Garść cytatów...



Zapraszam już na 3 spotkanie z cytatami na moim blogu, mam nadzieję, że dziś też coś przypadnie Wam do gustu.



"Pamiętaj, co ci zawsze powtarzałam: nie angażuj się w zatrzymanie kogoś, kto nie przejąłby się, gdyby cię stracił.” 
K. Bromberg 


"To po prostu śmieszne i żałosne. Nie można wzruszyć ramionami i tak sobie odejść. Trzeba znaleźć jakieś rozwiązanie. Nie można poddać się i porzucić wszystko, tak jakby to nic nie znaczyło."
Grey's Anatomy


"Ja wiem, że ty wszystko wiesz. Ty jesteś tak zwana mądra kobieta, o ile takie w ogóle istnieją. To znaczy najbardziej nieszczęśliwa. Dlatego, że jesteś mądra. Że wszystko rozumiesz, że wszystko wybaczasz, że wszystko potrafisz mądrze ustawić. Za mądrość płaci się cierpieniem. Biedne, nieszczęśliwe, mądre kobiety."
Marek Hłasko, "Pętla"


"W życiu możesz kierować się wyrzutami sumienia, strachem albo zdrowym rozsądkiem; możesz podążać za gniewem albo dumą. Ale pewnego dnia, prędzej czy później, pożałujesz tego. Jedyny sposób by nie żałować, to iść za głosem serca. To prawda, może ci kazać zrobić szalone rzeczy... jak związać się z osobą, od której zdrowy rozsądek każe trzymać się z daleka. Ale jeśli jeden dotyk, jedno słowo, jedna pieszczota tej osoby budzą w tobie takie emocje, że czujesz jakbyś miała zaraz umrzeć - to ja wybieram właśnie to. Życie. Życie w tej pieszczocie, w tym spojrzeniu, w tym uczuciu."
Barbara Baraldi


"Musimy się nauczyć tracić. Musimy być świadomi tego, że bez względu na to, co zdobywamy, wcześniej czy później to tracimy".
Albert Espinosa


"Za szybko i za bardzo się przywiązuję do ludzi. Za łatwo się otwieram i zbliżam. Dostrzegam w ludziach to co dobre, zapominając, że zawsze jest to drugie oblicze."


"Zapominamy, że życie jest kruche, delikatne, że nie trwa wiecznie. Zachowujemy się wszyscy, jak byśmy byli nieśmiertelni.
Codziennie patrz na świat, jakbyś oglądał go po raz pierwszy".
Éric-Emmanuel Schmitt


"Tego dnia nabrała ostatecznej pewności co do dwóch spraw: bardzo ją drażnił, ale gdyby mogła, zostałaby z nim na zawsze."
Éric-Emmanuel Schmitt


"Rozumienie jest trudne, dlatego większość ludzi ocenia."
Carl Gustav Jung


"Miłość od przyjaźni dzieli tylko skóra. A skóra jest cienka..."
E.E. Schmitt 


"Jeśli o nic nie prosisz, niczego nie dostaniesz. Więc proś. Czasem usłyszysz “tak”, czasem “nie”. Ale jeśli nawet nie zapytasz, odpowiedź zawsze brzmi “nie”. Sam jej sobie udzieliłeś."
Regina Brett


"Wpuściłeś mnie do krainy ognistej namiętności. Tak długo na to czekałam. Tak bardzo tego pragnęłam. A teraz cierpię i szukam zimnych okładów. Poparzyłam sobie duszę i ciało".
Anna Daszuta 


"Nie lubię mówić o swoich problemach. Zazwyczaj i tak nikt ich za mnie nie załatwi. To po co? Żeby usłyszeć: ,,Nie martw się jakoś to będzie”? To sama to sobie mogę powiedzieć."
Maria Czubaszek


"Nie ma chyba większej samotności niż brak człowieka, któremu ufa się na tyle, iż chciałoby się mu wyznać swoje pragnienia lub zamiar zakończenia życia."
Janusz L. Wiśniewski



„Bo miłość jest jak drzewo: sama z siebie rośnie, głęboko zapuszcza korzenie w całą istotę człowieka i nieraz, na ruinie serca dalej się zieleni.”
Victor Hugo



"Noce są od wszystkiego. Od poznawania się i od spełniania. Od wielkich decyzji i od pożegnań. Od uśmiechów. Od łez. Od żali. Od niewypowiedzianych słów. Od spojrzeń, dotyków i pocałunków. Od zbliżania się do siebie i oddalania się. Od współodczuwania".
Diana Sullivan 



"Kobiety mają to do siebie, że oddają, oddają, oddają wszystko, co kurwa mają facetom. Swoje ciało, swój czas, swoje zainteresowania. Aż w końcu dla nich samych już nie zostaje nic. I w pewnym momencie się dziwią. Jak to, byłam taką zajebistą laską, a teraz on jest moim całym życiem i już mnie nie chce?"
Piotr C.


"Przyzwyczaili się. Popłakali a potem się przyzwyczaili. 
Człowiek jest podły i do wszystkiego się przyzwyczaja."
Fiodor Dostojewski


"Prawdziwe związki nie rozpadają się tak łatwo. Są jak cenny wazon, który tłucze się, a potem skleja z kawałeczków, znowu tłucze i znowu skleja, tak długo, aż kawałki przestaną do siebie pasować."
Marilyn Manson


“Możesz mi robić, co chcesz, tylko nie rań mi serca. Do tej pory wiele przecierpiałam, już więcej nie chcę. Chcę być szczęśliwa.”



"Musisz sama wszystko brać w swoje ręce i nie czekać na cud. Cud z reguły się nie zdarza."
Jacquelline Lanser

Komentarze

  1. Dolu... Przeszłaś tym razem samą siebie z doborem cytatów... Tak wiele z nich jest mi bardzo bliskich, tak wiele ma dla mnie głębsze znaczenie...

    Dziękuję Ci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Viv zaczynam podejrzewać, że jesteś moją bratnią duszą 😉 bo nikt nie rozumie mnie tak jak Ty! Co najciekawsze ja nie szukam tych cytatów, one same do mnie przychodzą ❤ Ściskam serdecznie 😘

      Usuń
  2. Nie znałam ich, wszystkie przeczytałam z przyjemnością i dozą refleksji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo pojawi się następny zbiór. ;)

      Usuń
  3. Cudne. Właśnie za to kocham pisarzy, książki i całe to przelewanie się na papier.
    Właśnie za to.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...