często po opublikowaniu post wygląda zupełnie inaczej niż w poglądzie ... Dziękuję za zwrócenie uwagi, w końcu wiem, że ktoś naprawdę czyta :)

      Usuń
  21. Popieram. Jestem osobą, która nieustannie coś musi robić. Bezczynność i tkwienie w codzienności lub co gorsza w przeszłości, to uwstecznianie się. Mamy jedno życie, więc jeśli mamy jakieś marzenie lub super plan, to trzeba robic wszystko, żeby go zrealizować. Powiem Ci, że jakiś czas temu zainteresowałam się dietetyką i postanowiłam dowiedzieć się na ten temat coś więcej w najbliższą sobotę zaczynam kurs w Akademii Dietetyki:))). Pozdrawiam Cie serdecznie - Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję :) Świetnie, że znalazłaś coś co lubisz! Kibicuję i popieram! :)

      Usuń
  22. Dawno tak się nie uśmiałam :D
    Świetny tekst, bardzo dowcipnie napisany. I jakże prawdziwy!
    Szczególnie to o owcach i makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu ktoś odebrał post tak jak miał być odebrany :) czyli na luzie :)

      Usuń
  23. Z pierwszym punktem zgadzam się w 100%. W tłumie jesteśmy nijacy, tylko idąc własną drogą, stajemy się kimś ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie tylko kobiet upodabniają się do stada owiec, ale większość ludzi na świecie, Chociaż mężczyn można by nazwać baranami, którzy robią to co im się każe. Pewnie dlatego niewielu ludzi wie co to jest prawdziwa pasja i mylą to pojęcie z pracą. Palacze też denerwują mnie aż do tego stopnia, że jak spotykam takiego to jestem w stanie zmienić kierunek swojej trasy od zaraz. Szkoda zycia na użalanie się nad sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mężczyźni to temat na inny post :D o nich też mam dużo do powiedzenia

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...