#4 RDK SPACER/MIXTAPE

Jeszcze raz przypomnę to nie jest recenzja. Na wstępie chciałabym podziękować "koledze", który był tak miły i pomógł mi w realizacji tego postu wykonując zdjęcia tej płyty. Sama niestety jej nie posiadam, a jest już nieosiągalna. Więc pozostało płakać, bo podobno w Słubicach mówią, że to klasyk!  


Przedstawiam
RDK "SPACER/MIXTAPE"


 To druga płyta w moim cyklu "Zostały ślady" i jak poprzednio jest to płyta Rdk. Nie znalazła się ona tutaj przypadkiem, "Spacer" ostatnio towarzyszy mi niemal przez cały czas, zwłaszcza podczas spacerów. Przygotowując się do tego postu zastanawiałam się co naprawdę sprawiło, że ta płyta tak bardzo mi się podoba. Chce być szczera pisząc to, więc przyznam się, że z początku sądziłam, że może ta płyta fascynuje mnie z powodu sympatii jaką darzę rapera, którego płyta "Uwierzysz" zmotywowała mnie do działania, jednak to nie to albo raczej to nie tylko to... Ta płyta tak bardzo mi odpowiada, bo znalazłam tam po raz kolejny szczerość, słychać prawdziwy bunt, który nie bez przyczyny mnie pociąga. Poza buntem słychać też, że raper mimo młodego wieku jest dojrzały. Widać, że inaczej patrzy na świat i rap jest jego prawdziwą miłością
Teksty na tej płycie są moim zdaniem lepsze od większości tego co teraz wychodzi. Mają w sobie to coś. Pokazują charakterek autora. 


Ulubionym utworem jest na pewno 'Pierwszy krok", później myślę, że tak samo ważne dla mnie są kawałki takie jak:
 "Znów", "Widnokrąg", "Forpoczty". 
Cenię też płytę za utwory "Za moment" oraz "Przepis na sukces". 

Nie będę rozpisywać się co sądzę o każdym z nim, wystarczy posłuchać. Płyta ma naprawdę fajny klimat i kto jeszcze nie słuchaj niech szybko sprawdza.

Tu znajdziecie odsłuch całej płyty:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLx5MG3z04ZcCybWFtcEChzOndPx94xUyX

Komentarze

  1. zachęciłaś, lecę posłuchać :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rap to muzyka, którą uwielbiam. Piszesz o szczerości i buncie, a to jest coś najwspanialszego w tym gatunku muzycznym. Strasznie sobie cenię płyty, na których każde słowo ma jakąś wartość. I zgadzam się, za dużo bezsensownych jęków ostatnio wychodzi. Ja jestem za klasyką, chociaż nowoczesne brzmienia też lubię. Ogólnie szanuję ludzi, którzy szyją dobre wersy. Mam nadzieję, że może mi się kiedyś, coś uda. Na 100% sprawdzę! :) Taki list :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham rap. Dokładnie, bunt i szczerość to najlepsze co może być w muzyce ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...