Ulubieńcy miesiąca: luty



#Muzyka:

Myślałam, że uda mi się przetrwać bez rapu, ale nie dałam rady.

*Belle - sunset in Paris 

*Notre Dame de Paris - Belle

*Sylwia Banasik i Adrian Wiśniewski - Tylko jedno życie masz (Afera Mayerling)

*Rdk - Jeszcze nie dziś


#Książki: 

W tym miesiącu aż lub tylko 3 książki, na początek przesłodka książka, której nie da się czytać nie mając pod ręką czegoś słodkiego... 

*"Paryż mój słodki" - Amy Thomas 

A to kilka moich ulubionych fragmentów z tej książki:

""Czy rozważa pani macierzyństwo?". Dobre pytanie - przez całe lata sprytnie unikałam na nie odpowiedzi. Żyłam w przekonaniu, że najpierw muszę poznać kogoś, kto zwali mnie z nóg. Kogoś, z kim będę chciała być do końca moich dni . Liczyłam na to, że może wtedy obudzi się we mnie instynkt macierzyński. Dla mnie zakładanie rodziny powinno być wynikiem miłości tak wielkiej i mocnej, że aż chce się mieć dziecko z tą drugą osobą." - str.236

"Nie wiemy, co przyniesie nam jutro, więc korzystaj z czasu, który jest Ci dany w Paryżu" - str. 258

" Ale nie mogłam pozbyć się uczucia, że Paryż był mi przeznaczony, i desperacko potrzebowałam potwierdzenia. [...]
jak wytłumaczyłybyście fakt, że z niektórymi osobami i miejscami od razu czujemy więź? Co z teorią znajdywania się we właściwym miejscy, we właściwym czasie? Może wszystko jest częścią jakiegoś większego, kosmicznego planu, którego istnienia niekoniecznie jesteśmy świadomi, a któremu jednak powinniśmy zaufać?" - str. 298





*"Dlatego Francuski są takie sexy" - Helena Frith Powell

Moje ulubione fragmenty z tej książki:

"Moim zdaniem kobiety są jak butelka wina: w ogólnym rozrachunku nie liczy się etykieta, lecz zawartość." str. 110

"Kobiety mają takie samo prawo do wolności, podążania za miłością i życia jak mężczyźni" str. 198



*"Dziennik Nimfomanki" - Valérie Tasso 

To kilka ulubionych fragmentów:


"Zawsze zadziwiała mnie hipokryzja. Ludzie z oburzeniem wznosili ręce do nieba, a jednocześnie umierają z chorobliwej ciekawości." str. 20

"Myślę, że śmierć przypomina długi sen, który jest podróżą w głąb duszy. Ludzie bez zwątpienia boja się bólu. Ale śmierć nie może być bólem, skoro ból jest doznaniem fizycznym, a śmierć stanem ostatecznym, w którym tracimy swoje opakowanie." str. 38
"Śmierć nie jest przerażająca dla tych, którzy odchodzą, ale dla tych co zostają." str. 89

"Tak naprawdę szukam tylko miłości. Może dlatego, że nigdy nie czułam się kochana? Wszystko co do tej pory robiłam , wynikało z jednego: marzenia o miłości." str. 264

#Filmy:


W tym miesiącu wszystkie filmy mają coś wspólnego z kuchnią, oczywiście z kuchnią francuską...




                     "Niebo w gębie" (Les Saveurs du palais) reżyseria Christian Vincent






                          "Faceci od kuchni" (Comme un chef) reżyseria Daniel Cohen



                                      

                                 "Julie i Julia" (Julie & Julia) reżyseria Nora Ephron


Zanim przejdziemy do kosmetyków, to zapraszam do zapoznania się z nową kategorią.


#Sklepy:

Scrummy - internetowy sklep z zagranicznymi słodyczami. Posiadają również konto na allegro. Jestem pod wrażeniem ich oferty oraz tego jak fantastycznie są zorganizowani. Polecam wszystkim łakomczuchom! http://www.scrummy.pl/

Aros - dyskont książkowy, masa fajnych książek, niskie ceny, szybka wysyłka, paczka dobrze zapakowana, jest idealnie! Polecam wszystkim maniakom książek! http://aros.pl/


#Kosmetyki:

*Zielona glinka

Opis producenta: Glinka Zielona (Green Clay) pozyskiwana jest ze skał krzemionkowo-glinowych.
Suszona jest na słońcu bez dodatku konserwantów i sztucznych barwników. Zawiera
całe bogactwo mikro- i makroelementów, w tym związków krzemu, magnezu
i fosforu. Jej barwa jest efektem zawartości związków mineralnych żelaza, manganu,
tytanu oraz innych metali. Produkt w 100% naturalny i bezpieczny. Stosowana jest
w postaci maseczek, okładów i jako dodatek do kąpieli.

Wskazania:
Skóra tłusta, mieszana i problematyczna - silne właściwości adsorpcyjne,
antybakteryjne, zwęża pory i zapobiega powstawaniu zaskórników, reguluje
wydzielanie sebum, redukuje zaczerwienienia i łagodzi stany zapalne skóry.
Poprawia ukrwienie skóry.
Zabiegi formowania sylwetki - redukcja tkanki tłuszczowej i cellulitu (okłady).
Odżywienie skóry (kąpiele).


Stosuję jako maseczkę na twarz, jest wspaniała! Naprawdę oczyszcza skórę, oczywiście nie gwarantuje, że u Ciebie sprawdzi się tak jak u mnie, ale polecam wypróbować, koszt glinki to mniej niż 10 zł za małą paczuszkę. Jeśli zielona glinka nie odpowiada cerze to zapoznaj się z innymi glinkami. Mi naprawdę pomogła. 

Komentarze

  1. Kochana Doluś :) dużo słodkości w tych ulubieńcach:)
    "Dziennik nimfomanki " jedna z książek, które bardzo lubię i które przeczytałam jednym tchem. Dziękuje Ci bardzo za link do sklepu z książkami z pewnością skorzystam, bo już mam parę tytułów, które chciałabym przeczytać :)
    Pozdrawiam serdecznie Cię Kochana i buziaczki dla Ciebie i Twego Aniołka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Krupciu :) Polecam ten sklep z książkami, mają fajne ceny, książki docierają do mnie w idealnym stanie, polecam! Dziękujemy za pozdrowienia, my również pozdrawiamy :)

      Usuń
  2. Czyżbyś kochała wszystko co francuskie jak ja? <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kocham wszystko co francuskie, słodycze, filmy, książki o Francji <3 taka wielka miłość ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...