Mężczyźni dobrymi nauczycielami...



Mogę powiedzieć, że mimo wszystko mam szczęście jeśli chodzi o facetów.
Mam kilku naprawdę fantastycznych znajomych, może nawet powiedzieć, że przyjaciół.
Grzechem byłoby gdybym narzekała, jeden listy do mnie śle, inny dla mnie śpiewał, kolejny potrafi godzinami ze mną rozmawiać...

Mężczyźni nauczyli mnie wielu rzeczy o to kilka z nich:



Idź do przodu (nie patrz wstecz)

Nie rozpamiętuj to nie ma sensu. Co było nie wróci. Nie można tracić czasu na analizowanie tego co było. Trzeba wyznaczyć nowe cele, zmienić plany i żyć, bo życie po upadku czy zerwaniu się nie kończy.


Bądź cierpliwa

To troszkę zabawne, ale cierpliwości nauczyli mnie mężczyźni, to oni pokazali mi, że czekanie może być piękne, że czasem warto na coś poczekać.


Bądź sobą

Nie trzeba ukrywać swoich pasji czy wad, jeśli ktoś nie będzie mnie lubił za to jaka jestem to jego strata, nie moja, nie muszę się dopasowywać do kogoś by mnie lubił. 


Czasem warto dać sobie spokój

Tak po prostu, nie ma co walczyć o coś co nie ma sensu. Nie można robić z siebie męczennicy, po prostu coś innego jest pisane. 



Sama sobie kupuj kwiaty 

Nie ma co się oszukiwać, któremu facetowi przyjdzie do głowy by kupić bukiecik, jednemu na milion. Więc zamiast czekać na kwiaty bądź zaradna kup je sobie sama.


Mów wprost

Faceci nie potrafią czytać w myślach, ani nie są wstanie zgadnąć czego chcemy, podchody jakieś wskazówki też niewiele pomogą, powiedzieć jest lepiej po prostu o co chodzi i wszyscy będą zadowoleni.

Doceń to co masz

Przecież zawsze może być gorzej...

 

A czego Drogie Panie nauczyli Was mężczyźni? 
Miłego wieczoru!









Komentarze

  1. Mnie nauczyli przede wszystkim, że... to wcale nie kobiety jest najtrudniej zrozumieć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem, czego nauczyli mnie mężczyźni, ale wiem czego bardzo chciałabym się od nich nauczyć: to takiej pewności siebie, im głupszy tym bardziej pewny i święcie w to wierzy!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Genialne! Tak dokładnie jest im głupszy facet tym bardziej pewny siebie i uparty jak osioł :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...