Ulubieńcy miesiąca: kwiecień


Kwiecień

To był nie najlepszy miesiąc, najpierw zamieszanie ze świętami, później strata bliskiej osoby. Zdecydowanie to nie był dobry miesiąc. Mimo wszystko przygotowałam kilku ulubieńców.


#Muzyka:

Już myślałam, że uda mi się w tym miesiącu Was zaskoczyć i nie pojawi się tu rap, ale nie udało się.

Renata Przemyk "I człowiek i mebel"
https://www.youtube.com/watch?v=Ht8P6LhKkGk

Renata Przemyk - "Raczej"

Krystyna Giżowska - "Będę gwiazdą"

Warszawski - "Za długo"


#Książki:

W tym miesiącu niestety nie udało mi się przeczytać żadnej książki, jedną zaczęłam, ale nawał obowiązków uniemożliwił mi jej dokończeniu.

#Filmy:

Z filmami też nie jest lepiej w tym miesiącu tylko jeden film, ale za to przepiękny.


             "Podróż na sto stóp" (The Hundred-Foot Journey) - reżyseria Lasse Hallström
Uwielbiam takie filmy! Hinduska rodzina po tragedii jaka ich spotyka przeprowadzają się do Francji, gdzie otwiera restaurację, naprzeciwko od wielu lat działa francuska restauracja, właścicielce bardzo przeszkadzają nowi sąsiedzi. Film o pasji, miłości do gotowania, o spełnianiu marzeń, o talencie i zderzeniu różnych kultur. Uroczy film, polecam.


#Sklepy:

Urodomania - internetowy sklep z kosmetykami, akcesoriami do włosów i makijażu, znajdziecie tam również woski zapachowe. Masa naprawdę świetnych kosmetyków. Atrakcyjne ceny. http://urodomania.com

#Kosmetyki:

Tu pojawia się coś w czym się zakochałam. Od dawna na nią polowałam, ale nie było jej w mojej drogerii, a zamawianie przez internet mi się nie opłacało.

Golden Rose Velvet Matte Lipstick - matowa pomadka do ust. Jest genialna, fantastycznie się rozprowadza na ustach, trwała, fantastycznie kremowa, wyczuwam nutkę wanilii, bardzo dobrze na pigmentowana. Dodatkowo nawilża. Zakochałam się w niej.

Opis producenta: Matowa pomadka do ust Velvet Matte tworzy na ustach aksamitne wykończenie. Wysoka zawartość pigmentów oraz długotrwała formuła sprawia, że pomadka długo utrzymuje się na ustach. Idealnie się rozprowadza, a dzięki zawartości składników nawilżających oraz wit. E dodatkowo odżywia i nawilża usta. Paleta zawiera bogatą paletę odcieni od klasycznej czerwienie po odcienie nude.

Komentarze

  1. Uwielbiam te szminki z Golden Rose :)
    Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. odsłuchałam wszystkie piosenki, Renata Przemyk jest super, uwielbiam ją :) film wydaje się interesujący, będę miała go na uwadze :) a szminka ma śliczny kolor! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma fantastyczne piosenki :) Film szczerze polecam! Piękny w swej prostocie. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...