Zapowiedź!!! "Zostały ślady" Będzie o płytach, książkach i filmach, które są dla mnie ważne.


 "Zostały ślady" to nowy cykl jaki mam zamiar wprowadzić na blogu już od tego miesiąca.
           Czasem wspominam tu o utworach, które mi się podobają, książkach i filmach. Postanowiłam, że co jakiś czas będę dodawała tu posty z czymś co jest dla mnie ważne, co mnie zaintrygowało, poruszyło, dało do myślenia. 


Będą to płyty, książki, filmy i nie tylko... Od serca i szczerze opowiem to co myślę. Czasem będzie to kilka słów, a czasem dłuższa wypowiedź. Myślę, że większość pozycji będę opisywać każdą z osobna, ale pojawią się też posty z kilkoma rzeczami. 

Pojawią się tu z pewnością płyty z mojej kolekcji, mam zamiar też wrócić do książek z czasów dzieciństwa i filmów, które utkwiły mi w pamięci. Każdy z nas pewnie ma coś takiego co miało na niego wpływ taki czy inny. Po prostu rzeczy, które pozostawiły w nas jakiś ślad.

Już wiem co pojawi się w pierwszym poście, gdy słucham, czytam czy oglądam coś to opisanie tego wydaje się łatwe, jednak gdy się siada i chce się to przekazać innym to okazuje się, że to naprawdę trudne zadanie, nie będą to recenzje, nie mam zamiaru pisać recenzji, chce tylko opowiedzieć dlaczego dana płyta znalazła się na mojej półce, co mi się w niej podoba. Postaram się wyjaśnić dlaczego ta, a nie inna książka stała się moją ulubioną , może uda mi się też opowiedzieć co jest niezwykłego dla mnie w pewnych filmach, że oglądałam je po 7 razy i więcej. 

Mam nadzieję, że również podzielicie się ze mną swoimi ulubionymi tytułami. 







Komentarze

  1. Już nie mogę się doczekać pierwszego postu z tej serii :)
    Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoje wszystkie komentarze! <3 Dziękuję za wsparcie, doceniam to! :* Buziaki! :)

      Usuń
  2. Ojejku widzę tutaj kochane książki :D Widzę, że ty także uwielbiasz je czytać ;> Jeśli masz ochotę na inspirujące cytaty i recenzje książek to zapraszam do mnie: http://marzenieliterackie.blogspot.com - dopiero zaczynam ale może już znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie prezentuje się Twój blog! Zostaje tam na dłużej! :) Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...