Ulubieńcy miesiąca: maj




Zapachniało bzem, pojawiły się irysy, czasem świeci słońce, czasem pada deszcz! Jest piękne! Coraz bliżej wakacje. Miesiąc minął mi pod znakiem roweru, po raz pierwszy syn towarzyszył mi jadać obok mnie na swoim rowerku, a nie jak dotychczas siedząc w foteliku. Udało mi się też znaleźć nowych ulubieńców. Pojawią się też nowe kategorie, kto wie może jakaś zagości na stałe. To był bardzo owocny miesiąc.



* * *    Muzyka   * * *


Tym razem jakoś tak się złożyło, że jest tylko jeden utwór, który z resztą był inspiracją do napisaniu jednego z postów na blogu.
(post przeczytasz tutaj---> http://dolacomiwduszygra.blogspot.com/2015/05/cisza-jest-piekna.html )


Rover - "Słuch"







* * *   Książki   * * *



"Niania w Paryżu" - Agnieszka Moniak - Azzopard
Poruszająca książka o młodej Polce, która myślała, że jej marzenia spełnią się w Paryżu. Wyjechała pracować jako niania w zamożnej rodzinie i studiować. Z początku udaje jej się pogodzić naukę i pracę, później jednak jej szefowa wymyśla jej dodatkowe obowiązki i próbuje zmusić ją do rzucenia studiów. Poznaje nowych przyjaciół, spotyka miłość, Historia nie tylko o trudach życia zagranicą i tęsknocie za krajem czy rodziną, ale o trudnych relacjach z rodzicami, o walce.  Po tragicznych zdarzeniach wraca do Polski. Jednak coś zmusza ją do powrotu do Francji. Na początku książka była strasznie nuda, myślałam, że jej nie skończę, chociaż pierwsza strona była obiecująca, to dalej nie było za ciekawie. Dopiero pod koniec zaczyna się akcja. W każdym razie polecam!







* * *   Filmy    * * *




"Samba" - reżyseria Olivier Nakache i Eric Toledano
Zabierałam się za obejrzenie tego filmu od dłuższego czasu! W końcu mi się udało! Nie zawiodłam się. Genialny film! Przyjemnie się go oglądało, skusiłam się na niego ze względu na głównych aktorów, ale też historię jaką przedstawia.
On imigrant, który musi się ukrywać, ona zamożna kobieta z problemami.
Los splata ich drogi. Czasem bywa zabawnie... Nie chce za dużo tu zdradzać, ale film naprawdę fajny. Polecam!








* * *   Seriale   * * *

Nie zmieniłam swojego zdania co do tasiemców, które ciągną się latami. Szkoda byłoby mi życia na nie! Dlatego gdy dowiedziałam się, że postanowiono, że nie pojawi się drugi sezon tego serialu obejrzałam go!



"Nie rób scen" - reżyseria Łukasz Palkowski
Bardzo przyjemny i zabawny serial, obejrzałam z przyjemnością. Raczej dla kobiet, ale myślę, że i mężczyzną przypadłby do gustu. Ta seria była naprawdę dobra, więc cieszę się, że nie mają zamiaru próbować z 2, bo wiemy jak to bywa. Nie pamiętam już kiedy oglądałam jakiś serial, ba co dopiero w całości! Można go obejrzeć na TVN PLAYER.






* * *   Kosmetyki   * * * 

Dziś kosmetyk zupełnie inny. Jestem z niego bardzo zadowolona!

Pasta ma cudowny kolor!




 Pasta cukrowa do depilacji- można kupić gotową lub zrobić samemu. Zrobiłam i zakochałam się! Wyszła mi dopiero za 3 razem! Genialny produkt! Co prawda ciało się całe lepi po zabiegu, ale efekty świetne! Sprawdza się wszędzie tam gdzie przeszkadzają nam włoski.  Podrażnień zero, ból niewielki, zdecydowanie mniejszy niż przy depilatorze.













* * *   Miesiąc w zdjęciach   * * *





Jak wspominałam na początku w moim domu zagościły irysy.



Codziennie doglądam moich mieczyków, już nie mogę się doczekać dnia aż zakwitną! 

Pierwsze zbiory czarnego bzu już za mną!

Sezon na suszenie mięty uważam za otwarty!

W tym miesiącu przywędrował do mnie kolejny list, tym razem z niezwykłą niespodzianką. 





Na zakończenie zdjęcie mojej kotki Loli. Po lewej robione rok temu, po prawej to jak obecnie wygląda. Białe zakończenie ogonka nadal jej zostało. <3

A teraz linki do wszystkich postów, które napisałam w tym miesiącu:


*
*
*
*
*


Komentarze

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...