50 przypadkowych faktów o mnie.



Podobno każdy bloger i blogerka prędzej czy późnij pisze taki post.
Pomyślałam, że to będzie świetna okazja by się lepiej poznać, na koniec będą nominację.



1. Wieku 8 -9 lat chciałam zostać zakonnicą... - nawet nie wiem dlaczego, po prost chciałam.

2. Gdy wywieszam skarpetki zawsze wieszam je parami - nawet nie pytajcie skąd mi się to wzięło, bo nie wiem ;)

3. Smaruję chleb masłem tylko gdy robię kanapki z żółtym serem i pomidorem lub szynką, inaczej nie znoszę masła - każdy ma jakieś fanaberie, prawda?

4. Nigdy jeszcze nie jechałam pociągiem - nie wiem jak to możliwe.

5. Marzy mi się piesek chihuahua - od dawna jestem w nich zakochana.

6. Nigdy nie byłam w sklepie Ikea - nie było okazji jak do tej pory. 

7. Kocham gzik - z ziemniakami, na kanapkach! Uwielbiam!

8. Nigdy nie imprezowałam w klubie - a mam już 23 lata na karku! #ciekawe

9. Od ponad roku nie farbowałam włosów - nie pamiętam też kiedy je obcinałam.

10. Kocham organizować - nie wszystko, ale organizacja to mój konik!

11. Chciałabym spędzić noc na dachu jakiegoś wieżowca, bloku - oczywiście nie sama, bo bym się bała!

12.Nie lubię chodzić na zakupy - ubraniowe oczywiście. Chodzenie po książki i jedzenie zwłaszcza słodycze się nie liczy!

13. Za każdym razem gdy nie mogę znaleźć telefonu wpadam w panikę - zawsze tak jest, wrzucę go gdzieś, zapomnę o nim i jest panika, bo prawie zawsze mam wyłączony dźwięk.

14. Jest w Polsce pewien raper, którego strasznie chciałabym poznać! - tylko jest pytanie czy on mnie też?

15. Boję się chodzić po ciemku na dworze, za to do spania muszą w moim pokoju panować egipskie ciemności.

16. Bywam leniwa - nie jestem jakimś strasznym leniem, ale są dni, że nie chce mi się nawet palcem ruszyć.

17. Boję się plombowania zębów, nie boję się wyrywania ich! - przemilczę to...

18. Chcę mieć włosy, które będą zakrywały mój tyłek. Chociaż lubię go, ale chce mieć tak długie włosy.

19. Nie lubię kobiet, które ciągle gadają, że są na diecie - o matko, nie możesz jeść to po co usiadłaś do stołu?

20. Zawsze wolę być chwilę przed czasem! - nie lubię się spóźniać, lub biec na ostatnią chwilę.


21. Uwielbiam filmy animowane! - jestem fanką bajek, uwielbiam Hotel Transylwania! Czekam na 2 część <3

22. Uwielbiam obserwować - wyciągać wnioski i napawać się zdobytą wiedzą...

23. Kocham żelki wiśniowe! - reszta jest bo jest, wiśniowe najlepsze ever!

24. Na co dzień nie piję kawy. Piję ją tylko u kogoś tak dla towarzystwa! - od bardzo dawna tak robię, kofeina źle na mnie działa.

25. Nienawidzę nosić bielizny, której każda część jest jakby z innej parafii -  brońcie jakby jeszcze każda część inny kolor miała...

26. Nigdy nie byłam za granicą. - nigdy, nigdy! Kiedyś się wybiorę ;)

27. Gdy byłam mała nie lubiłam swojego imienia -  potem wszystkie lalki nazywałam Dominika.

28. Nie wyobrażam sobie życia w bloku - ale kusi mnie przeprowadzka do miasta.

29. Nigdy podczas zastrzyku nie odwracam głowy - jestem dzielna!

30. Nie czuję miłości do Nutelli - chociaż kocham wszystko co słodkie..

31. Obejrzałam tylko 2 horrory w życiu - nigdy więcej i nigdy nie obejrzałam ich całych.

32. Nie wyobrażam sobie, że miałabym nie mieć wanny - never! Wanna musi być!

33. Nienawidzę złotego koloru - nie kojarzy mi się z bogactwem, a z tandetą. Nie toleruję złotej biżuterii.

34. Jestem uczulona na disco polo - za jakie grzechy ktoś to wymyślił?!

35. Często się potykam - na szczęście nie wyłożyłam się jak długa, ale zawsze potykam się jak ktoś patrzy na mnie.

34. Nie oglądałam nigdy Titanica! - nie żartuję! Znam historię, ale filmu nie oglądałam.

35. Albo będę miała ślub w plenerze i skromne wesele - albo nie będę go miała wcale! Nienawidzę wesel na pokaz, spędów rodziny, bo jaki sens jest w zapraszaniu kogoś kogo widziało się raz w życiu na oczy w dzieciństwie np.

36. Dawno temu chciałam być weterynarzem i leczyć zwierzęta - ale na chceniu się skończyło.

37. Ostatnio rechotałam się oglądając kabaret - na głos, aż mi łzy wyszły. W dzieciństwie nie ruszały mnie kabarety w ogóle.

38. Byłam kiedyś ruda. - pan profesjonalista na pokazie stwierdził, że to kolor dla mnie, otoczenie jakoś było innego zdania.

40. Nienawidzę "polskich" kwiatów doniczkowych, które można spotkać prawie u każdego - paproci, juk, zwłaszcza takich w ogromnych donicach ustawionych na podłodze. Na moim parapecie znajduję się jedynie storczyk, który dostałam rok temu na urodziny.

41. Kocham filmy kryminalne i książki, czasem długo przed wiem jakie będzie zakończone - mam świetną intuicję, ale czasem zawodzi.

42. Gdy jestem sama w domu to lubię śpiewać - ale to nie przeze mnie ostatnio tak pada, bo dawno nie śpiewałam ;p 

43. Nigdy się nie nudzę - bo jak można się nudzić?

44. Często się wzruszam - film, książka, historia płaczę i tyle.

45. Jeśli używasz wyrażenia "cmokać" i robisz to często - wiedz, że się nie polubimy.

46. Nie wiem jakiego koloru mam oczy - zielono-szare, ale jednak bardziej błękitne.

47. Nie kupiłam nigdy markowego ciucha - ale perfumy od Coco Chanel mi się marzą...

48. Chciałabym w końcu wybrać się do Słubic - mam tam pewną misję...

49. Jestem uparta - jak osioł...

50. Lubię siebie - chociaż jest nad czym popracować, ale podobno ideałów nie ma.

Nominuję wszystkie blogerki, które tu zaglądają i mają ochotę coś o sobie opowiedzieć, jak stworzycie takie posty dajcie linki w komentarzach ;) Miałam świetną zabawę przy tym poście...

Czy któryś punkt Was zaskoczył? 

Komentarze

  1. Zaskoczył? Ale tak w stu procentach szczerze, Dola? Miałam nieodparte wrażenie, że PISZESZ O MNIE! ;D Ha ha, tyle punktów się zgadza, że aż trudno mi teraz uwierzyć ;)
    Po pierwsze, uważam, że masz przepiękne imię i baaardzo je lubię :) a z zagranicą to bez obaw, już Ci mówiłam, że jakby co, to do Paryża zabieram Cię ze sobą! ;) i jak świetnie jest wiedzieć, że z kawą nie jestem sama! ;)
    Kiedyś u siebie naskrobałam już podobny post, ale kto wie, może trochę go "rozszerzę" o kolejne fakty? ;)
    Ściskam Cię ciepło w ten deszczowy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę :) Bardzo dziękuję :) Tak pamięta, jak do Paryża to z Tobą :) i fajnie, że ktoś rozumie moje fanaberie z kawą :) czekam na więcej faktów :*
      Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  2. I jeszcze bardziej Cię lubię :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się, którym punktem sobie na to zasłużyłam? :) :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...