Lubię to! / Nie lubię ...



Dziś krótki post o tym co mnie bawi/drażni na pewnym portalu społecznościowym, który osobiście bardzo lubię.






Instagram fajna sprawa, tak były do niedawna, ale  zrobił się mega popularny wśród gimnazjalistów, którzy gonią tylko za tym by mieć jak najwięcej obserwatorów, ba do tego stopnia, że na fejsie powstały grupy gdzie daje się ogłoszenie, że obserwacja za obserwację, itp. Jeszcze zabawniejsze są małolaty spamujące w komentarzach wszelkiego rodzaju skrótami, które mają oznaczać obserwację za obserwację, no i nie ważne kogo polubią i co te osoby dodają, ważne by mieć jak najwięcej obserwatorów i polubień, bo przecież bez tego świat byłby smutny...


Dla mnie to dziwna sytuacja, bo po co mam obserwować kogoś tylko dlatego, że on da mi również polubienie, skoro na jego profilu nie ma nic co mogłoby mnie interesować? To tylko liczby, a może im więcej tym ludzie czują się fajniejsi? A może wystarczy być kreatywnym by przyciągnąć ludzi, a nie tylko żebrać o polubienie byle gdzie...  
Osobiście bardzo lubię IG, bo można tam poznać naprawdę ciekawych ludzi, można znaleźć wiele inspiracji. A zdjęcia zamieszczane na wielu profilach są po prostu rewelacyjne! 

To dziś wszystko co chciałam powiedzieć. "Lajki" to nie wszytko ;) 

Przy okazji zapraszam również na mój IG:


Komentarze

  1. fb tez jest popularny wsród gimnazjalistów, IG dla starszych pelni rolę czatu :) bynajmniej ja to obserwuje u siebie na profilu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a muszę poobserwować, może przegapiłam fakt o tym, że u starszych to działa jak czat :) pozdrawiam

      Usuń
  2. He, he mnie również to Doluś irytuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tu kolejna ciekawa osoba, którą poznałam na ig :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...