Ulubieńcy miesiąca: czerwiec



Ten miesiąc był pełen wrażeń i to nie najlepszych. Brakowało mi na wszystko czasu. Pogoda wręcz doprowadzała mnie do depresji, dopiero wczoraj pojawiło się słońce. Znalazłam kilku fajnych ulubieńców więc zapraszam. Znalazłam też nową miłość - pudrowo różowe goździki.



Muzyka

W tym miesiącu chociaż marudziłam na raperów w jednym poście, to jednak bez rapu się nie dało.
Dziś mam twórców ze Słubic, trzeba przyznać, że jeśli chodzi o klimat to tworzą najlepszy. 

Rdk - "Jealousy"


Kedyf - "Zwyczajnie- niezwyczejne"







Książki 

Jak wspomniałam na początku brakowało mi czasu, więc by nie zaczynać nowej książki postanowiłam wrócić do takiej, która mnie relaksuje.

"W łóżku z..."  - opracowały Jessica Adams, Maggie Alderson, Imogen Edwards - Jones oraz Kathy Lette. 

Książkę kupiłam kiedyś w Biedronce i nie żałuje, jest to zbiór opowiadań o tematyce erotycznej.
Lubię do niej wracać, bo historie są przeróżne, czasem zabawne, przyjemnie napisane. 






Filmy





Dziewczyna na rowerze - reżyseria Jeremy Leven 
Komedia przeurocza, o kierowcy autobusu i kobiecie na rowerze. On obwozi turystów, ma narzeczoną, która jest stewardesą, pewnego dnia spotyka ją, samotną matkę na rowerze. Próbuje ją dogonić by poprosić o numer, dochodzi do wypadku, wtedy wszystko się zaczyna. Nie chce więcej zdradzać. Polecam!






Ti ricordi di me? (Pamiętasz mnie?) - reżyseria Rolando Ravello
On kleptoman, ona cierpi na narkolepsje, często doświadcza napadów amnezji, nosi zawsze przy sobie czerwony notes. Spotykają się w grupie wsparcia. Gdy już wydaje  się, że ich życie jest bajką, które on pisze wydarza się coś co zmienia to. Nie zdradzę więcej, ten film warto zobaczyć! Polecam!







Kosmetyki





Garnier, czysta skóra, żel oczyszczający - 
u mnie sprawdza się świetnie wraz z szczoteczką, widać i czuć, że moja skóra jest oczyszczona, nie podrażnia jej. wydajny. Wad nie dostrzegam.



Teraz czas na moją ulubioną ostatnio część ulubieńców.




Miesiąc w zdjęciach 




Jak wspominałam goździki zostały moją miłością, dlatego postanowiłam je uwiecznić.





Dama Kameliowa to jeden z moich ulubionych motywów.  





Nie tylko mi się marzą wakacje w Paryżu, zauroczył mnie ten kubeczek. Genialnie ozdobiony! Pozdrawiam uroczego Pana, który robi przepyszną gorącą czekoladę ;)





Podobno kobiety dzielą się na te, które kochają buty i te, które kochają torebki...




Znalazłam w ogródku piękną białą różę, jakoś tak wpadło mi do głowy, że fantastycznie nadaje się do zdjęcia.




Moje ulubione zdjęcie, znalazłam nowy patent na sernik na zimno. Hmm i znowu goździk ;) 




Więcej zdjęć na: https://instagram.com/dolla2.2/



Linki do postów z tego miesiąca:
http://dolacomiwduszygra.blogspot.com/2015/06/59-dni.html

http://dolacomiwduszygra.blogspot.com/2015/06/6-sposobow-jak-zrobic-kobiecie-dobrze.html

http://dolacomiwduszygra.blogspot.com/2015/06/mezczyzni-dobrymi-nauczycielami.html

http://dolacomiwduszygra.blogspot.com/2015/06/rap-upada.html

http://dolacomiwduszygra.blogspot.com/2015/06/nie-jestesmy-wcale-wspaniaym-pokoleniem.html

http://dolacomiwduszygra.blogspot.com/2015/06/zosliwosc-rzeczy-martwych_23.html

Komentarze

  1. Zdjęcie z różą jest magiczne. Dola gdzie jest przepis na ten sernik? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Przepis zwykły sernik na zimno, tylko zamiast podawać go z galaretką i biszkoptem samą masę serową wykroiłam i na to truskawki, nic więcej do szczęścia mi nie trzeba :)

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia, też uwielbiam ten kolor goździków, są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mają cudny romantyczny kolor :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Oj Dola, skusiłaś mnie tym postem na kilka rzeczy ;) a do Paryża, gdy się wreszcie ogarnę, zabieram Cię ze sobą! :)
    PS. Zdjęcie z miniaturką wieży Eiffel'a i goździkiem mnie totalnie zauroczyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że na coś dałaś się skusić, na co konkretnie? :) A do Paryża z przyjemnością z Tobą pojadę :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. mnie tez spodobalo sie to zdjecie, ale jeszcze bardziej to z roza!

      Usuń
    4. W szczególności na mały seans filmowy i na serniczek ;)
      Również Cię pozdrawiam! :)

      Usuń
    5. Callo cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
    6. Serniczek uwielbiam :) ale podzielę się chętnie Viv ;)

      Usuń
  4. To chyba muszę obejrzeć tą "Dziewczynę na rowerze" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są cudowne.
    Masz ochotę na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie.
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/summer-time.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie też cudowne zdjęcia, więc jak najbardziej zgadzam się na obserwacje :) pozdrawiam

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia! Jeżeli kobiety dzielą się na te, które kochają buty i te, które kochają torebki, to ja jestem zdecydowanie w pierwszej kategorii ;D Prosty patent na serniczek, ja bym jeszcze zostawiła galaretkę, gdyż to dwie najlepsze rzeczy w serniku na zimno.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Fanny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio wolę galaretkę osobno :) dziękuję za miły komentarz!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. kocham i buty i torebki tak samo! :) goździk kiedyś uważany był za "komunistyczny" kwiatek, potem o nim zapomniano, teraz wraca do łask; tez go bardzo lubię :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważałam, długo go nie lubiłam, aż w końcu podbił moje serce :) Pozdrawiam

      Usuń
  8. Goździki kocham nie od dziś są moją miłością od dawna ;) Torebka też mnie urzekła mam na taką chrapkę od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka jest genialna, zakochałam się w niej :)
      Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...