"Jes­teśmy bez­bron­ni wo­bec nies­podzianek, ja­kie ofe­ruje nam los." N. N.



Nie miałam w planach już żadnego postu w tym miesiącu, ale spotkało mnie coś dość niezwykłego  więc postanowiłam się tym z Wami podzielić, bo chyba ktoś tu jest i czeka na kolejne posty, prawda? 



Dziś podczas spaceru nad rzeczka dostrzegłam z synem w wodzie małe zawiniątko, moją uwagę przykuła fioletowa wstążeczka. Złapałam za patyk i wyłowiłam "paczuszkę". Pierwsze co nam się rzuciło w oczy to naklejka przedstawiająca psa (jamnika) w stroju św. Mikołaja... Wyjęłam papier złożony w statek i próbowałam przeczytać co tam jest napisane, niestety poza kilkoma słowami reszta jest nieczytelna, wiem tylko, że jest tam podany adres strony internetowej i niestety nie ma szans by go rozszyfrować, niewyraźne napisane i tusz prawie całkowicie znikł... Na pewno jest tam również napis "De Werczi" i "YouTube" i prośba o łapkę w górkę, oraz jakiś wierszyk o pingwinku... Sądzę, że pisała to jakaś dziewczynka, 10 - 12 lat... A może się mylę, chociaż nie ma jakiegoś powalającego przesłania ten liścik to ciekawa jestem kto wpadł na taki pomysł... Pewnie nigdy nie poznam autorki lub autora, nie dowiem się skąd jest, może mieszka gdzieś niedaleko... To zdarzenie przypomniało mi to jak w dzieciństwie podczas spaceru z mamą i bratem znaleźliśmy balonik z karteczką, ale o tym opowiem Wam już niedługo przy okazji innego postu. 
Czy kogoś z Was spotkało kiedyś coś takiego? 

I jakby było mało niespodzianek to znalazłam w skrzynce piękną kartkę. Pochwale się nią i przy okazji polecę Wam świetny sklep z pocztówkami! https://www.postallove.pl/Pocztowki jestem przekonana, że znajdziecie coś dla siebie! To już 2 jaką dostałam z tego sklepu i są naprawdę przepiękne! 


Naprawdę zachęcam do wysyłania kartek, listów i pocztówek! 
A taką śliczną dziś otrzymałam, a nadawcę serdecznie pozdrawiam! 




A tu kilka zdjęć mojego znaleziska.









                                                                  




Komentarze

  1. Niesamowita historia. I to jest dowód, że życie jest pełne niespodzianek :)
    Buziaczki Doluś:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak życie jest pełne niespodzianek czasem dobrych czasem nie ;) ale i tak życie jest piękne! Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu! I dużo zdrówka :) :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...