Ulubieńcy miesiąca: styczeń






#Muzyka:

Ten miesiąc spędziłam głównie przy francuskim rapie:

*Jorod - Comme d'hab 
https://www.youtube.com/watch?v=JdEQPtgxD8A

*Sofiane - Lionne 
https://www.youtube.com/watch?v=zwj7FgNCtBI

*Jorod - Aller Vite
https://www.youtube.com/watch?v=rb7MCoRJfgY

*Sofiane - #FTGNTM
 https://www.youtube.com/watch?v=fKGsUAdntho

*Egoistv. - NXC (prod. Ⅎ.∅.R.X.S.⊥) 
https://www.youtube.com/watch?v=xeVieEj2R_U




#Książki:



*"Bądź Paryżanką gdziekolwiek jesteś" - Anne Berest, Audrey Diwan, Craoline de Maigret, Sophie Mas

Postanowiłam wrócić do tej książki z powodu postanowień noworocznych. Jest w niej wiele ciekawych porad. Ten poradnik został napisany przez cztery Francuski, cztery różne osobowości, więc każda kobieta znajdzie coś dla siebie. Moim ulubionym fragmentem jest ten:

 "Miej czas na pogawędkę ze starą sąsiadką, na lekturę książki, na to by pójść pieszo do pracy w pogodne dni zamiast jechać metrem, na weekendowy wyjazd z przyjaciółmi.

Na to, by lepiej się poznać, by się w siebie wsłuchać, by coś zmienić, by wypocząć, by powiedzieć "tak", by powiedzieć "nie", by pomilczeć, by zająć się swoim ciałem, by dobrze zjeść, by zastanowić się nad tym, kim jesteś i czego chcesz.


Na to, by zadzwonić do babci w dniu jej urodzin i spłukać włosy zimną wodą, tak jak cię uczyła, by wysłuchać dzieci, głęboko oddychać, wycisnąć pomarańczę do śniadania, pójść do muzeum, pospacerować latem po lesie posłuchać odgłosów buszujących w trawie małych stworzonek, zrobić z dzieckiem zielnik, coś mu poczytać. 

Miej czas, by znaleźć czas dla siebie, bo nikt ci go nie da.

I oddaj się w wannie marzeniom, jak wtedy, kiedy byłaś dzieckiem" - str. 138








*"Nieśmiertelność zabije nas wszystkich" - Drew Magary

To druga książka. Zaczęłam ją czytać jakiś czas temu, ale jakoś tak się złożyło, że dopiero teraz zebrałam się by ją dokończyć. Polecił mi ją znajomy i cieszę się, że zagościła na mojej półce. A to ulubione fragmenty:

"Doświadczenie życiowe nauczyło mnie jednak, że jeśli kobieta przedstawia ci jakiś własny pomysł, nie zrezygnuje nigdy dopóty, dopóki Ty nie ulegniesz. To oczywiście nie jest wobec kobiet zarzut. Przeciwnie uważam, iż są godne podziwu z powodu wytrwałości." - str. 103

"- Miłość nie jest bujdą - odparłem.
- Nie wiesz tego. Nikt nie wie. [...]
- Życie zawsze było popieprzone. Od zarania dziejów. Dlatego właśnie szukamy tej drugiej osoby. Pragniemy pocieszenia. Pewności." - str. 208

"- Nie bardzo mam wybór.
- Gówno prawda. Ktokolwiek mówi, że nie ma wyboru, jest po prostu zbyt leniwy, by zacząć decydować sam za siebie." - str. 315



#Filmy:

I tu jak w poprzednim miesiącu znowu są to wyłącznie francuskie produkcje...




                         "Przychodzi facet do lekarza" (Supercondriaque) reżyseria Danny Boon



 
              "Amelie" (Le fabuleux destin d' Amelie Poulain) reżyseria Jean - Pierre Jeunet   
                   




   "Nieobliczalni" (De l'autre cote du periph) reżyseria David Charhon




Za nim jednaj przejdziemy do kosmetyków, to chciałabym jeszcze dodać wyjątkowo jedną kategorię.

#Aplikacje

*Shazam 
  
Aplikacja ta pozwala na identyfikację muzyki. Czasem słyszy się jakąś piosenkę, wiesz, że ją znasz, ale nie możesz przypomnieć sobie tytułu i tu z pomocą przychodzi Shazam. Przydała mi się już nie raz. 


Teraz czas na coś dla kobiet...



#Kosmetyki


W tym miesiącu postanowiłam zrobić coś z paznokciami, w końcu dłonie są wizytówką kobiet.

*Lakier hybrydowy Semilac Paris (Sexy red 039) z Diamond Cosmetics


Opis producenta: Manicure hybrydowy jest wykonywany specjalnymi lakierami, utwardzanymi w lampie UV. Główną zaletą takiego manicure jest trwałość. Lakier utrzymuje się na paznokciach 2-3 tygodnie. Paznokcie wyglądają bardzo naturalnie, tak jak pomalowane tradycyjnym lakierem do paznokci. Nie czekasz aż lakier wyschnie. Od razu po wyjęciu z lampy UV możesz w pełni cieszyć się pięknymi paznokciami, bez obawy, że zniszczysz swój świeży manicure np. sięgając do torebki po klucze.
Trwałość lakierów hybrydowych SEMILAC jest zbliżona do paznokci utwardzanych żelem, dlatego nie odpryskują one już po dwóch trzech dniach, jak w przypadku tradycyjnych lakierów do paznokci. Już teraz możesz się cieszyć trwałym manicure'em nawet do trzech tygodni.

Oczywiście by wykonać poprawnie manicur potrzeba jest baza, cleaner, top oraz lampa i pilniki. Wspominam, bo dowiedziałam się, że nie wszyscy o tym wiedzą.  Ja jestem bardzo zadowolona z tych lakierów, moje paznokcie są zadbane, prezentują się elegancko i co najważniejsze lakier nie odpryskuje, utrzymuje się do dwóch tygodni, a nawet, zakochałam się w nim. Przetrwał ze mną naprawdę dużo, zwykłe lakiery przy jednym zmywaniu naczyń potrafią prawie całkowicie zniknąć, a tu hybrydy nadal są idealne. Polecam! Zwłaszcza tym kobietom, które nie mają czasu by ciągle malować paznokcie, a chcą mieć zadbane dłonie i nie wydawać fortuny na kosmetyczki.








Komentarze wyłączone! - chcesz komentować ten wpis zajrzyj do niego na moim nowym adresie - http://podroznaksiezyc.pl

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...