Ulubieńcy miesiąca: grudzień

Co miesiąc będę przedstawiać Wam swoich ulubieńców z rożnych kategorii.



#Muzyka:

Te utwory najczęściej były przeze mnie słuchane w tym miesiącu.

* Obywatel G. C. - "Zasypiasz sama"
https://www.youtube.com/watch?v=Z--HZvSRvfQ

* Gedz feat Onek87, Paluch - "Niebo Nie Jest Limitem" 

 https://www.youtube.com/watch?v=fiKmH3tS9f4

* Raf - "Może mamy czas"
https://www.youtube.com/watch?v=Hd-yGNoIExg


* Maja Koman - "Babcia mówi"

* RDK - "11.11.14"

* Lionel Richie - "Hello"

* Krystyna Prońko - "Jesteś lekiem na całe zło" 





#Książki:


W tym miesiącu niestety tylko jedna, ale za to wyjątkowa książka, która kojarzy mi się z kimś szczególnym. Polecam, naprawdę warto przeczytać. Byłam raczej sceptycznie nastawiona do niej, ponieważ jest dość popularnym tytułem i obawiałam się, że może być "przereklamowana", na szczęście okazała się bardzo przyjemna. 

* "Zaklinacz czasu" - Mitch Albom



#Filmy
Podane filmy są zdecydowanie moimi ulubionymi, bo każdy z nich był przynajmniej obejrzany przeze mnie dwa razy. Tak się złożyło, że wszystkie filmy są francuskie. Mam ogromną słabość do francuskiego kina. 


"Coco Chanel" (Coco avant Chanel)  reżyseria Anne Fontaine 





 "Nietykalni" (Intouchables)  reżyseria Olivier Nakache i Eric Toledan






"Wyszłam za mąż, zaraz wracam"  (Un plan parfait) reżyseria Pascal Chaumeil




A teraz część bardziej dla kobiet. W tym miesiącu postawiłam na pielęgnację włosów.

#Kosmetyki

* Kallos, Crema al latte - mleczna odżywka/maska do włosów

Opis producenta: Dzięki proteinom pozyskanym z mleka, krem wspaniale nadaje się do każdego rodzaju włosów, pozostawiając je delikatne i odżywione. Doskonały dla zregenerowania włosów osłabionych przez rozjaśnianie, farbowanie oraz trwałą ondulację. Zastosowanie: nałożyć krem na umyte włosy i pozostawić przez chwilkę dla uzyskania lepszego efektu. Spłukać obficie wodą i nadać włosom pożądany kształt.




Opinie o tym produkcie są przeróżne. Ja go uwielbiam, nie wyobrażam sobie pielęgnacji włosów bez niego. Odżywia moje włosy, stosuję go jako odżywkę lub gdy mam czas, jako maskę. Zapach przepiękny, nawilża włosy i dodaje im blasku. Ułatwia rozczesywanie.

A jak widać obok na zdjęciu mam długie włosy, długo szukałam czegoś co pomoże mi je okiełznać. Używam tego produktu już kilka lat i nie zamierzam zmieniać. Cena za 1000 ml to mniej więcej 18 zł -  23 zł. Są też mniejsze opakowania.





*Farouk Biosilk Silk Therapy - Jedwab do włosów

Opis producenta: Odżywka regenerująca włosy. Czysty, naturalny jedwab, składniki roślinne i witaminy wspaniale nawilżają włosy i skórę głowy. Odżywka nadaje włosom niewiarygodnej gładkości, wspaniałego połysku, ułatwia rozczesywanie i chroni przed wysoką temperaturą już po jednym użyciu. Ułatwia równomierne farbowanie.

Uwielbiam ten produkt, nic nie radzi sobie tak dobrze z moimi końcówkami jak ten jedwab. Po nim włosy wyglądają zdrowo. Wiele lat rozjaśniałam włosy, co bardzo je zniszczyło, dziś wracam do naturalnego koloru, ale by nie tracić z długości zamiast ścinać regeneruje je w każdy możliwy sposób. Ten produkt bardzo mi pomaga, również pomaga przy rozczesywaniu. 15 ml tego jedwabiu kosztuje mniej więcej 4 zł - 8 zł, a starcza na bardzo długo. Produkt ten jest dostępny również w większym opakowaniu. 


Mam nadzieję, że "ulubieńcy miesiąca" przypadli Wam do gustu, może ktoś znajdzie coś dla siebie. 


Komentarze wyłączone! - chcesz komentować ten wpis zajrzyj do niego na moim nowym adresie - http://podroznaksiezyc.pl

Popularne posty

Koniec bloga...

Urodomania czy Kosmetykomania, która drogeria lepsza...