Cytaty, które mnie spotkały...



Dziś chciałam podzielić się z Wami cytatami, które mnie spotkały. Tak dokładnie spotkały, są to cytaty, których nie szukałam same się pojawiły gdzieś przypadkiem. I zostały, ostatni po porostu uwielbiam całym sercem.  





"Kiedy mleko rozlewa się po całej podłodze i te małe oczka spoglądają na Ciebie, oczekując reakcji, pamiętaj co naprawdę ma znaczenie. Posprzątanie podłogi zajmuje kilka minut. Posprzątanie złamanego ducha, zajmuje znacznie więcej." - Rebecca Eanes



"Obowiązkiem rodzica jest wyposażyć swoje dzieci w korzenie i skrzydła."
- Richard Paul Evans "Papierowe marzenia"



"Ludzie gadają ze sobą w taki sposób, że uważam to za kolosalną i przegiętą stratę czasu. Co tam? Jak tam? Zajebiście? Tylko tyle. Ja jak już gadam, to potem chciałabym o tym pomyśleć. Chciałabym, żeby wszystko było na maksa i takie prawdziwe. Może jakaś głupia jestem? Dlatego siedzę głównie w domu." - Katarzyna Nosowska



"Spośród wszelkich trudności, które spotykają człowieka w życiu, nic nie stanowi gorszej kary niż zwykłe czekanie." - Khaled Hosseini, ''Tysiąc wspaniałych słońc''



"Nauczyłem się, że niektórzy ludzie są na zawsze, a niektórzy tylko sporadycznie, i że nie mam żadnego wpływu na to, kto będzie na zawsze, a kto od czasu do czasu." - Karpowicz



"Gorąca kąpiel jest dobra na wszystko, no, prawie na wszystko. Kiedy bywa mi tak smutno, że chciałabym umrzeć, albo kiedy jestem zbyt zdenerwowana, żeby zasnąć, albo zakochana w chłopcu, którego nie zobaczę przez cały tydzień, wpadam w skrajną depresję, a w końcu mówię sobie: pójdę i wezmę gorącą kąpiel." - Sylvia Plath "Szklany klosz"



"Przyczyną połowy naszych błędów życiowych jest to, że odczuwamy tam, gdzie powinniśmy myśleć, a myślimy tam, gdzie powinniśmy odczuwać." - J. C. Collins



"Myślałem, że najgorsze w życiu to być samotnym. Tak nie jest. Najgorsze w życiu to być z ludźmi, którzy sprawiają, że czujesz się samotny." - R. Williams



"Łatwiej pogodzić się ze "spadaj" lub "wypierdalaj", niż nie usłyszeć nic." - Ignacy Karpowicz



"Nie podoba mi się wyniosłość, nie podobają mi się ludzie, którzy stawiają siebie wyżej od innych. Mam ochotę dać im rubla i powiedzieć: jak się dowiesz, ile jesteś wart, to wrócisz i oddasz resztę"  - Lew Tołstoj



"Dopóki nie odnajdziesz siebie, nie dojrzejesz, nie będziesz z sobą szczęśliwy, wówczas nie będziesz potrafił stworzyć dobrego związku z drugim człowiekiem. Zalejesz go swoimi żalami, pretensjami i wiecznym niezadowoleniem." - Gabriela Gargaś "Jutra może nie być"



"Uważaj na znajomości, które zaczynają się od głowy. O tych zapoczątkowanych fascynacją seksualną można szybko zapomnieć. O tych, które zaczynają się od rozmów, wymiany myśli i emocji, możesz nigdy nie zapomnieć. Te są trwalsze. - Magdalena Witkiewicz



"Są takie osoby, o których wiesz, po prostu masz przeczucie, że zostaną z tobą na zawsze. Czasem znikają na jakiś czas, ale więź pozostaje i wraca się do siebie, jakby nigdy nic się nie zdarzyło, jakby czas stanął w miejscu. Zaczynasz rozmawiać i czujesz, jakbyście się widzieli wczoraj." - Agnieszka Dygant



"Bo ładność to naprawdę stan duszy. Ładne są nie te dziewczyny, które malują sobie usta czerwoną szminką, ale te, które chcą przytulać innych, gdy źle się czują, te które z nieśmiałością mówią o tym, czego się boją i, że czegoś nie rozumieją. Te, które potrafią powiedzieć, że sobie nie radzą(...). Ładne są te, które chcą mówić prawdę." - Małgorzata Halber



"Była niezorganizowana. Osobna. Miała swój świat. Czytała, czytała, czytała. Zachwycała się zdaniami i słowami. Wzruszała wierszami. Rozumiała co czyta. Świat był taki jakim go czytała. Ludzie byli tacy jakimi ich sobie idealizowała. Kochała, kochała, kochała. Pisała listy, nie spała, czasem cierpiała, żyła w uniesieniu. Nie zastanawiała się ile kosztuje mleko i dlaczego drabiny straży pożarnej sięgają tylko do ósmego piętra a mieszkała na dziesiątym, o tym dowiedziała się później przypadkiem." - Krystyna Janda "Helenka"



"doświadczona życiem kobieta, odwróciła się i powiedziała: „będziesz miała tę swoją urodę jeszcze jakieś dziesięć lat, a potem ci charakter na gębę wylezie, więc dbaj lepiej o charakter, reszta zrobi się sama”." 



Mam nadzieję, że dzisiejsza dawka cytatów Wam się spodobała.
Wszystkim mamom życzę przede wszystkim dużo zdrowia! Ja już w nocy uszykowałam niespodziankę dla mojej rodzicielki, musiała dziś iść do pracy, więc w nocy włożyłam do jej torebki upominek. Niedawno dzwoniła mi podziękować. Zawsze warto pamiętać, że: "mała rzecz, a cieszy", więc warto nawet coś małego przygotować dla naszych bliskich, bo nie ma nic lepszego niż sprawianie radości innym.










Komentarze wyłączone! - chcesz komentować ten wpis zajrzyj do niego na moim nowym adresie - http://podroznaksiezyc.pl

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...