Autoportret 2015 - taka jestem dzisiaj...



Na You Tube jakiś czas temu znalazłam fajny filmik... Film nagrany przez Karolinę Baszak, ten film zainspirował mnie do dzisiejszego wpisu.


Sama nie nagrywa, wolę pisać, dlatego zapraszam na mój autoportret.







 Jest 29.09.2015 r. - Mam na imię Dominika, dziś mój syn kończy 6 lat, ja dwa miesiące temu skończyłam 23 lata...



Jestem matką, córką, siostrą, wnuczką, matką chrzestną, od ponad pół roku także blogerką...

  W tym roku odszedł mój dziadek...

W tym roku wiele się u mnie zmieniło, ja się zmieniłam...

Wciąż brakuje mi pewności siebie. Ciągle uczę się czegoś nowego, wczoraj skończyłam swój pierwszy mebel.

Dzisiejszy dzień jest dla mnie bardzo ważny, ponieważ dokładnie we wtorek 29.09.2009 r.  kilka minut po 20 na świat przyszedł mój syn Mikołaj, nie wyobrażam sobie bez niego życia.


Uwielbiam ciasto czekoladowe i miętową herbatę... Nauczyłam się w końcu spełniać marzenia, nie tylko marzyć.

Najbardziej lubię pisać listy i odnawiać różne rzeczy.

Pragnę znaleźć swoje miejsce na ziemi. Jestem dumna z tego, że jestem Polką i nie wyobrażam sobie by wyjechać z Polski na stałe. Jestem szczęśliwa, bo mieszkam na wsi...

Jestem czasami uparta jak osioł, cieszy mnie deszcz, wzruszam się najczęściej czytając książki, słuchając muzyki i oglądając filmy... Kocham jesień, jest niezwykle nostalgiczna...

Jestem romantyczką i realistką z domieszką optymistki. Uwielbiam patrzeć na gwiazdy.
Czasem za bardzo się przejmuję.

Popełniam błędy jak każdy, ale niczego nie żałuję.

Nie mam ulubionej sukienki, nie mam też ulubionej książki, ale uwielbiam perfumy Chanel No 5...

 Kocham żelki i wszystko co ma w sobie toffi... Kiedyś marzyłam o domku na drzewie i teleskopie.

Mam artystyczną duszę, czasem patrzę wstecz, ale mimo wszystko podchodzę z dystansem do tego co było i doceniam to co mam, bo życiem trzeba się cieszyć.

W tym roku zakopałam swoją kapsułę czasu...



To mój ulubiony różowy rower



To moja ulubiona szminka



To moje ulubione szpilki




Taka jestem dzisiaj w 2015 roku..






A może Wy też napiszecie swój autoportret?







Komentarze

  1. Piękna Ty Dola :) Jesteś jednym z przykładów "przyciągania literkowego" wróżę nam wspaniałą przyszłość. :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 mówisz, że czeka nas świetlana przyszłość? Wchodzę w to :* Całuski

      Usuń
  2. Wiesz, że to bardzo piękny, emocjonalny wpis? Wiesz to? :)

    Nie zdawałam sobie sprawy, że masz syna. Życzę Mu wszystkiego najlepszego, a Tobie wytrwałości w jego wychowaniu i bycia taką Mamą, jaką sama chciałabyś dla siebie być. To zabawne, bo ten dzień, 29 września, również jest dla mnie ważny. I też niezwykle osobisty, więc łączę się z Tobą dzisiaj i przesyłam mnóstwo ciepłych myśli.

    PS Masz cudowny gust, rower i szpilki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo serdecznie dziękuję :) Uwierz, że płakałam chwilami pisząc ten tekst ;) Nie wiem z jakiego powodu dzisiejszy dzień jest również dla Ciebie ważny, ale życzę Ci by był wspaniały! Jeszcze raz dziękuję!

      Usuń
  3. Uwielbiam czytać takie wpisy! Od razu sobie myślę, że fajnie byłoby kiedyś spotkać się w rzeczywistym świecie:) I jak podobny wpis będzie wyglądał za kilka lat...
    P.S. Szpilki zabójcze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa jak będzie wyglądał taki wpis za kilka lat :) Dziękuję!

      Usuń
  4. Bardzo osobisty wpis. To nigdy nie jest łatwe, otworzyć się przed drugim człowiekiem, a co dopiero przed obcymi w sieci :) Mamy dużo wspólnego: podobny gust, miłość do czerwonej szminki, szpilki.. kobiece atrybuty. Napisz koniecznie kiedyś jakieś rozważania o macierzyństwie, chętnie dowiem się jakie masz doświadczenia. Przytulasy. P.S będącw stolicy zapraszam an kawkę i pogaduszki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję kiedyś się wybrać :* Na pewno dam znać i Cię odwiedzę <3

      Usuń
  5. Pięknie to ujęłaś :) Przykro mi z powodu Twojego dziadka :( Fajna z Ciebie osoba Pozdrawiam i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i szczerze napisane. :) Też lubię tą pomadkę i właśnie powoli zastanawiam się nad przeprowadzą na wieś...:) Każdy rok daje nam coś nowego i coś pięknego, i każdą chwilę jaka by ona nie była trzeba doceniać, bo nasze życie mamy tylko jedno. Super, że nauczyłaś się spełniać swoje marzenia, ja też cały czas nad tym pracuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę by udało Ci się spełnić wszystkie marzenia :) dziękuję :)

      Usuń
  7. Miła, ciepła, fajna, mądra i silna - taką Cię widzę.
    Życzę powodzenia, pewności siebie i dużo radości. *)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytalm kilka Twoich wpisów i spodobały misie:) Pozdrawiam http://evelciovelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytalm kilka Twoich wpisów i spodobały misie:) Pozdrawiam http://evelciovelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dolu, Twój autoportret jest przepiękny, ponieważ Ty jesteś przepiękną osobą i niezmiernie się cieszę, że poznałam Ciebie, nawet jeśli tylko w świecie blogowym... Wybacz mi Kochana, jeśli nie komentuję - po prostu nie mam czasu, płakać mi się chce i nie wiem, czy się tu odnajdę...
    Buziaki przesyłam, Piękna Istoto :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj aż taka piękna nie jestem Kochana! Moja Droga pamiętaj, że Cię rozumiem i wiem, że chociaż nie komentujesz to i tak mnie wspierasz! Trzymaj się tam! I nie płaczemy, odnajdziesz się, ja Ci pomogę! Ściskam Cię mocno!!! :* <3

      Usuń
  11. Piękny wpis, taki trochę nostalgiczny.
    Mój syn też ma 6 lat. :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kapsuła czasu, ale fajna sprawa! Bardzo emocjonalny post, może kiedyś spiszę sobie coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kapsuła czasu to świetny pomysł. Zacznę zbierać wkład. Również nie wyobrażam sobie zycia w innym kraju. Na pewno nie nastałe.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...