Ulubieńcy miesiąca: sierpień






Hm, co mogę powiedzieć o tym miesiącu, był zakręcony, to na pewno. Na pewne sprawy spojrzałam z dystansem. Mam nowe postanowienia. Wszystko jednak w swoim czasie. W końcu udało mi się przeprowadzić metamorfozę roweru. Czyli jedni marzenie zaliczone! Czas na następne.  A teraz ulubieńcy. Zmienił się też wygląd bloga, nieznacznie, ale uległ zmianą, co o nich sądzicie? 


Muzyka


W tym miesiącu proszę koniecznie zapoznać się z ostatnią pozycją muzyczną...
Znów nazbierałam bardzo klimatyczne propozycje.


Miłość miesiąca: Kortez -"Od dawna już wiem"
https://www.youtube.com/watch?v=xwcbiveQ6FA

Karolina Czarnecka vs SoDrumatic - "Za siedmioma blokami"
https://m.youtube.com/watch?v=FSegFlhFYrg

Katarzyna Graniec - "Przetańczyłam już wszystko"


Katarzyna Graniec - "Będę z Tobą"


"Wielka dama" - cover Agata Buczkowska 

RDK - " Black Crema"
https://www.youtube.com/watch?v=1TvrC6rqMAI


Która piosenka przypadła Wam do gustu?



 Filmy


Tu się podzieję, bo sporo obejrzałam w letnie duszne noce, w które nie dało się zasnąć...



"Seks w wielkim mieście I i II" - nie muszę chyba nikomu tego filmu przedstawiać, nigdy go nie oglądałam więc postanowiłam zobaczyć co tam uwiodło tak wiele kobiet. Nadal nie wiem, co jest w tym filmie, że jest taki fenomenalny ale wiem, że film jest idealny na babski wieczór. Są tu fanki tego filmu?







"Dziennik Bridget Jones" i "Bridget Jones: W pogoni za rozumem" - filmy też doskonale znane, więc nie będę opowiadać. Film mniej mi się spodobał niż ten wyżej wymieniony, ale i tak przypadł mi do gustu.






"Sprawa dla dwojga" - oczywiście nie mogło zabraknąć czegoś z Francji! Film mieszanka kryminału i komedii. Oczywiście w grę wchodzi miłość, jest też pewna tajemnica, polecam na deszczowy wieczór.






"Cukiernia Anat" - film o grupie przyjaciół, która wygrywa konkurs by reprezentować swój kraj na międzynarodowym konkursie piosenki, nie jest to czysta komedia, ponieważ wpleciono tu poważne rozterki głównych bohaterów. O tym czy wygrali musicie się przekonać sami.




Książki






"Powrót paryżanina" Julia Stagg - ten miesiąc upłynął mi pod znakiem roweru więc, książka w tym temacie musiała się pojawić. Od samego początku się wkręciłam w jej czytanie, młody paryżanin przyjeżdża na rowerze do pewnej mieściny, ponieważ chce zmienić swoje życie... Mieszkańcom się to nie podoba, bo psuje ich plany... Więcej nie zdradzę! 




Ulubione wpisy 


O dniu, w którym staliśmy się dorośli przeczytasz tutaj u Harry Lee - blog

O 7 sposobach na to jak ozdobić ścianę znajdziecie tutaj na blogu Fotownętrza 

Niezwykły taras o jakim sama marzę zobaczycie tutaj na blogu Mój dom - Moje miejsce

Ważne pytania, które każdy z nas powinien sobie zadać znajdziecie tutaj u Viv!

U Blokotka przeczytacie o tym, że nie powinno się spamować na portalach społecznościowych, ta i inne rady znajdziecie tutaj

A przecudna sukienka na blogu Lamodalena tak mnie zauroczyła, że muszę taką mieć! Zobaczcie ją sami tutaj




Kosmetyki





Pianotwory do kąpieli - zakupione w Biedronce,  są chyba też w Tesco, ale są droższe.
Fenomenalny produkt jak dla mnie! Pięknie pachną, jeszcze lepiej się pienią, umilą każdą kąpiel. 3 piękne zapachy limonka, pomarańcz i mój faworyt truskawka. Zawierają olejek z awokado i witaminy. 



Sierpień w zdjęciach



O moim rowerze przeczytacie tutaj





O magicznym miejscy, które odwiedziłam w tym miesiącu przeczytacie tutaj





Musicie mi wybaczyć to lekkie rozmazanie na zdjęciu, ale musiałam ukryć większy fragment tekstu, o to piękny list od mojego Rycerza, a także cudowny mieczyk z mojego ogródka. A mój list do świata przeczytacie tutaj





Takie niepozorne, a takie piękne, piękne cytaty przeczytacie tutaj i tutaj




Pierwszy post o domowym spa przeczytacie tutaj



Motyle nie mają łatwego życia... A o tym czy warto się przyjaźnić z facetami przeczytacie tutaj




Komentarze

  1. Sukienka faktycznie piękna, tylko moim zdaniem tamta pani zepsuła stylizację butami i tą chustką na głowie. Taką sukienkę bym założyła, ale klasycznie, do jakichś lekkich sandałków ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie bardzo odpowiadają te buty :) idealne do tej lekkiej, delikatnej sukienki, buty nadają charakteru całej stylizacji, a chustka jest urocza :) Każda z nas jest inna i dlatego ten świat jest piękny i kolorowy :)

      Usuń
    2. Dokładnie tak :-) Urok jest w różnorodności ;-)

      Usuń
  2. też kiedyś używałam tych odżywek Crema .. rewelacyjnie pachną ;) ..
    Bridget to klasyka w czystym wydaniu :) .. uwielbiam ją a film "Seks w wielkim mieście" jakoś słabo mi przypadł do gustu, ale to pewno dlatego że widziałam serial z 5 razy :) .. jeden z moich ulubionych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te odżywki :) ja serialu jeszcze nie oglądałam może dlatego ten film mi się spodobał :)

      Usuń
  3. Jak ja lubię... Twoich ulubieńców! :) a że ostatnio mam fazę na nic, tylko oglądanie filmów, to już na peeeewno sobie któryś od Ciebie podkradnę, Kochana! :)
    No a w Twoim rowerze jestem totalnie zakochana ♥ jesteś fenomenalna, Dola, a ta metamorfoza to coś niezwykłego i tylko to potwierdza! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz czekam na deszcz :) by spokojnie spędzać wieczory w samotności i oglądać filmy :)

      Usuń
    2. Dolu, ostatnio mam dość ograniczony dostęp do komputera, ale jakiś czas temu robiłam szablony/nagłówki i właśnie do mnie dotarło, że jeden z nich świetnie pasowałby do Twojego bloga, zerknij tylko TUTAJ - napis łatwo mogłabym zmienić ;) Ale to tylko tak mi się skojarzyło ;)

      Usuń
    3. Jakie Ty cudowne rzeczy robisz! Wow co za talent! Kochana jestem pod wrażeniem ❤

      Usuń
    4. Eee, to pikuś ;)

      Usuń
    5. Gdybyś jednak chciała go sobie zarezerwować, to nie ma sprawy :)

      Usuń
    6. A ile takie przyjemności? I czy całe szablony projektujesz?

      Usuń
    7. No co Ty, Dola? Dla przyjaciół wszystko za darmo ;) tak, szablony również :)

      Usuń
    8. Wow zadziwiasz mnie coraz bardziej :) Mi się marzy biało - różowo - popielaty szablon ale jak zaczęłam szukać to okazało się, że jego zmiana wiążę się znowu z zabawą z kodami itp to się poddałam :D

      Usuń
    9. To chyba masz szczęście, bo mam gotowy jeden szablon w tych kolorach ;) i jest to ten od nagłówka akurat ;) tylko nie wiem, czy by Ci się spodobał.

      Usuń
    10. Naprawdę? Jeśli jest prosty bez dodatkowych cukierkowych ozdób :D to aż mnie kusi :)

      Usuń
    11. Tak, jest dość prosty, możesz go zobaczyć tutaj :)

      Usuń
    12. Piękny, taki subtelny, delikatny :)

      Usuń
    13. W takim razie jest Twój :) nagłówek po zmianie możesz zapisać sobie stąd a szablon pobrać stąd . Przepraszam za opieszałość, ale nie mam dostępu do swojego komputera, gdzie mam to wszystko.

      Usuń
    14. Kochana jesteś ANIOŁEM! Z całego serca Ci dziękuję! Blog wygląda o niebo lepiej :) Naprawdę nic nie chcesz nic w zamian za taką pracę?

      Usuń
    15. Ojej, świetnie to zrobiłaś! Nawet nie sądziłam, że ten szablon może tak super wyglądać! :) Dola, ja nic nie robię dla korzyści, za to bardzo się cieszę, jeśli mogę pomóc w jakikolwiek sposób :) bo też i czego mogłabym chcieć za taki drobiazg? ;)

      Usuń
    16. Kochana naprawdę strasznie Ci dziękuję za ten piękny szablon i logo! Cudowny! :) I to nie drobiazg, to ogrom pracy :) :* Jesteś cudowna! I mam nadzieję, że to dobro wróci do Ciebie :) <3

      Usuń
  4. Nie widziałam drugiej części "Seksu w wielkim mieście". Bridget Jones mogli by jak dla mnie powtórzyć jednego wieczoru. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druga część nie jest taka fajna jak pierwsza, może to dlatego nie jest taka znana :)

      Usuń
  5. Dolu, jest mi niezmiernie miło, za takie wyróżnienie i tak miłe słowa :) :) :) Kasie Groniec też bardzo lubię i francuskie filmy, mają swój specyficzny klimat, książką mnie zaciekawiłaś, jak ją zobaczę to na pewno kupie i przeczytam :) Buziaki :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę trafiam ostatnio z tą muzyką :)

      Usuń
    2. A ta stylizacja zasługuję na wielkie wyróżnienie :)

      Usuń
  6. a jeszcze zapomniałam napisać o stronie - jest bardzo fajna, tylko nie mieści mi się na komputerze cała strona, może można ja trochę zmniejszyć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że wróciłaś na to uwagę, bo sama tego nie dostrzegłam :) już poprawione :)

      Usuń
  7. Babskie filmy? oj tak, czasem potrzeba się wyluzować.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kortez! To zdecydowanie moje największe odkrycie muzyczne w ostatnim czasie! Uwielbiam tego gościa, strasznie mnie wzruszają jego piosenki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kortez jest genialny, mogę go słuchać w kółko :)

      Usuń
  9. Bardzo lubię takie posty wspomnieniowe - można się zainspirować :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pianopotwory strasznie mi się podobają :) Filmy w zestawieniu typowo letnie, super skuszę się na "Cukiernia Anat" i "Sprawy dla dwojga" o jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...